"Stitcher پادکست گزارش" نشان می دهد یک دهه از رشد و متنوع شنونده عادات

Stitcher شرکت پیشرو اختصاص داده شده به گوش دادن به تولید و کسب درآمد پادکست امروز منتشر شد "Stitcher پادکست گز

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

Stitcher شرکت پیشرو اختصاص داده شده به گوش دادن به تولید و کسب درآمد پادکست امروز منتشر شد "Stitcher پادکست گزارش" اول از آن نوع نگاه در تکامل و رشد پادکست بیش از 10 سال گذشته از جمله آنچه Stitcher را COVID-19 شنونده داده ها می تواند برای این صنعت رشد آینده.

این "Stitcher پادکست گزارش" نشان دهنده این صنعت تنها تجزیه و تحلیل در نرم افزار داده های شبکه محتوا و شنونده جمعیتی از Stitcher – شبکه بالا برای به اشتراک گذاری از پادکست گوش دادن در ایالات متحده به عنوان اندازه گیری توسط ادیسون تحقیقات پادکست مصرف کننده ردیاب. در این گزارش به بررسی عواملی است که باید محور رشد این صنعت و روند شکل گیری آن امروز:

  • رشد پادکست ها است نه کاهش: تعداد پادکست ها منتشر شده به Stitcher رشد کرده است بیش از 129,000% از سال 2010.
  • برخی از کشورها حمل و بیشتر گوش دادن وزن: دولت واشنگتن برای مثال رتبه شماره 4 در گوش دادن ساعت, با وجود اینکه شماره 13 در بالاترین جمعیت.
  • جریان باقی می ماند محبوب: دو سوم از پادکست ها در حال جریان به جای دانلود.
  • ظهور مینی سریال: مینی سری پادکست رشد از چهار در سال 2010 به بیش از 52,000 در 10 سال. از "سریال" در سال 2014 به بالا را نشان می دهد از جمله "رویا" و "چرنوبیل" شنوندگان در حال تنظیم در به یادگیری در مورد تاریخ و افسانه و پشت-پرده حقایق.
  • قسمت می روند کوتاه: متوسط قسمت پادکست طول کوتاه 2.4 دقیقه پس از سال 2013 است.
  • Gen X اختصاص داده شده است: اگر 18-34 گروه سنی باعث می شود تا بزرگترین تکه از شنوندگان این 35-55 گروه سنی بیشتر است اختصاص داده شده بر اساس گوش دادن ساعت و تعداد نشان می دهد آنها اضافه به مورد علاقه خود را.
  • تندرست میان COVID-19: در حالی که گوش دادن کاهش در طول هفته ساعت رفت و آمد در نیمه دوم مارس شروع به نشان دادن بازگشت به قبل از همه گیر سطوح گوش دادن الگوهای.

"مانند Stitcher, پادکست گوش دادن در حال رشد بوده است قوی برای بیش از یک دهه در حال حاضر و ما می خواستیم به یک لحظه و منعکس کننده تنوع سلیقه ها و عادات مصرف که رانده اند که رشد" گفت: Stitcher مدیر عامل اریک Diehn. "اطلاعات ما در بر داشت تقویت باور ما این است که منحصر به فرد و صمیمی تجدید نظر از پادکست باعث می شود طرفداران خود را وفادار ترین و پرشور از هر رسانه است."

به عنوان صنعت همچنان به انطباق با تغییرات در رفتار مصرف کننده در طول بیماری همه گیر کوروناویروس این گزارش شامل یک تجزیه و تحلیل از COVID-19-مربوط به گوش دادن الگوهای.

"پادکست صنعت خود را نشان داده است انعطاف پذیری و قابلیت زیرک به عنوان میزبان ساخته شده سریع انتقال از استودیو های ضبط صدا به نگه داشتن مداوم هم از قسمت جدید" گفت: Diehn. "و حتی به عنوان روز به روز زندگی تبدیل شده و مردم همچنان به نوبه خود به اعتماد و محبوب را نشان می دهد و میزبان را مطلع و سوگند است."

این گزارش همچنین شامل داده ها از نرم افزار Stitcher و Stitcher را PodSurvey صنعت بزرگترین مداوم بررسی پادکست شنوندگان رونمایی بالا نشان می دهد و ژانرهای شنونده جمعیت منطقه ای تفاوت و بیشتر.

دیگر یافته های کلیدی عبارتند از:

محتوا: امروز بالا نشان می دهد مانند "این زندگی آمریکایی" و "روزانه" در ادامه به جذب شنوندگان و تبلیغ از سواحل به میانه آمریکا است. به عنوان صنعت تکامل یافته است, محتوای بیشتر پدید آمده برای شنوندگان در همه سنین پس زمینه و منافع.

  • گزینه های نامحدود: نزدیک به 7 میلیون قسمت منتشر شد به Stitcher در سال 2019 به تنهایی.
  • جرم و جنایت پادشاه است: True crime پادکست سرب در کل گوش دادن و شراب خواری-گوش دادن ساعت در سال 2019 به دنبال پادکست کمدی و سپس اخبار و سیاست است.
  • Oldies اما موضوعات رشد: هنگامی که رتبه بندی شده توسط تعدادی از شنوندگان 17 نشان می دهد که در بالا 100 در سال 2010 هنوز هم در بالا 100 در 2019.

گوش دادن رفتار: گوش دادن ساعت در حال افزایش است به عنوان کاربران ادغام پادکست به هفته روال. بزرگترین سنبله در گوش دادن ساعت آغاز شده و در سال 2017 به عنوان بزرگتر ناشران و مشاهیر از دیگر رسانه ها شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره. نزدیک به 60% از گوش دادن ساعت رانده 10% اختصاصی "قدرت شنوندگان."

  • هفته نامزدی: اوج گوش دادن دوره از دوشنبه تا پنج شنبه در ساعت رفت و آمد.
  • وفادار جانبازان و مرور تازه: جدید شنوندگان بیشتر احتمال دارد به "چراندن" های مختلف را نشان می دهد در حالی که در زمان طولانی شنوندگان ایجاد کرده اند نشان می دهد و نوع تنظیمات.
  • Binging نیست و فقط برای تلویزیون: در دو سال گذشته تعداد ساعت binged بیش از سه برابر و تعداد binging شنوندگان دو برابر شده است.

Stitcher شنونده: مقدار زمان گوش دادن و نوع محتوای متفاوت توسط دولت است نه یک پیشرو در منطقه است. Stitcher شنونده نقاط داده ها به نحوه گوش دادن عادات و نوع تنظیمات متفاوت توسط دولت است.

متحده با بیشتر گوش دادن ساعت:

  1. کالیفرنیا: 15+ میلیون ساعت گوش دادن
  2. تگزاس: 7+ میلیون ساعت گوش دادن
  3. نیویورک: 7+ میلیون ساعت گوش دادن
  4. واشنگتن: 5+ میلیون ساعت گوش دادن
  5. ایلینوی: 4+ میلیون ساعت گوش دادن

زادگاه تاریخچه نشان می دهد که شیرجه رفتن به محلی جنایات محبوب هستند در این کشورها:

  • رود آیلند: "Crimetown"
  • New Hampshire: "خرس بروک"
  • کنتاکی: "بارداستاون"
  • می سی سی پی: "مقصر"

گزارش کامل از جمله تمام صنعت و شنونده رفتار داده است که در حال حاضر در دسترس در اینجا.

در مورد Stitcher
Stitcher بهترین مکان برای گوش دادن به تولید و کسب درآمد از پادکست. Stitcher برنامه در دسترس برای iOS و دستگاه های آندروید یکی از محبوب ترین در جهان پادکست گوش دادن سیستم عامل با یک شبکه در حال رشد از محتوای اصلی و حق آبونمان خدمات است. Stitcher است شرکت مادر Midroll رسانه پیشرو پادکست شبکه تبلیغات نمایندگی بیش از 200 از بزرگترین پادکست ها و شبکه ها از جمله برتر پادکست کمدی شبکه Earwolf, Stitcher اصل و شاهد Docs. با دفاتر در لس آنجلس و نیویورک و سان فرانسیسکو, Stitcher در سال 2007 تاسیس شد و تماما متعلق به شرکت تابعه از E. W. Scripps Company.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن