تهمت ادعای بولتون که هر دو دروغ و اطلاعات طبقه بندی شده

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به بمب اتهامات ساخته شده در سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کت

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به بمب اتهامات ساخته شده در سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب آینده با این ادعا بولتون است که در یک بار دروغ گفتن و همچنین افشای حساس و طبقه بندی اطلاعات است.

در طول یکشنبه شب مصاحبه با رییس جمهور, فاکس نیوز, مجری و محرم نزدیک Sean Hannity آورده وزارت دادگستری تلاش برای جلوگیری از بولتون کتاب از هدف قرار دادن قفسه های پیش از آن 23 ژوئن انتشار. Hannity همچنین اشاره کرد که دادستان فدرال در حال ظاهرا با توجه به بالا آوردن اتهامات جنایی در برابر بولتون برای گفته های اطلاعات طبقه بندی شده.

بدون به طور خاص ذکر بولتون ادعا می کند که شامل اتهاماتی که مغلوب ساختن پیشی جستن و خواستن که چین خود را برای کمک به انتخاب مجدد Hannity خواسته رئیس جمهور به واکنش نشان می دهند به هر دو سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد' اظهارات و DOJ اقدامات برای جلوگیری از بولتون کتاب از بودن منتشر شد.

"هیچ کس سخت شده است در چین و هیچ کس سخت شده است در روسیه مانند من" مغلوب ساختن پیشی جستن افتخار. "و آن را در کتاب رکورد و آن را حتی نزدیک است. آخرین دولت چیزی در هر دو."

عطف به بولتون تهمت اصرار داشت که او را "قانون شکنی" و "پسر شسته" که او تا به حال گرفته شده در زیر بال خود را با ساخت و او را مشاور امنیت ملی.

"او نمی تواند دریافت سنا تایید کرد بنابراین من به او یک غیر سنا تایید موقعیت بنابراین من می تواند او را و ببینید که چگونه او," او اضافه شده است. "و من بسیار شیفته."

تکرار کرد که بولتون "شکست" برای مغلوب ساختن پیشی جستن شکایت کرده است که یک بار Fox News دانشمند مشترک "به شدت طبقه بندی شده اطلاعات" اشاره کرد که "او نیست که تصویب آن آمده است با صدای بسیار بلند و بسیار قوی است."

در حالی که تهمت بارها و بارها تاکید کرد به Hannity که بولتون کتاب باید متوقف شود چرا که او انتشار اطلاعات طبقه بندی شده رئیس جمهور به نظر می رسید به آواز یک کمی متناقض لحن به وال استریت ژورنال ساعت زودتر.

رسید و برای اظهار نظر در مورد اتهامات در بولتون کتاب که در آن مجله دریافت کرده بود یک نسخه پیشرفته از تهمت مقاله گفت که بولتون "یک دروغگو است" و این که "همه در کاخ سفید متنفر بودم" او.

علاوه بر این چین آیات بولتون خاطرات همچنین ادعا می کند که وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: رئیس جمهور "است که پر از گه" است و دو دولت و مقامات به طور منظم خود را به اشتراک گذاشته اهانت به رئیس جمهور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن