این Netflix فیلم ترسناک پیش بینی واقعی-زندگی سیاسی ترور

"حقیقت این است که مهم ترین چیزی که می گوید:" Tomasz (Maciej Musiałowski) میدوی را از طریق این Haterو از همه در

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

"حقیقت این است که مهم ترین چیزی که می گوید:" Tomasz (Maciej Musiałowski) میدوی را از طریق این Haterو از همه دروغ این همیشگی دروغگو spews هیچ چیز بیشتر از خودت. هنوز هم در حالی که فریب است Tomasz سهام-در-تجارت وجود دارد مقدار زیادی از صحت داشت در نویسنده/مدیر Jan Komasa را Netflix ویژگی (اکران جولای 29) که آزاد شد و به طور موقت به تعویق افتاد به دلیل داستانی, داستان زخم انعکاس واقعی زندگی تراژدی است که تکان داد Komasa بومی لهستان.

سه هفته پس از فیلمبرداری پیچیده در این Haterلیبرال گدانسک شهردار Paweł Adamowicz ترور شد بر روی صحنه در یک رویداد خیریه توسط جناح راست hatemonger—تکان دهنده جرم است که به طرز مرموزی پژواک طرح Komasa ها که می سازد به یک شبیه قتل عام مربوط به سمت چپ متمایل همجنسگرا سیاستمدار که مجموع تصادف نیز نام Paweł. که در مبارزات انتخاباتی نامزد این مواد را شخصیت; در عوض تمرکز مستقیما بر روی Tomasz یک twentysomething دانشجو معرفی لگد از قانون مدرسه برای سرقت ادبی. Tomasz یک مدعی و یک تقلب از ابتدا و متعاقب آن داستان است—مانند معنوی آن سلف Komasa 2011 تلاش خودکشی اتاق—در مورد خطرات آنلاین زندگی که می توان sociopathic loners و رانده شدگان (به عنوان به خوبی به عنوان سود فکر اشخاص) راههای بی شماری برای دورویی و دستکاری است.

بلند پروازانه خودخواه و پر از خشم نهفته, Tomasz یک تبه کار برش از یک قابل تشخیص و قابل قبول در قالب و عدم محبت و اخلاق آشکار شده است به عنوان به زودی به عنوان او را از مدرسه اخراج. در شام با دوستان خانواده رابرت (Jacek Koman) و Zofia Krasucka (Agata Kulesza)—که پرداخت شهریه خود را به عنوان به خوبی به عنوان دختر خود را Gabi (ونسا الکساندر), Tomasz حواس inauthenticity و پس از خروج به طور موقت در پشت برگ یک تلفن همراه به طوری که او می تواند گوش دادن به خود را کاندید پست-شام صحبت در مورد او. این یک چاپلوس گفتگو به این Hater به تصویر می کشد رابرت و Zofia به عنوان ثروتمند متکبر phonies. با اینحال چنین ناخوشایند استراق سمع می کند کمی به توقف Tomasz از حسرت برای گابی که او دوست در Facebook و سهام صمیمی رقص با در یک کلوپ شبانه. حتی زمانی که وعده عاشقانه رابط fizzles, Tomasz باعث می شود بسیاری از آن شب را با قاطعیت در معرفی خود و توقیف یک مصاحبه شغلی با وزوز روابط عمومی شخص مهم و برجسته بیتا (Agata Kulesza).

وزوز روابط عمومی یک قاتل استقرار فراهم می کند که ناشناس آنلاین دروغ خدمات برای مشتریان خود—مهم نیست که آنها ممکن است—و Tomasz متناسب با سمت راست در اثبات خود را فوری دارایی توسط concocting ساختگی اسمیر ورزشی خط قرار می دهد که آن را از کسب و کار. او ظالم و فریب تاکتیکی در دن از تخریب آن شنود و نظارت و round-the-clock تبلیغات هستند منظور از روز است. بیتا به سرعت به رسمیت می شناسد Tomasz بالقوه اختصاص او به کار بر روی یک حساب کاربری که می خواهد محبوب شهرداری نامزد Paweł Rudnicki (Maciej پرزام راین) slandered به عنوان یک پناهنده-محبت lefty قصد از بین بردن لهستان از طریق توده دوران اسلامی. تلخ بیش از گابی هر دو عطف او را آشکار و به پدر و مادر خود را که او تا به حال از مدرسه کاهش یافته است, Tomasz است که این نقطه در حال حاضر سوخت با رد و خشم. و هنگامی که او می آموزد که رابرت و Zofia در حال حامیان Paweł خود را حرفه ای و شخصی انگیزه جفت هماهنگ—و نه برای آخرین بار به عنوان او همچنین حملات یک رابطه نزدیک با بیتا است که با تأکید شهوت سلطه و careerist سبعیت.

اصل وحی می آید که پس از انتشار ضد اسلامی ویروسی تصویری memes, Tomasz دریافت اواخر شب غذا تحویل سفارش از یک مرد با یک زن غول پیکر سیاه چشم—استارک است که مدارک و شواهد خود را مجازی shenanigans را در خیابان عواقب. این Hater متعاقبا آهنگ Tomasz او به عنوان غواصی سر برای اولین بار به کار خود را که در آن بازی هر دو طرف درگیری به منظور جرقه آتش است زیرک و استراتژی. قبل از اینکه طولانی او داوطلبانه برای Paweł—و مادرش او را—به منظور افزایش چشم انداز خود را برای خرابکاری در حالی که به طور همزمان پیوستن به یک بازی MMORPG بازی های ویدئویی به منظور همراهی و جذب سفید ناسیونالیست متعصب استفان "Guzek" Guzkowski (آدم Gradowski) برای انجام یک حمله وحشتناک. این یک کینه توز عمل دستکاری performable تنها توسط یک فرد با همدلی و یا اخلاق و مدیر Komasa پرداخت توجه دقیق طول به شخصیت اصلی خود را سرد خود خدمت روند تفکر به طور منظم fixating در صورت خالی به عنوان چرخ دنده whir در داخل ذهن خود را در حال توسعه حیله گری تاکتیک های جدید است.

"این یک کینه توز عمل دستکاری performable تنها توسط یک فرد با همدلی و یا اخلاق و مدیر Komasa پرداخت توجه دقیق طول به شخصیت اصلی خود را سرد خود خدمت فکر کند..."

فلاش دوستانه پوزخند که تقریبا ماسک خالی کمین درون, Tomasz ثابت تکان دهنده وصف ناپذیر ، مندرج توسط Musiałowski با سنگ رو وقار او یک جامعه صالح بچه که همچنین چیزی از یک خارجی خشمگین مستمر اخراج و شکست که رخ او. این Hater هر دو پرتره از این دلسردکننده بیمار روانی و یک آنلاین فرهنگ است که در خدمت به عنوان یک خانه به افراط گرایان است و به راحتی مورد سوء استفاده توسط کسانی که ممکن است استفاده از چنین دیوانه برای خود غیر مستقیم به پایان می رسد. پرتاب در یک نقد دو رو لیبرال نخبگان و thuggish محافظه کار سرخی و Komasa فیلم یک نافذ evisceration از یک جامعه مدرن در حال از هم پاشیده توسط عناصر متعصب و گفتمان و همچنین شنیع نیروهای که مشاهده چنین schisms به عنوان فرصت هایی برای کسب درآمد بدون توجه به آسیب رفتار خود باعث به مردم بی گناه و دموکراسی خود را.

در یک محیط مملو از نفرت در خیابان مخفی در محدوده عکسبرداری در ساختمان های اداری در Facebook—Tomasz می یابد آن را آسان به این عمل به عنوان یک puppetmaster کشیدن رشته ها با رسانه های اجتماعی در اینجا نظر به اشتراک گذاشته شده کلیپ وجود دارد. این Hater's بیمار توطئه چرخش یک وب سایت از شرایطی است که وادار موضوع آن را تا کنون-بیشتر-فاجعه بار گیری و اگر کمی از آن داستان سرایی انتخاب کمی سنگین دست (مانند مختصری بیت مربوط سان تزو هنر جنگ) آن را درک بسیاری از ما همیشه وصل در واقعیت باعث می شود ما آسیب پذیر است. علاوه بر این اگر این فاجعه در آن پیش بینی شده صورت گرفت در لهستان آن عبرت انگیز-داستان درس به عنوان بازتاب جهانی—به خصوص با توجه به قدرت های خارجی' آنلاین تلاش برای نفوذ در انتخابات آمریکا (در سال 2016 و امروز) و نفرت گروه های استفاده از اینترنت به منظور هماهنگی و گسترش ننگین خود اخلاق.

شات با اطمینان بالینی رزرو به Hater کست بیزار از بی شفقت عذاب بیش از آن اقدام و سپس با متد درآمد حاصل نسبت به آن و بدون اوج دست خود را در مورد آن شکل نهایی یا نتیجه. این یک فاجعه است که آشکار در حرکت آهسته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن