'وندی شرمن را, ویترین,' جشن سیاه تاریخچه رقص برای عیسی و Epically برشته Terrence Howard

زمانی که سازندگان شرمن ویترینIFC را تحسین تقلید مسخره امیز از انواع سیاه و سفید را نشان می دهد مانند روح آموزش

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

زمانی که سازندگان شرمن ویترینIFC را تحسین تقلید مسخره امیز از انواع سیاه و سفید را نشان می دهد مانند روح آموزش و طلا جامدگفت: شبکه آنها می خواستند به انجام یک ماه تاریخ سیاه با مضمون خاص نشان می دهد هر کس در هیئت مدیره به جز یکی از جزئیات بسیار مهم. هیچ فضایی در زمستان برنامه. این قسمت به احتمال زیاد نمی خواهد در هوا تا زمانی که تابستان.

بدون نگرانی, Bashir صلاح الدین و دیللو معما که کسانی که سازندگان گفت. آنها فقط تغییر نام است. از این رو شرمن ویترین را ماه تاریخ سیاه دیدنیکه برای اولین بار روز شنبه در IFC و AMC. و یا آن را به عنوان شناخته شده نشان می دهد-در-این-نمایش: شرمن, ویترین,'s "ماه تاریخ سیاه پر زرق و برق و...را در ماه ژوئن است."

اواز یا موسیقی دو نفری که ملاقات در دانشگاه هاروارد قبل از کار به عنوان نویسندگان در اواخر شب با جیمی فالونبود می خواستم برای انجام یک ماه تاریخ سیاه قسمت از تلویزیون برای دهه. پس چرا جشن فرهنگ در ژوئن—و یا در هر زمان ، آنچه را که آنها تا به حال نه برنامه ریزی شده بود برای لحظه ای فرهنگی است که نه تنها آینه ایده های خود را اما آن را تا حدودی از ضروری ماموریت.

بزرگترین جنبش حقوق مدنی ملت دیده می شود در 50 سال است با آن به ارمغان آورد یک حساب با جامعه سنت طولانی مدت از نژادپرستی نظاممند. همراه با آن وارد ضرورت آموزش در تاریخ سیاه. و همه این است که آموزش و پرورش اتفاق می افتد...در ماه ژوئن.

"ما می تواند داشته باشد هرگز شناخته شده است که این شد دیگه این اتفاق نمیفته راه که آن اتفاق افتاد" ریدل می گوید: در مورد خاص در زمان. آن را برای اولین بار در ژوئن 19 Juneteenth تعطیلات در زمانی که بسیاری از آمریکایی ها در نهایت کشف که روز حتی وجود دارد, نه به ذکر اهمیت آن است.

"این تقریبا مثل این دنیا تا به ما" یی را می گوید. "ما در ابتدا در نظر گرفته شده برای قرار دادن این طنز را در ماه فوریه و آن در واقع به قدرت بیشتر و تاثیر بیشتر در آینده در حال حاضر. من فکر می کنم این چیزی است که جهان اعطای ما و ما بسیار سپاسگزار است."

شرمن ویترینکه IFC و AMC رسما تمدید برای فصل دو این هفته برای اولین بار در سال گذشته با خمپاره به عنوان عنوانی شرمن تشریفات از داستانی نشان دادن تنوع مدل دهید در زیبایی از کسانی که پخش شد در اواخر 60s و 70s اما با طنز و مراجع نقاط که بی شک جاری است. (به ویژه امثال Jemele تپه Toms از Vanderpump قوانینو John Legend, که همچنین یک تهیه کننده اجرایی به نظر می رسد به عنوان خود را دارند.)

تن بود هتاک و غریب, جوک و مراجع عمیقا تحقیق و گهگاه—شاید جلال—در طعم و مزه. این یک جشن که kooky-به-جهنم و unapologetic. زمانی که حاملگی مجموعه, بزرگترین سنگ محک برای این جفت ارز بود Muppet نشان می دهد.

"من فکر می کنم یکی از چیزهایی که در برخی از راه های آن را دشوار برای ما به شرمن ویترین در هوا است که بسیاری از مدیران تلویزیون تا به حال این ایده از چه سیاه و سفید نشان می دهد قرار بود به مانند نگاه کنید و در مورد افرادی مثل من و دیالو که از کجا آمده ایم از" صلاح الدین می گوید. او از سمت جنوب شیکاگو در حالی که دیللو است که از جنوب غربی آتلانتا. "ما عاشق همه نوع off-beat, عجیب و غریب, کمدی, چیزهای که هیچ کس را تا کنون فکر می کنم که مردمی مثل ما بودند ، و بنابراین شرمن ویترین به که عهد است."

نه این که شرمن نمایشگاه حمل کرمیت خانواده پسند PG امتیاز. به عنوان صلاح الدین می گوید: "این نشان می دهد که من فکر می کنم شما می توانید نشان می دهد در کلاس های درس و انتظار برای دریافت یک ایده خوب در مورد چه ماه تاریخ سیاه است." او می خندد. "ما هنوز در اصل یک کمدی."

بعد از باز کردن با سیاه, سرود ملی, برای مثال, شرمن به ما اطلاع داد که خاص است "به شما به ارمغان آورد O. J. Simpson توییتر حساب."

خواننده ساری چارلی انجام یک ادای احترام به آنچه که او خواستار "سیاه مردم را جامه فلانل یا پشمی" Kente پارچه با عنوان "اضافه کردن برخی از Kente." (صحبت از ناخواسته به موقع نقاط مرجع با توجه رهبران کنگره' lambasted رژه از رنگ است.) که در آن شما می توانید اضافه کردن برخی از Kente? به عنوان او آواز می خواند و فتوشاپ تصاویر از پارچه های اضافه شده بر روی اشیاء نشان داده شده است: به خود Timbalands به ماشین شما رینگ به خود Lambo به رمبو. "حتی اگر شما از آنها بدم میاید مرد سیاه" او آواز می خواند "بود که Kente Klux Klan."

یکی دیگر از عمده موسیقی لحظه: دختر گروه RWKSY انجام یک عاقبت به بحث تعداد از سال گذشته "Drop It Low برای عیسی" این یکی به نام "Twerk گونه های دیگر."

ویژگی های خاص ارسال یو پی اس از همه چیز از Downton Abbey به کریسمس چارلی براونهمه reframed بگویید فحاش نسخه های محوری سیاه داستان. در یک طرح است که متحد تمام بارها را فراموش کرده سیاه خون آشام در ژانر افسانه هاو روایات قومی یکی تلاش می کند تا به صلح: "ما همه خون و Crips. ما نوشیدن خون و ما خواب در سرداب."

انواع نمایش فرمت اجازه می دهد تا دیللو و سوریه اساسا به انجام آنچه آنها می خواهند در این مجموعه که در اصل به معنی روح آموزش رقص طریق wildly ژانرهای مختلف و spoofs گسترده فرهنگ پاپ اصول. جفت ویژگی توانایی خود را به طوری موضوعی متنوع به احساسات در قلب چیزی Dave Chappelle گفت: یک بار. حداقل یی فکر می کند آن را Dave Chappelle. آیا به او عصبانی اگر آن نبود.

"او گفت که فیلم کمدی است و تنها کار است که شما نیاز به استفاده از همه چیز شما تا کنون آموخته و من بسیار سپاسگزار برای این که" صلاح الدین می گوید. دیللو مطالعه تاریخ در کالج. صلاح الدین شد, علوم سیاسی, عمده با کمی pre-med مطالعات. "ما نشان می دهد تلویزیون حفاری های عمیق به تاریخ نه به خاطر دیللو رفت و تحقیق است چرا که تا زمانی که من او را شناخته ام این شخص است که همیشه بالا آوردن تاریخچه مسائل در طول. به دلیل این که او به عنوان یک فرد."

"آیا این ما را به خنده ؟ آن را به اتاق ما از نویسندگان خنده ؟ خوب حدس بزنید چه, اگر آن را می سازد همه ما را به خنده آن را ممکن است افرادی که نیست و ما از پس زمینه خنده بیش از حد چرا که در برخی از نقطه آن جهانی است."

مطبوعاتی اخیر مواد شرمن ویترین ویژه باید آنه آن را به عنوان یک فرصت برای جشن فرهنگ سیاه و سفید و ارائه نور دل سرگرمی در طول زمان مشکلات و اعتراض.

در آن نقطه یی پژواک چیزی که او شنیده John Legend گویند هنگامی که صحبت کردن در مورد ویژه: "ما هنوز هم می خواهید به خنده."

"ما هنوز فضا برای استفاده از هدیه ای که خدا به ما داده است را به جهان شادتر" صلاح الدین می گوید. "این خط است که ما شده اند و ما افتخار می کنیم و سپاسگزار بود و در آن خط. همه در طول تاریخ حتی زمانی که وجود دارد از اعتراض و ناآرامی آنها هنوز هم چیزی است که آنها انجام می دهند."

"وجود دارد یک نیاز برای انسان و به طور کلی برای پیدا کردن تعادل" ریدل می گوید. "من فکر می کنم که اگر همه شما هضم است فقط اخبار و تمام سنگینی از روز شما را از تعادل خارج است. شما در حال زندگی در یک حباب و یا رفتن خارج از شبکه اگر شما فقط نگاهی به برخی از زمان و پیدا کردن طنز و پیدا کردن خنده در زندگی است."

به این منظور وجود دارد و این موضوع چیزی است که احتمالا Sهرمان ویترین ویژه بزرگترین شوخی است.

در یک طرح شرمن شمارش سه سیاهترین لحظات در تاریخ سینما "ارائه شده توسط خطوط هوایی جنوب غربی. 'خطوط هوایی جنوب غربی: خانواده ما را می دانید.'"

شماره سه است Tyrese را آشکار در 2 Fast 2 Furious. شماره دو این است که زمانی که یک پسر سیاه و سفید اعلامیه کلارک کنت تغییر لباس در یک درب گردان در سال 1978 به سوپرمن. و شماره یک است Terrence Howard renegotiating قرارداد خود را به صورت مرد آهنین 2.

هوارد معروف جایگزین شد دان چیدل در فیلم Iron Man 2 پس از گزارش گیری خواسته های عجیب و غریب در طول مذاکرات قرارداد و سوء تفاهم ستاره خود را در قرعه کشی در این فیلم است. بازیگر راب ابهام نقش هوارد در نمایشگاهدر گوشی با تعجب و خواستار به صحبت می کنند به استن لی در مورد آن با یک skewering از این بازیگر bonkers فرش قرمز مصاحبه سال گذشته در مورد "گل های زندگی" و 10000 ساله "موج واقعی صرف است."

هر دو معما و صلاح الدین با فوران خنده در اشاره صرف Terrence Howard شوخی است.

"بشیر و من هر دو آمده از بزرگ سیاه و سفید خانواده" ریدل می گوید. "ما بنویسید ما نشان می دهد که اگر آن را فقط یک بازی واقعا خنده دار شب در میز شام. و مبالغه گفت: این سیاهترین لحظه ای در تاریخ سینما ساخته شده ما میخندند."

"که واقعا مرتب کردن بر اساس مبالغ تا اخلاق کار در شرمن ویترین" او همچنان ادامه دارد. "آیا این ما را به خنده ؟ آن را به اتاق ما از نویسندگان خنده ؟ خوب حدس بزنید چه, اگر آن را می سازد همه ما را به خنده آن را ممکن است افرادی که نیست و ما از پس زمینه خنده بیش از حد چرا که در برخی از نقطه آن جهانی است."

"ما عاشق Terrence Howard" صلاح الدین می گوید. "اما وجود دارد یک نقطه خاص از 'I don't give a fuck'بودن در تجربه ما است که برخی از مردم. تماس بگیرید تا مارول و مانند 'هی ما نیاز به بحث در مورد قرارداد من.' که خیلی خنده دار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب