این است که چرا ایتالیا را در مدارس در حال رفتن به در زمان

رم—مربع سفید چادر در پارکینگ یک IKEA در حومه این شهر به نظر می رسد مانند آن می تواند یک فروشگاه نمایش برای آخر

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

رم—مربع سفید چادر در پارکینگ یک IKEA در حومه این شهر به نظر می رسد مانند آن می تواند یک فروشگاه نمایش برای آخرین تخت بسته باغ gazebo. اما در پشت فلپ مقامات بهداشتی در hazmat در حال حمل کردن تصادفی نمایش برای COVID-19 یک برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی اندازه گیری و یکی از فعال ترین راه های ایتالیایی ها را در بر داشت به ضرب و شتم COVID-19 گیر حداقل در حال حاضر.

فقط چند ماه پیش به ایتالیا رفته بود در یک محل با سرایت و نرخ مرگ و میر شکستن سوابق روزانه فقط به عنوان ما می بینیم اتفاق می افتد در بسیاری از ایالات آمریکا در حال حاضر. هر کس از معاون رئیس جمهور مایک پنس به نیویورک رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو هشدار داد پس از آن که مگر اینکه اقدامات برای کاهش گسترش در جای خود قرار گرفتند آنها را "تا پایان مانند ایتالیا." اما در بسیاری از ایالات متحده کسانی که اقدامات گرفته شد خیلی دیر با کمی بیش از حد هماهنگی و برداشته خیلی زود است.

با توجه به وزارت بهداشت و حفاظت مدنی مقامات که ارائه منسجم ملی استراتژی شفاف و به روز رسانی روزانه پس از همه گیر برای اولین بار رخ داد در ماه فوریه به ایتالیا رفت و از بدترین به بهترین تمرین با سخت سراسری مستند موظف پوشش صورت در داخل تمام ساختمان های عمومی و—در اینجا چیزی است که بسیار قابل توجه در حال حاضر جدی تصادفی غربالگری.

هر روز, ایتالیایی, مقامات بهداشت و درمان در حال پیدا کردن هزاران نفر از بدون علامت COVID موارد از طریق آزمون های تصادفی مانند آنهایی که انجام شده در IKEA پارکینگ. پس از غربالگری آغاز شده کمتر از یک ماه پیش تقریبا 21,700 بدون علامت موارد یافت شده اند جدا شده و به گسترش موجود است.

ایتالیایی ها در حال انجام آزمایش در مراکز خرید اردوهای تابستانی و در ساحل. می توان آنها را به صورت تصادفی نمایش برای COVID زمانی که آنها را برای یک X-ray یا حتی در برخی از شیوه های دهان و دندان. غربالگری داوطلبانه است اما وزارت بهداشت می گوید هیچ مشکلی با مردم امتناع. در اکثر موارد مردم می خواهند بدانند که اگر آنها آن را داشته باشد.

غربالگری است که اغلب انجام شده در رابطه با سرولوژی آنتی بادی آزمایش های در حال انجام در سراسر کشور برای تعیین چه مقدار از جمعیت شده است در معرض عفونت است. در سراسر کشور بادي تست انجام شده توسط 700 صلیب سرخ داوطلبان کار برای تست یک نمونه از جمعیت از شش گروه های سنی مختلف طبقه بندی شده توسط جنسيت و نوع استخدام و جایی که آنها زندگی می کنند.

بیشترین تعداد آزمايشهاي حال انجام در لومباردی و ونتو مناطق که سخت ترین ضربه. فندک تست در حال انجام است در جنوب که در آن همه گیر شد به مراتب خفیف تر اما که در آن تصادفی غربالگری در حال وقوع است به مطمئن شوید که موارد نیست وارد شرکت که مرزها باز هستند.

اگر مردم را بر آنتی بادی آنها و تماس نزدیک هستند و سپس swabbed برای تعیین اگر آنها ریخته ویروس و یا اگر کسی در فوری خانوار است که هنوز آلوده. کسانی که تست شده اند به قرنطینه تا خود را سواب نتایج آمده است که به طور متوسط بیش از 24 ساعت در مناطق شهری و کمی دیگر در روستاهای کوچکتر.

افرادی که علائم همچنین آزمایش به راحتی با تماس با وزارت امور خارجه سلامت COVID-19 خط تلفن که از آنها به نزدیکترین درایو-توسط مرکز آزمایش. در صورتی که آنها نمی تواند رانندگی خود مقامات بهداشت را به خانه تماس بگیرید.

هنگامی که موارد بدون علامت تایید ایتالیایی مقامات بهداشتی در تعامل شدید تماس با ردیابی ساخته شده است بسیار ساده تر با حکم نیاز به مشتریان از رستوران ها و دیگر مکان های که در آن COVID به راحتی می توانید پرش از فرد به فرد به ترک شماره تلفن یا ایمیل.

آن است که مشترک باید به سیستم وارد شوید بر روی یک تبلت یا نوت بوک زمانی که شما وارد در یک رستوران اگر شما نمی ماند. (اگر شما یکی از آنها در حال حاضر شماره تلفن خود و نام و نام خانوادگی.) جایگزین برای این تماس-ردیابی اقدامات برای رستوران و یا دیگر استقرار است به خطر تعطیل اگر یک مورد ترسیم شده است به آنها.

استثنا وجود دارد البته از جمله بارها و بارها که تا حد زیادی بسته برای داخل ساختمان سرویس, اما اجازه می دهد takeout معنی مراجعان نشت به piazzas. برای جلوگیری از پتانسیل سرایت که یک جو حزب دعوت مقامات تعطیل شده چندین محبوب مربع که در آن مردم بودند و نه تمرین های اجتماعی فاصله و یا با پوشیدن ماسک از جمله فوق العاده محبوب پیازا Trilussa در Trastevere منطقه از پایتخت. شبیه مینی مستندات انجام شده در فلورانس و میلان به سعی کنید به دفع موج دوم. در برخی از شهرستانها نیز بارها مجبور به بستن اولیه در تعطیلات آخر هفته برای جلوگیری از دعوت جمعیت.

ایتالیایی ها نیز تشویق به استفاده دولت موظف به برنامه به نام Immuni که اختصاص تصادفی کد برای هر ثبت نام تلفن. اگر کسی با استفاده از نرم افزار آزمون های مثبت آن را می فرستد پیام به هر تلفن دیگر که فرد بوده است در نزدیکی—از جمله در همان رستوران و فروشگاه مواد غذایی و یا حمل و نقل عمومی—در هفته گذشته است. این برنامه شده است برای انتقاد از پتانسیل مسائل مربوط به حریم خصوصی و تنها 4 میلیون نفر از ایتالیا به 60 میلیون نفر را دانلود کرده آن را تا کنون با توجه به پائولا Pisano وزیر نوآوری تکنولوژی و رقمی که در مصاحبه های اخیر گفت که او امیدوار نیمی از جمعیت محبوبیت آن ،

تعداد موارد یافت شده برای هر منطقه منتشر شده است هر روز و شامل بستری شدن در بیمارستان تعداد زیادی از مردم در بخش های مراقبت ويژه و مرگ و میر. این موارد جدید بیشتر شکسته نشان می دهد کسانی که از تصادفی نمایش و کسانی که با علائم دنبال شد.

مدنی حفاظت سخنگو گفت: شفافیت اجازه می دهد تا شهروندان برای ارزیابی اینکه آیا آنها باید سفر به منطقه ای که در آن وجود دارد شیوع جدید و یا حتی پرداخت نزدیک توجه به رفتارهای خود را زمانی که آنها در خارج از خانه های خود. "اطلاعات منجر به تصمیم گیری خوب," سخنگوی گفت. "در نهایت آن را به فرد اما حداقل آنها مسلح با آخرین اطلاعات."

چرا که همه با هم کار می کرد حتی زمانی که آنها نمی خواهند به (آن صورت هیچ کس واقعا می خواهد برای پوشیدن یک ماسک به خصوص در تابستان) ایتالیایی ها تقریبا به قبل از همه گیر زندگی. مدارس باز خواهد شد در ماه سپتامبر با شروع مبهوت بار و در فضای باز درس زمانی که ممکن است با غربالگری به طور منظم برای معلمان است. کاباره ها و نظافتی به احتمال زیاد بسته باقی خواهد ماند برای آینده قابل پیش بینی است اما سواحل رستوران ها سالن های ورزشی و سالن های سینما باز برای کسب و کار ساخته شده است که این تابستان به نظر می رسد بسیار طبیعی—و بعد از این همه فداکاری کاملا لذت بخش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن