کره جنوبی ویروس سنبله ترسیم شد به میله گی. سپس قربانی آغاز شد.

سئول—پیام همراه با صدای بلند وز وز چشمک می زند روی صفحه نمایش از میلیون ها نفر از تلفن همراه تیتر با حروف قرمز

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

سئول—پیام همراه با صدای بلند وز وز چشمک می زند روی صفحه نمایش از میلیون ها نفر از تلفن همراه تیتر با حروف قرمز به زبان انگلیسی—"هشدار اضطراری"—بقیه در کره ای: "هر کسی که شده است در Itaewon از آوریل 21 آوریل 6 باید آزمایش می شود." برای هزاران نفر از آن جمله بعدی که واقعا شمارش: "ما می توانیم تست ناشناس."

"Coronavirus حملات بدون در نظر گرفتن مردم و یا مکان."

Lee Jung-geol رهبر رنگین کمان ائتلاف علیه تبعیض اجتماعی

دلیلی برای تضمین گمنامی روشن است به صدها نفر در کره جنوبی همجنسگرایان جامعه بود که رفتند به باشگاه در Itaewon یک منطقه تاریخی از شب زنده داری, کافه ها و مغازه ها در نزدیکی سابق ستاد مرکزی نیروهای آمریکایی در کره جنوبی. در سال های اخیر برخی از باشگاه ها وجود دارد را تبدیل به توپی از همجنسگرایان زندگی در سئول.

در حال حاضر مقامات در درد برای متقاعد کردن کره ای ها به دیدن شیوع اول ترسیم شده برای دو یا سه مرد که بازدید این باشگاه به عنوان یک ماده از این افراد عدم رعایت حس مشترک اجتماعی فاصله نه به عنوان یک بازتاب همجنسگرایان مردم است. در زمان بحران انعکاسی تمایل به قربانی تمام گروه ها به خصوص اقلیت قوی در بسیاری از جوامع است. و کره جنوبی از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس شورای ملی کمیسیون حقوق بشر, Choi Young-ae است که تنها بیش از حد آشنا با این مشکل است.

"این است که هنوز هم درست است که غربالگری برای اقلیت های جنسی است ترس از چیزی به تحمل او گفت:" حتی اگر "غلبه بر بیماری های عفونی از طریق اعتماد متقابل می دهد یک تغییر مثبت به جامعه ما است." با استناد به "خطر تبعیض" و "ویژه آسیب پذیری از اقلیت های جنسی" او به دادگاه تجدید نظر به رسانه ها "رعایت حقوق بشر" و "ترویج نفرت و تبعیض علیه اقلیت های جنسی."

اما رهبران کوچک اما فعال ائتلاف از سازمان همجنسگرایان در اینجا می گویند که قوی اجتماعی تمایل به برگزاری gays مسئول آخرین شیوع این کشور و آرام محدودیت ها و شمارش همه به افتخار "داوطلبانه اجتماعی فاصله."

"این خیلی توهین به می گویند که افرادی که در این اقلیت در سئول در حال بدتر شدن بگیرد. که کمک به حل این مشکل می گوید:" Lee Jung-geol رهبر رنگین کمان ائتلاف علیه تبعیض اجتماعی یک سازمان چتر برای بیش از 50 گروه همجنسگرایان. "Coronavirus حملات بدون در نظر گرفتن مردم و یا مکان."

و مشکل در جامعه همجنسگرایان است و نه فقط ترس از این بیماری اما ترس هویت خود را در معرض خواهد شد.

نگاهی به پوشش های محلی طی چند روز گذشته نشان می دهد آنچه که جامعه همجنسگرایان و مقامات شده اند تا در برابر پس از تماس با ردیابی به دنبال این موضوع از عفونت به گی باشگاه در Ikaewon.

JoongAng Ilboیکی از کره های عمده روزنامه گزارش داد که ننگ متصل به جامعه همجنسگرایان در کره محافظه کار جامعه اختصاص "چرا برخی از partygoers نوشت جعلی شماره تلفن در ورودی" زمانی که آنها رفت و به باشگاه ها نتیجه گیری محل نگهداری آنها بسیار سخت تر برای ردیابی.

کاغذ گفت: مقامات "بودند شروع به کشف قسمت سوم عفونت از Itaewon نقطه داغ" و در حال حاضر "بسیار مهم بود زمان را به خوشه تحت کنترل است."

"کره جنوبی رکورد برای تماس با ردیابی به کمک نگه داشتن تعداد کل مرگ و میر به 262 یا 5 به ازای هر 1 میلیون نفر است."

چوسان Ilboو کره جنوبی بزرگترین فروش روزانه و یک صدا از محافظه کاری اجتماعی و همچنین سیاسی رو به پایین برای جزئیات بیشتر در مورد کره ای و خارجی معلمان مهمانی در Itaewon و نزدیکی Yonan منطقه خانه از چندین دانشگاه بزرگ.

"برخی از 158 خارجی و کره ای معلمان و بازدید جهانی باشگاه ها و میله سئول Itaewon و Yonan با برجسته گی صحنه که تهدید به ظهور به عنوان یک چشمه از عفونت کروناویروس گفت:" گزارش مملو از sensationalized حدس و گمان است. "هیچ یک از آنها را آزمایش مثبت برای این ویروس هنوزاما ترس در حال رشد است که آنها می تواند انتقال این ویروس به دانش آموزان خود را در هنگام بازگشایی مدارس." تاکید اضافه شده است.

Lee Jung-geol از رنگین کمان ائتلاف تحسین دولت ابراز تمايل به نگه داشتن آزمایشات محرمانه اما می گوید چند در جامعه همجنسگرایان اعتماد به نفس خود را حفظ حریم خصوصی محافظت می شود. بله می گویند لی کره مراکز کنترل بیماری KCDC است قادر به نگه داشتن نتایج تست ناشناس با ارائه یک راز شماره موبایل تماس بگیرید اما این است که واقعا اثبات احمق?

"مردم نگران هستند که چگونه با این نسخهها کار تست و در مورد قوانین قرنطینه" او می گوید. "این یک مشکل بسیار بزرگ ما را امتحان کنید و حل کند." او تا به حال بسیاری از گفتگو با مقامات سئول دولت شهر که لیبرال شهردار, Park Won-به زودی دستور shutdown ترین Itaewon باشگاه دگرجنسگرا و همجنسگرا به عنوان شیوع گسترش یافته است. چند مکان هنوز هم فروش آبجو و شراب و مواد غذایی سریع اما این در مورد آن.

"ما به دنبال این وضعیت گام به گام" می گوید: Lee اما مشکل فراتر از آنچه که بوروکرات ها حل و فصل می توانید به سرعت و یا به راحتی. "بسیاری از مردم کره نمی دانم در مورد افراد همجنسگرا," او می گوید. "مردم درک نمی کنند. هیچ اجماع."

"در زمان بحران انعکاسی تمایل به قربانی تمام گروه ها به خصوص اقلیت قوی در بسیاری از جوامع است. و کره جنوبی از این قاعده مستثنی نیست."

چوی در کمیسیون حقوق بشر دارای رسانه های مسئول است. "انتقاد و مخالفت با همجنس گرایی, پخش كردن," او می گوید: از آنجا که برخی از رسانه ها برجسته اقلیت های جنسی بدون در نظر گرفتن رکورد خود را از بودن تشخیص داده و کاری برای جلوگیری از گسترش ویروس. در نتیجه او معتقد است که همجنسگرایان که ممکن است دارای اشکال می ترسند برای رفتن برای, تست, بلکه باید برای ترس از پیگرد قانونی برای اجتناب از قرنطینه.

چوی تن برگ بدون شک در مورد نا امیدی مقامات در صورت تلاش برای پیگیری تمام کسانی که ممکن است آلوده.

تا کنون بیش از 25000 نفر آزمایش شده اند در ارتباط با Itaewon شیوع و 162 موارد را تایید کرد. که تنها در حدود 1.5 درصد از این کشور در مجموع 11,050 موارد پس از اولین ثبت شد در اینجا در Jan. 20. پس از آن کره جنوبی رکورد برای تماس با ردیابی به کمک نگه داشتن تعداد کل مرگ و میر به 262 یا 5 به ازای هر 1 میلیون نفر است. (ایالات متحده آمریکا, در مقابل, نیز در گزارش خود اولین مورد در Jan. 20 و پس از از دست رفته بیش از 90000 نفر و یا 272 میلیون با توجه به Worldometer محاسبات.)

ترس در اینجا این است که حتی پس از سوار کردن اول جهانی سونامی COVID-19 با موفقیت کره جنوبی ممکن است به صورت یک موج دوم.

مقامات در حال حاضر سرکوب متعدد کارائوکه میله های اطراف دانشگاه های نه چندان دور از Itaewon. مورد عفونت گزارش شده و در اطراف استان و شهرستان بندر اینچئون. روزانه افزایش هفته گذشته در دو رقمی است که ممکن است به نظر می رسد بزرگ, اما ناامید کننده پس از شماره تا به حال کاهش یافته است به تک رقمی و حتی صفر چند روز در ماه آوریل است.

"برای اولین بار رسانه ها گزارش آن در گی, باشگاه می گوید:" Lee Jong-cheol. پس از آن آمد تهدیدات. "پس از حوادث در Itaewon من بسیاری از تماس های تلفنی از مردم در این اقلیت جنسی. آنها نگرانی در مورد ایمنی برای خود و یا دوستان خود را."

لی توصیه می کند کسانی که "نگرانی در مورد علائم برای بررسی" اما می خواهد مردم را متوجه coronavirus است نه یک مشکل خاص به افراد خاص و یا مکان.

در خیابان ها و کوچه ها از Itaewon وجود دارد دیگر خیلی احتمال گسترش این بیماری است.

مورد علاقه همجنسگرایان hangouts مانند پادشاه باشگاه تنه فیل صورتی در حال حاضر بسته است. ثبت نام "ترانس" نقاشی شده است forlornly در باشگاه ملکه. خارج از تیم های چادری در براق ویروس-ضد آتش-ضد لباس اسپری خیابان ها و کوچه ها با مواد ضد عفونی کننده در هر روز است.

اعلامیه در بزرگ قرمز کره ای حروف نوشته شده در تاریک درگاه. "تا اطلاع ثانوی بسته" آنها می گویند پرسیدن از کسانی که تا به حال شده است وجود دارد به گزارش برای تست.

شیب یک بار شناخته شده به GIs به عنوان مکان تپه که در آن مهماندار beckoned از درگاه تاریک است. فروشگاه رفاه سوغات مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی هنوز باز است اما آنها بیبهره از مشتریان. مردم "می ترسند آنها را آلوده می گوید:" مدیر "خارجی Food Mart" دو درب به دور از پادشاهان ، "هیچ کس می خواهد به اینجا می آیند."

Lee Jong-cheol با اعتماد به نفس است که کره همجنسگرایان مردم زنده خواهد ماند تبلیغات بد.

اما شناخت این موانع آنها هنوز هم مقابله با او می افزاید: "ما باید به یک روش دقیق برای دولت است."

او امیدوار رسیدن به یک روش زندگی. "در حال حاضر من باید روابط با دولت" او می گوید. "ما باید برای حل این مشکل است. ما یک تماس با CDC و Seoul metropolitan government. ما در حال حل این وضعیت به گام است."

آن را نمی خواهد آمد اما سود سهام از این بیماری همه گیر می تواند درک بهتری از LBGT حقوق در جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن