مغلوب ساختن پیشی جستن Defunding که می تواند هزینه به ما فرصتی برای ریشه کن کردن فلج اطفال برای همیشه

این مقاله منتشر شد نوشته اصلی توسط PassBlue یک شریک روزانه وحش فراهم می کند که مستقل پوشش سازمان ملل متحد. نوش

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

این مقاله منتشر شد نوشته اصلی توسط PassBlue یک شریک روزانه وحش فراهم می کند که مستقل پوشش سازمان ملل متحد. نوشته شده توسط فیونا شکری.

سازمان ملل متحد سازمان بهداشت و درمان در حال حاضر در حال مبارزه با افزایش COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر باید در صورت امکان ایالات متحده خواهد کناره گیری آن نقش اصلی مبارزه با فلج اطفال—فقط به عنوان جهان می شود tantalizingly نزدیک به از بین بردن آن را برای خوب است.

آمریکا فلج اطفال از سال 1979 در طول تاریخ ساخته شده و مبارزه با بیماری های عفونی بالای آن بودجه اولویت در سازمان بهداشت جهانی, سرمایه گذاری بیش از $158 میلیون دلار در کمک های داوطلبانه بیش از دو سال گذشته به تنهایی. تلاش گسترده حمایت عمومی آشنایی به 1950s که جوناس سالک با کمک از ماه مارس Dimes, موسسه خیریه ایجاد اولین واکسن فلج اطفال.

آمریکایی های قدیمی تر هنوز هم "وحشتناک" خاطرات افراد مبتلا به فلج اطفال در آهن ریه ها یادداشت دکتر حمید جعفری مدیر که برنامه ریشه کنی فلج اطفال در منطقه مدیترانه شرقی و ایالات متحده یک "سرمایه گذاری عاطفی" در ریشه کنی فلج اطفال.

پس از نیجریه اعلام شد رایگان از پوليو در سال 2016 پاکستان و افغانستان شد جهان تنها کشور با ثبت وحشی فلج اطفال موارد با 12 و 49 مورد بود. (وحشی فلج اطفال متفاوت است از نادر بیشتر به راحتی کنترل می شود "گردش واکسن پوليو مشتق" که وجود دارد 134 مورد شناخته شده در سراسر جهان است. Communitywide واکسن جلوگیری از گسترش هر دو نوع از فلج اطفال.)

اما با وجود موفقیت واکسیناسیون فلج اطفال تلاش های که هشدار داده است که شکست برای ریشه کن کردن آن از این گذشته باقی مانده مناطق می تواند تولید یک تجدید حیات در سراسر جهان به عنوان بسیاری از 200,000 موارد جدید سالانه بیش از 10 سال است. یک جهش کرنش پوليو گزارش شده در بیش از 30 کشور و تاثیر COVID-19 همه گیر کاهش یا توقف واکسیناسیون مبارزات شده است به خصوص وخیم برای ریشه کنی فلج اطفال در اطراف 85,000 کنگو کودکان دریافت نکرده اند که واکسن.

رئیس جمهور تهمت خروج از این که در مه 29 در حال حاضر تهدید می کند این فلج اطفال-تلاش های کنترل در حال حاضر پیچیده COVID-19 بیماری همه گیر.

"واکسیناسیون فلج اطفال مبارزات انتخاباتی شده اند را در خود نگه دارد" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در جلسه رسانه در طول هفته جهانی ایمن سازی در ماه آوریل است. کشورهای فقیر در حال گزارش کمبود واکسن با توجه به مرز تعطیلی شامل گسترش COVID-19—و کودکان در حالی که در نسبتا کم خطر برای بیماری شدید و مرگ از رمان coronavirus باقی می ماند در معرض خطر بالا برای زندگی تهدید بیماری های عفونی مانند سرخک و فلج اطفال Ghebreyesus گفت.

تلاش برای کنترل فلج اطفال همپوشانی با دیگر کمپین سلامت عمومی از جمله مهار COVID-19. همانطور که از ژوئن 15, افغانستان تا به حال 25,527 تایید موارد COVID-19 و 476 مرگ و میر هر چند اعداد قطعا بسیار بالاتر داده است که این کشور محدود خدمات بهداشتی و درمانی. (جمعیت کشور حدود 35 میلیون نفر است.)

وزیر خارجه آمریکا, مایکل Pompeo توصیه می شود در ماه آوریل است که بودجه برای هفت کشور همچنان با وجود تهمت اقدامات علیه که: افغانستان و مصر و لیبی و پاکستان و سودان و سوریه و ترکیه است. Pompeo استدلال کرد که آژانس سازمان ملل متحد مهم است در این کشورها برای مبارزه با COVID-19 و فلج اطفال.

یک مارس 27 وزارت خارجه برگه با عنوان "ایالات متحده منجر شده است بشردوستانه و سلامت کمک های پاسخ به COVID-19 می گوید:" ایالات متحده هدایت می شوید از 10 میلیون دلار منابع برای حمایت از سازمان ملل در واکنش اضطراری به COVID-19 از طریق چه کسی است. "این حمایت شامل نظارت آزمایشگاه بهبود مدیریت مورد عفونت پیشگیری و کنترل جامعه تعامل و کمک های فنی به دولت افغانستان."

وزارت امور خارجه داشتند و ارائه نظر به PassBlue درخواست در مورد وضعیت Pompeo توصیه یا بر تعهد ایالات متحده به پایان فلج اطفال.

در ضمن داوطلبان با فلج اطفال برنامه در افغانستان تشویق شستن دست; کارکنان در زمینه بررسی و گزارش موارد بالقوه COVID-19; و برنامه کارکنان در تلاش برای بهبود سلامت کارگران توانایی برای پاسخ به کوروناویروس.

یونیسف است که با استفاده از آن ایمن سازی شبکه های ارتباطی به انتشار اطلاعات در بهداشت شخصی و این که افغانستان فلج اطفال تیم هماهنگی با دولت برای مبارزه با COVID-19.

صحبت از عمان, اردن, دکتر جعفری که گفته PassBlue که آژانس متعهد به "فلج اطفال مشاهده" حتی به عنوان واکسیناسیون تلاش های محدود برای حفاظت از افغانستان, جمعیت و بین المللی مراقبت های بهداشتی کارگران از گسترش COVID-19. دکتر جعفری اشاره کرد که همه گیر افزایش یافته است آژانس قیمومیت و این افزایش بودجه نیاز دارد. "ما نمی توانیم بازگشت فقط با واکسن فلج اطفال در این جوامع که ویران شده اند COVID-19."

دکتر جعفری ابراز نگرانی برای جمعیت است که "آسیب پذیر" به هر دو COVID و فلج اطفال از جمله پناهندگان و آوارگان از مکان هایی مانند سومالی, افغانستان, سوریه و یمن که در آن سازمان ملل متحد در تلاش است برای حفظ فلج اطفال مشاهده است. او همچنین گفت که کارکنان سازمان ملل متحد هستند "در حال اجرا نسبت به خطر" را به عنوان آنها انجام شغل خود را. "وجود دارد یک انسان جزء به آنچه که ما در حال بحث در مورد" او گفت:. "ما نیاز به شناخت روحیه مسائل است."

دکتر جعفری کاهش یافته است به حدس و گمان در مورد چگونگی عقب نشینی ایالات متحده از پول تاثیر می گذارد آژانس فلج اطفال کار می کنند. تماس با آمریکا "یک شریک مهم برای که و به طور کلی بخش سلامت در افغانستان گفت:" آژانس "خوش شانس بسیاری دیگر از ملی و بین المللی در بخش بهداشت و درمان همکاران در افغانستان است."

(در اوایل این ماه متعدد رهبران جهان به رهبری بوریس جانسون از انگلستان متعهد اضافی $8.8 میلیارد دلار برای Gavi, the Vaccine Alliance, برای کمک به نقصان 300 میلیون بیشتر از کودکان در فقیرترین کشورهای جهان در برابر فلج اطفال سرخک و دیفتری تا پایان سال 2025 است.)

کار در پاک کردن فلج اطفال در درجه اول از طریق تامین جهانی ریشه کنی فلج اطفال ابتکار یک مشارکت عمومی-خصوصی که شرکای اصلی عبارتند از این که به روتاری بین المللی مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC), UNICEF, بنیاد بیل و ملیندا گیتس و Gavi. "ما آمده ایم بیش از حد اجازه دهید این برنامه موفق" دکتر جعفری گفت.

جعفری یک مدیر سابق معاون مدیر در CDC مرکز بهداشت جهانی در آتلانتا گفت: جهانی ریشه کنی فلج اطفال ابتکار متکی بر CDC در درجه اول برای آزمایشگاه ویروس شناسی و در این که استراتژی نظارت و ارزیابی است.

PassBlue صحبت با محمد Mohammedi یک واکسن فلج اطفال متخصص در طول سفر اخیر خود به لشکر گر در افغانستان طالبان-سنگین ولایت هلمند ، مستقر در کابل او یونیسف ارشد بخش برای ریشه کنی فلج اطفال و سفر به بی ثبات منطقه برای کمک به جلوگیری از گسترش هر دو COVID-19 و فلج اطفال از طریق آموزش و پرورش و توزیع از اصول اولیه مانند صابون.

این امر می تواند "یک شرم" Mohammedi اگر با میلیاردها دلار سرمایه گذاری و موفقیت بزرگ به دست آورد مبارزه با فلج اطفال از دست داده بود چرا که این کار می تواند به پایان رسید و فقط در دو کشور افغانستان و پاکستان است.

"فلج اطفال است, ساده ترین بیماری به خلاص شدن از شر" Mohammedi گفت: در واتساپ چت. "هر کسی می تواند یک واکسن برای هر کودک. این قطره در دهان. آن را نمی کند نیاز به هر گونه مدارک. واکسن بسیار پایدار و بسیار ارزان است."

با این استدلال که کاهش بودجه می تواند "نیروی این برنامه ها را در سطح کشور به واقعا ارزیابی که مورد نیاز است و چه کسی نیست" Mohammedi گفت: تعهد سیاسی بود و مهم تر از پول است.

"اگر ما جدی ما می توانیم ریشه کنی فلج اطفال در افغانستان در یک سال," او گفت:. "وجود دارد تنها دو نفر که می توانید تصمیم بگیرید این. یکی دروازه و دیگری مغلوب ساختن پیشی جستن. و تهمت هرگز آن را انجام دهد."

بنیاد گیتس ساخته شده است و ریشه کنی فلج اطفال یک اولویت است. اما بیل گیتس خود گفته است که فلج اطفال است که به احتمال زیاد ریشه کن بدون این که.

پست وثیقه آسیب در مغلوب ساختن پیشی جستن جنگ که: پایان فلج اطفال برای خوب به نظر می رسد برای اولین بار در PassBlue.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب