Coronavirus آخرین: ما گزارش بزرگترین روزانه پرش از هر کشور

آمار و ارقام برای ایالات متحده نشان می دهد در این کشور شاهد بیشترین افزایش روزانه در COVID-19 مورد از هر کشور

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

آمار و ارقام برای ایالات متحده نشان می دهد در این کشور شاهد بیشترین افزایش روزانه در COVID-19 مورد از هر کشور در طول بیماری همه گیر. بیش از 3 میلیون نفر آلوده شده اند در سراسر ایالات متحده. دنبال DW برای آخرین.

  • Coronavirus موارد در ایالات متحده رسیدن به 3 میلیون
  • آمار و ارقام نشان می دهد بیشترین افزایش روزانه از هر کشور در این بیماری همه گیر
  • تظاهرات باعث تجدید مستند اندازه گیری در صربستان ادامه
  • بیش از 11.7 میلیون COVID-19 مورد و بیش از 542,000 مرگ و میر در سراسر جهان

همه به روز رسانی در جهانی هماهنگ زمان (UTC/GMT)

04:49 محبوب اندونزی رفت و آمد مکرر جزیره بالیمعروف برای سواحل شنی سفید است بازگشایی پس از سه ماه مستند. مردم محلی و رشته اتباع خارجی اجازه داده شد برای از سرگیری فعالیتهای عمومی به عنوان جزیره آماده به اجازه می دهد تا خارجی ورود دوباره شروع در ماه سپتامبر.

مشغول سواحل و خیابان در جنوب شرقی آسیا جزیره بودند خالی در اوایل ماه آوریل به غیر از ویژه گشت مسئول اجرای coronavirus سلامت پروتکل های. مقامات بسته میله مغازه نشسته رستوران, عمومی استخرهای شنا و فرودگاه محلی در این جزیره از 4 میلیون نفر.

دولت های محلی در حال حاضر آغاز شده محدودیت های بلند اما بالی فرماندار من Wayan کستر گفت: گردشگران هنوز هم چهره قوانین سختگیرانه در هتل ها و رستوران ها و در سواحل.

در یک کنفرانس خبری پیش از, باز, کستر گفت: بالی خواهد به تدریج بازگشایی مکان های محلی به مردم در حال حاضر در این جزیره است. ورود از بقیه اندونزی خواهد بود خوش آمدید شروع در ژوئیه 31. بالی خواهد اجازه می دهد تا خارجی ورود از 11 سپتامبر است.

گردشگری منبع اصلی درآمد عمدتا هندو جزیره در بیشتر ملت های مسلمان.

بالی گزارش شده بیش از 1,900 coronavirus عفونت از جمله 25 مرگ و میر. اندونزی تایید کرده است بیش از 68,000 موارد و 3,359 مرگ و میر بیش از هر زمان دیگر آسیای جنوب شرقی کشور است.

03:36 آلمان آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI) گفت: تعداد تایید coronavirus موارد در آلمان افزایش یافته است 442 به 197,783.

RKI همچنین گزارش داد که شمار کشته ها تا 12 در 9,048.

02:38 ایالت تگزاس از سر گرفته است و اعدامها پس از پنج ماه توقف با توجه به همه گیر. اهل بیت بیلی جو Wardlow قرار گرفت و به اعدام با تزریق مواد کشنده در زندان دولت در هانتسویل.

Wardlow شد و اولین زندانی به اعدام پس از مارس 6 – قبل از همه گیر و دوم در ایالات متحده از این کشور آغاز شد بازگشایی زیر همه گیر مربوط به خاموش شدن ناگهانی.

اعدام رفت جلوتر با اقدامات بهداشتی در محل. اعدام شاهدان روز چهارشنبه داده شد ماسک و دستکش. همه زندان افسران و مقامات عینک ماسک.

دادگاه عالی ایالات متحده کاهش یافته است به توقف 45 ساله را اعدام برای جرم و جنایت مرتکب شده در سال 1993.

02:00 آمریکا ثبت بیش از 59,000 جدید COVID-19 موارد در روز چهارشنبه آن را به بزرگترین افزایش تا کنون گزارش شده توسط یک کشور در یک روز, با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

وجود نزدیک به 10 ، 000 مورد جدید در فلوریدا حدود 9,000 در تگزاس و 7,800 در کالیفرنیا است.

مرگ و میر در هر روز در آمریکا نیز افزایش یافت و به بالاترین سطح از اوایل ماه ژوئن به بیش از 900.

USA I Coronavirus I Henderson I Nevada (picture-alliance/AP/J. Locher)

این موضوع که آیا به پوشیدن ماسک در حال حاضر تبدیل به یک سیاسی است

اواخر روز چهارشنبه تعداد کل موارد در ما عبور گریم نقطه عطف از 3 میلیون نفر.

آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز نیز نشان می دهد یک رکورد برای سه شنبه.

با وجود افزایش عفونت و مرگ و میر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه تهدید به خودداری از بودجه فدرال اگر مدارس را خود دانش آموزان به کلاس درس در پاییز.

01:03 مکزیک نوشته شده است یک رکورد جدید کروناویروس موارد گزارش شده در یک روز با 6,995 موارد است. کل آن را شمارش از عفونت در حال حاضر در 275,003, سلامت, وزارت اطلاعات نشان داد.

این پرش ثبت شده به عنوان مکزیک جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador ملاقات با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به علامت اندازی جدید در آمریکای شمالی توافقنامه تجارت.

00:30 به تعداد موارد تایید شده در پرجمعیت ترین کشور آفریقا, نیجریه رسیده است 30,000 گفت: این کشور در کنترل بیماری ،

آخرین آمار و ارقام قرار داده و این کشور مرگ و میر در 684.

تا کنون در این کشور از 200 میلیون نفر جمعیت داشته باشد, مانند بسیاری دیگر از کشورهای آفریقایی اجتناب بالا بودن نرخ مرگ و میر از ما برزیل و بخش هایی از اروپا است.

اما کارشناسان بهداشت و درمان ترس و عدم اعتماد داده ها به معنی ویروس می تواند گسترش بدون کنترل در آفریقا است.

00:01 جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع و رویدادهای دیگر در تولسا باید "به احتمال زیاد" کمک به سنبله در شهرستان caseload, محلی بهداشت عمومی رسمی است به خبرنگاران گفت:.

"در چند روز گذشته ما تا به حال تقریبا 500 مورد و ما می دانستیم که ما تا به حال چندین مراسم بزرگ کمی بیش از دو هفته پیش" بروس زوبین مدیر Tulsa City-County وزارت بهداشت گفت: بر خواسته بودن در مورد تهمت انتخاباتی و اعتراضات نژادی و بی عدالتی است.

"بنابراین من حدس می زنم ما فقط اتصال نقطه."

مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد اولین کمپین تجمع در تولسا در ماه گذشته در میان خروش در coronavirus عفونت در کشور است.

این رویداد که با جذب هزاران نفر از هواداران بودند که نه نیاز به پوشیدن یک ماسک آمد انتقاد از کارشناسان بهداشت عمومی.

Tulsa گزارش شده بیش از 4500 تایید COVID-19 موارد و 72 مرگ و میر.

00:00 گرفتن در روز چهارشنبه coronavirus اخبار در اینجا: Coronavirus آخرین: ما تاپ 3 میلیون coronavirus موارد

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

dvv, kmm/rc (dpa, AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب