2020 WNBA نجومی راهنمایی در TSN فردا

به WNBA جدیدترین ستاره و #1 پیش نویس انتخاب سابرینا Ionescu باعث می شود او را بسیار پیش بینی حرفه ای اولین نیو

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

به WNBA جدیدترین ستاره و #1 پیش نویس انتخاب سابرینا Ionescu باعث می شود او را بسیار پیش بینی حرفه ای اولین نیویورک آزادی به عنوان WNBA فصل نکات این آخر هفته. TSN ارائه پوشش زنده لیگ فصل بازکن فردا (سه شنبه تیر 25) به عنوان Ionescu و کانادا سوپراستار کیا پرستار منجر به نیویورک آزادی در برابر WNBA افسانه سو پرنده و سیاتل طوفان در 12 ظهر و در TSN.

Sean hartnett ویژگی های پوشش جدید WNBA فصل ارائه آخرین اخبار, گزارش, برجسته, در عمق تجزیه و تحلیل و همچنین به عنوان به طور منظم بازدید با پرستار است. قبل از مصرف دادگاه TSN را Kayla خاکستری و سه تا کلید داستان برای این فصل است.

TSN سیستم عامل – از جمله TSN.ca و TSN برنامه – باید WNBA طرفداران تحت پوشش این برنامه شامل نکات برجسته:

  • تا به دقیقه به دقیقه اخبار, برجسته, نمرات بازی recaps و باید ببینید لحظات از سراسر لیگ
  • پرستار باعث حضور مکرر در طول فصل در TSN دیجیتال sean hartnett با 'حباب دریبل' بخش ارائه به روز رسانی در زندگی در WNBA حباب
  • WNBA برجسته و محتوا در طول تورنتو رپتورز قبل از بازی نشان می دهد در طول فصل NBA
  • عکس ها و مطالب در سراسر TSN رسمی سیستم عامل رسانه های اجتماعی از جمله Facebook, Twitter و Instagram
  • BarDown.com دور تا همه ویروسی لحظات و رسانه های اجتماعی واکنش از WNBA بازگشت

منحصر به فرد 2020 نجومی فرمت ویژگی های هر یک از این لیگ 12 تیم به رقابت در IMG آکادمی در برادنتون فلوریدا. طرفداران می توانید لحن در به کانادا ورزشی رهبر برای پوشش زنده متحرک WNBA ترکیب هیرو در طول فصل. TSN را WNBA پخش برنامه به روز خواهد شد اضافی ترکیب هیرو به عنوان فصل پخش در.

WNBA بازی در TSN در دسترس هستند به صورت زنده و بر روی تقاضا مشاهده به TSN و TSN مستقیم مشترکین از طریق TSN.ca/زنده و TSN برنامه.

در مورد TSN
TSN کانادا است که ورزش رهبر فراهم می کند و در کلاس جهانی محتوا در سراسر آن صنعت پیشرو سیستم عامل از جمله پنج تلویزیون ملی تغذیه, TSN مستقیم, TSN.ca و TSN ایستگاه های رادیویی در سراسر کشور است. با یک مجموعه گسترده ای از چند رسانه ای ورزشی, دارایی, TSN ارائه می شود بیشتر قهرمانی حوادث از هر پخش در کشور است. شبکه های عمیق و فهرستی متنوع از زنده ورزشی, برنامه نویسی, شامل, خاکستری, جام جهان IIHF Junior قهرمانی Spengler جام هاکی کانادا, حوادث, لامپ کم مصرف, NFL, NBA, MLS, Toronto Maple Leafs, Ottawa Senators, Montreal Canadiens Winnipeg Jets, فصل قهرمان پیچش یا حلقه زنی, FIFA World Cup™, UEFA EURO, لیگ قهرمانان کونکاکاف, MLB, گلف, را, رشته, NASCAR, F1, تنیس گرند اسلم, UFC, NCAA March Madness, و اسکیت کانادا. TSN می آید از بل رسانه برتر کانادا چند رسانه ای شرکت با دارایی های پیشرو در تلویزیون و رادیو دیجیتال و خارج از خانه. اطلاعات بیشتر در مورد TSN در دسترس است در TSN.ca.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن