یو پی اس اهدا تقریبا $500,000 در بودجه جدید به کنتاکی, ایندیانا, اوهایو, غیر انتفاعی, دانشگاه لوئیزویل برای Coronavirus امداد

یو پی اس بنیاد اعلام کرد کمک مالی از $481,100 به غیر از سود در لوئیزویل, کنتاکی, منطقه, منطقه – از جمله بخش ها

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

یو پی اس بنیاد اعلام کرد کمک مالی از $481,100 به غیر از سود در لوئیزویل, کنتاکی, منطقه, منطقه – از جمله بخش هایی از جنوب ایندیانا – که در حال حمایت از همه گیر دانست. این است که در علاوه بر این به $297,000 یو پی اس اهدا محلی در اوایل سال جاری برای Covid-19 دانست.

برخی از بزرگتر گیرندگان از 39 منطقه ای کمک های مالی شامل دانشگاه Louisvillle جرات به مراقبت WaterStep, Uspiritus, Ronald McDonald House - کنتاکی, داوطلبان, آمریکا, انجمن, جامعه, وزارتخانه, Scarlet, امید, SOS بین المللی, خانواده, پژوهشگر خانه و خانه از مردم بی گناه. پول از یو پی اس کمک های مالی را برای حمایت خود را از عملیات بحرانی.

در آخرین دور از یو پی اس از بودجه دانشگاه از لوئیزویل دریافت بزرگترین کمک مالی به صندوق تحقیقات امیدوار کننده به مسدود کردن رمان coronavirus از آلوده کردن سلول های انسان است. این کار در اصل به عنوان یک درمان سرطان توسط محقق پائولا بیتس با همکاری محققان جان ترنت و دکتر دان میلر. "من عمیقا قدردانی هدیه ای از یو پی اس که کمک می کند تا از من حمایت می کرد گفت:" بیتس استاد پزشکی است. "این است که با هدیه مانند این است که ما قادر خواهد بود برای پیشبرد تحقیقات ما و توانایی ما برای درمان این رمان coronavirus."

اعطای receipients شاهد افزایش نیاز به خدمات به طور مستقیم در ارتباط با تاثیر این بیماری همه گیر. با نگرانی که برخی از این مهم منابع جامعه بودند با کمبود بودجه روبرو شده و قادر به پاسخگویی به نیازهای رو به رشد یو پی اس قادر به قرض دادن یک دست. "خوب بودن شرکت شهروند است که در مورد کمک به ما در جامعه با هدفمند دادن. کار با این سازمان های جامعه برای شناسایی نیازهای فوری اجازه می دهد تا ما را به ارائه منابع که به بزرگترین تاثیر" UPS امور عمومی و روابط اجتماعی سرپرست جاستین Heckel گفت.

به جرات مراقبت کمک می کند که خوراک گرسنه در 13 شهرستان در کنتاکی ایندیانا و اوهایو است که یک سازمان سفت کردن کمربند خود را. "جرات به مراقبت بسیار هیجان زده به یک دریافت کننده کمک مالی از یو پی اس کمک به ما عرضه هزاران غذا به آن در جامعه است. یو پی اس های کارکنان اهدا بیش از 7000 داوطلب ساعت در سال گذشته به ما کمک می کند با ما علت" آنت توپ ارشد برنامه افسر جرات به مراقبت گفت. برای هر دلار از کمک مالی 3 وعده های غذایی اهدا شد کمک به خدمت 75,000 وعده های غذایی به خانواده های محلی.

تعیین شده توسط دولت از کشورها در سراسر جهان به عنوان یک "زیرساخت های حیاتی کسب و کار" یو پی اس تحویل صرفه جویی در زندگی و معیشت. این شرکت خود را ارائه می دهد تشکر صمیمانه به 495,000 UPSers در سراسر جهان است که کار ضروری در طول همه گیر و که در ادامه به ارائه با خیال راحت در هر روز است.

در مورد یو پی اس

یو پی اس (NYSE: یو پی اس) یک رهبر جهانی در تدارکات ارائه طیف گسترده ای از راه حل های از جمله حمل و نقل بسته بندی و حمل و نقل; تسهیل تجارت بین المللی و استقرار فن آوری های پیشرفته به مدیریت کارآمد دنیای کسب و کار. مقر اصلی آن در آتلانتا و یو پی اس در خدمت بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان است. یو پی اس اهدا شد امریکا بهترین خدمات به مشتریان شرکت حمل و نقل و ارائه خدمات توسط مجله نیوزویک; فوربس با ارزش ترین نام تجاری در حمل و نقل; و رتبه بندی بالا در فقط 100 لیست برای مسئولیت اجتماعی داو جونز پایداری جهان شاخص و هریس نظرسنجی شهرت هوش میان دیگر معتبر رتبه بندی و جوایز. این شرکت می تواند بر روی وب در ups.com یا pressroom.ups.com و شرکت های بزرگ آن وبلاگ را می توان در یافت ups.com/longitudes این شرکت پایداری eNewsletter, یو پی اس های افقمی توان در یافت ups.com/sustainabilitynewsletter. به یو پی اس, اخبار, مستقیم, follow @UPS_News در توییتر. به کشتی با یو پی اس مراجعه کنید ups.com/ship.

در مورد یو پی اس های بنیاد

از زمان تاسیس آن در سال 1907 یو پی اس ساخته شده است یک میراث به عنوان یک دلسوز و مسئول شرکت شهروند, حمایت از برنامه های که ارائه راه حل های دراز مدت برای جامعه نیاز است. تاسیس در سال 1951 یو پی اس بنیاد آگهی خود برنامه های شهروندی جهانی و مسئول تسهیل مشارکت جامعه محلی و ملی جوامع جهانی است. در سال 2019 یو پی اس و کارکنان آن فعال و بازنشسته سرمایه گذاری بیش از $123.8 میلیون دلار در کمک های خیریه در سراسر جهان است. یو پی اس بنیاد می توان در یافت UPS.com/Foundation



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب