بانک های ایالات متحده به US$320 میلیارد اعتبار Write-offs در سال 2020 با توجه به COVID-19, Accenture گزارش می یابد

همانطور که بسیاری از کشورها در سراسر جهان از تغییر رهبری محرک به بخش خصوصی-led بدهی برای کاهش تاثیر COVID-19 د

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

همانطور که بسیاری از کشورها در سراسر جهان از تغییر رهبری محرک به بخش خصوصی-led بدهی برای کاهش تاثیر COVID-19 در سیستم مالی این بار برای حفظ اقتصاد در حال اجرا را تا حد زیادی سقوط به وام دهندگان خصوصی. بانک های ایالات متحده را کنار بگذارند تا به 320 $میلیارد دلار برای پوشش بالقوه از دست دادن اعتبار در سال 2020 به دلیل فشار مالی از این بیماری همه گیر با توجه به یک گزارش جدید از شرکت Accenture (NYSE: ACN).
 
با عنوان "چگونه بانک ها می تواند آماده شدن برای بلندی بحران" گزارش پروژه هایی که بانک ها در سطح جهانی را کنار بگذارند تا به 2.4% از اعتبار موجود کتاب به پوشش انتظار می رود تلفات در وام های پرداخت نشده ―نزدیک به دو برابر آنچه بانک ها نوشت: در سال 2008 بحران مالی جهانی. تاثیر متفاوت خواهد بود در سراسر جهان بسته به سطح دولت-بودجه برنامه های محرک اقتصادی و شدت سلامت عمومی جنبه COVID-19. در ایالات متحده حدود 9 درصد از وام های مسکن در تحمل از ژوئن تا 6 درصد از مارس. در انگلیس در تعطیلات پرداخت صادر شده در شش رهن و 1.5 میلیون کارت اعتباری و وام های شخصی.

"بانک ها خواهد شد و نقش مهمی در کمک به جذب تاثیر اقتصادی جهانی همه گیر و تحریک کننده بهبود سریع برای مصرف کنندگان و کسب و کارهای کوچک گفت:" آلن مک اینتایر ارشد مدیر عامل در شرکت Accenture که آگهی خود عمل بانکی در سطح جهان است. "به عنوان برنامه های عمومی باد کردن بار از برگزاری اضافی سرمایه برای محافظت در برابر اعتباری پیش فرض سقوط خواهد کرد در بانکها ترازنامه است. به اطلاع اعتباری خود را مدیریت استراتژی های بانک ها نیاز به یک روشن-اندیش و داده محور از نظر سطح کنونی از ریسک اعتباری در حالی که نگه داشتن یک دیدگاه بلند مدت مشتری در خط مقدم."
 
در 2019, بانک های ایالات متحده را کنار بگذارند US$55 میلیارد برای پوشش بالقوه وام ضرر و زیان; Accenture تخمین می زند که بانک ها نیاز به نگه اضافی US$210 میلیارد US$265 میلیارد دلار برای پوشش بالقوه نوشتن آف برای وام های بد در سال 2020 بسته به شدت سلامت عمومی جنبه COVID-19. در اروپا و بانک ها ممکن است نوشتن به US$460 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش US$370 میلیارد از 2019; و در چین, بانک ها ممکن است نوشتن به US$360 میلیارد دلار در سال 2020 US$190 میلیارد دلار افزایش از 2019.
 
در به طور فزاینده بدهی محور اقتصاد, بانک ها با آن مواجه مدیریت موجود خود را وام کتاب در حالی که همچنین تصمیم گیری در اطراف گسترش اعتبار جدید است. این گزارش اشاره می کند که انجام این کار می تواند منجر به سطوح عمومی و خصوصی بدهی در سراسر جهان است که برخی از تحلیلگران پیش بینی می تواند به عنوان بالا به عنوان $200 هزار میلیارد تا پایان سال 2020 است. این ممکن است در نهایت تهدید توانایی کسب و کار و مصرف کنندگان به بازپرداخت بدهی های خود را.
 
بانک های بزرگ در موضع قدرت که همه گیر آمار
بسیاری از بانک ها وارد این بیماری همه گیر با انعطاف پذیری مالی برای جذب اعتبار قابل توجهی زیان با بزرگترین بانک های جهان برگزاری ذخایر سرمایه به خوبی از آنچه نیاز به تنظیم کننده با توجه به Accenture تجزیه و تحلیل. این گزارش اشاره می کند که پنج بانک های ایالات متحده کنار ما 60 میلیارد دلار در ذخایر در طول نیمه اول سال و که بانک های اروپایی کنار ما تقریبا 18 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال 2020 است. این ذخایر را شروع کشیده می شود را به عنوان بودجه محرک خشک باعث حساب به جنحه.
 
"بانک ها را مجبور به مانور با دقت به اعتصاب تعادل بین حق نجات فردی و مشتریان کسب و کار کوچک و حفاظت از خود سود دهی و پرداخت بدهی" مک اینتایر گفت. "این کار نیاز به تصمیم گیری های دشوار که در اطراف اعتباری پسوند کمک خواهد کرد که در نهایت از نظر مالی قابل دوام مشتری در مقابل تاخیر اجتناب ناپذیر بزهکاری. به این تصمیم بانک ها می تواند اعمال قدرت شلیک از داده ها و تجزیه و تحلیل قابلیت های که در آنها ساخته شده است بیش از دهه گذشته برای کمک به اطلاع رسانی فولاد اعتباری مدیریت استراتژی های طراحی شده برای صنایع خاص و جغرافیای ―در نهایت ارائه این نوع از پایان درمان به طور معمول این سایت متعلق به بالا خالص ارزش و مشتریان شرکت های بزرگ."
 
بانک ها به طور موقت کور-نقطه در مدیریت اعتبار
این گزارش اشاره می کند که در یک محیط که در آن پرداخت تعطیلات نیست که منعکس شده در مصرف کنندگان نمره اعتباری و سلامت اساسی کسب و کار است که نقاب کردند و حقوق و دستمزد طرح های حفاظت, بانک ها می توانید اطلاعات محور با رویکرد مدیریت نمونه کارها اعتباری خود را. این رویکرد می تواند با ارائه یک چارچوب گسترده تر از محیط فعلی و چگونه کسب و کار و رفتار مصرف کنندگان را تغییر داده اند به عنوان یک نتیجه از COVID-19.
 
بیش از دهه گذشته بانک ها اعتبار مدیریت واحد منقبض شده به استخوان لخت. بسیاری از بانک ها نیاز به سرعت مقیاس منابع و مجموعه قابلیت به قدر فراتر از آنچه که آنها می توانند به طور سنتی رسیدگی به دیدار با انتظار افزایش سطح به طور پیش فرض. با ترکیب فن آوری های دیجیتال در آنها ساخته شده است در دهه گذشته با مردم خود در خط مقدم بانک ها ارائه می کنند شخصی مشاوره و همدلانه ارشاد به ارائه راه حل های خلاق برای کمک به مشتریان پل گسترش شکاف مالی.
 
این گزارش فراهم می کند توصیه هایی برای چگونه بانک ها می تواند موجب تقویت اعتبار خود را مدیریت قابلیت ها و آماده سازی کسب و کار خود و عملیات برای به چالش می آیند در حالی که مدیریت به طور بالقوه اولویت های متناقض. این خدمات عبارتند از:

  • درگیر شدن با تنظیم کننده برای جلوگیری از/به حداقل رساندن عواقب ناخواسته مانند اعتباری جدید خشک کردن;
  • عامل با هدایت روشن و شفافیت در مجموعه ها و بازیابی;
  • حصول اطمینان از رفتار منصفانه و عادلانه برای وام گیرندگان در حالی که همچنین با داشتن یک دید واضح و روشنی از مشتریان اعتبار; و
  • مدیریت ترازنامه خطر در حالی که ارائه مشاوره است که کمک می کند تا کسب و کار و مصرف کنندگان از طریق بحران مالی است.

"در حالی که ممکن است وسوسه انگیز برای بانک ها به جلو و عقب در گسترش اعتباری جدید در محیط در حال حاضر تقاضا برای اعتبار افزایش خواهد یافت و ملاقات کرد ― اگر نه توسط بانک ها سپس توسط غیر سنتی دهندگان" مک اینتایر گفت. "رقابت آمدن نیست فقط از fintechs و تکنولوژی اما به طور فزاینده ای از بزرگ به خوبی با حروف بزرگ شرکت های ارائه گزینه های سرمایه گذاری برای محصولات و خدمات خود را. اگر بانک ها تلاش به شدت کاهش می دهد از اعتبار آنچه ممکن است شروع به عنوان یک آهسته قطره ای از مشتریان تبدیل به جایگزین وام دهندگان می تواند به سرعت تبدیل به خروش رپیدز است که می تواند به شدت تغییر جزر و مد از اعطای وام."
 
گزارش کامل را می توان در اینجا: https://www.accenture.com/us-en/insights/banking/coronavirus-credit-crisis.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع – طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 513,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن