ونزوئلا آمریکا و مزدوران به دنبال 'ضبط مادورو'

دولت ونزوئلا تلویزیون همچنین تصویری از یک بازداشت شده آمریکایی گفت: او برنامه ریزی شده برای جذب نیکولاس مادورو

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

دولت ونزوئلا تلویزیون همچنین تصویری از یک بازداشت شده آمریکایی گفت: او برنامه ریزی شده برای جذب نیکولاس مادورو و پرواز او به ما. روسیه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن محرومیت از مشارکت در طرح بود "باورنکردنی بود."

ونزوئلا دولت گفت: ما دو اتباع دستگیر شده یک شکست خورده حمله علیه رئیس جمهور نیکولاس مادورو خواهد بود محاکمه در این کشور آمریکای جنوبی.

"آنها مجرم اعتراف گرفتار قرمز دست و حال قضاوت با جمهوری دادستان کل با ونزوئلا مدنی دادگاه و روند را تضمین و عادلانه" مادورو گفت.

دو آمریکایی ها گرفتار شده بودند توسط مقامات ونزوئلا و بازداشت در جدا ساحلی شهر Chuao برخی از 60 کیلومتر (40 مایل) غرب کاراکاس' فرودگاه در آنچه به نظر می رسد یک مقیاس کوچک تهاجم.

هشت نفر دیگر گفته می شود که در همان عملیات کشته شدند مادورو دولت گفت. مقامات پس از آن عکس های منتشر شده از آنچه به آنها گفته شد این گروه قایق مملو از مهمات و سلاح و تجهیزات ارتباطی.

دو آمریکایی 34 ساله لوقا Denman و 41 ساله ایران بری بودند که "به خوبی تحت درمان با احترام" مادورو افزود که آنها اعضای ما نیروهای امنیتی.

اما ایالات متحده این اتهام را رد کرده با این گروه است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شکست حمله کرده بود "هیچ چیزی برای انجام با ما."

ونزوئلا دادستان کل Tarek ویلیام ساب نیز متهم مورد حمایت آمریکا مخالف خوان Guaido از درگیر شدن در طرح. ساب گفت: Guaido را امضا کرده بود $212 میلیون (€196 میلیون دلار) قرارداد با "استخدام مزدوران" با استفاده از وجوه ضبط شده توسط ما از شرکت دولتی نفت PDVSA.

بیشتر بخوانید: آواره ونزوئلا چهره فقر و بیماری همه گیر در کلمبیا

Venezuelan soldiers detaining a man they say was attempting to capture Maduro (Reuters/Venezuelan government TV)

ونزوئلا مقامات خنثی آنچه آنها می گویند یک "مزدور تاخت و تاز" برای سرنگونی مادورو

برنامه ریزی برای 'ضبط مادورو'

تلویزیون دولتی ونزوئلا پخش یک فیلم در روز چهارشنبه از Denman ادعا گردیده اند برای به دست گرفتن کنترل از کاراکاس' فرودگاه با هدف گرفتن و سپس حمل و نقل مادورو با هواپیما به آمریکا.

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مستقیم رئیس این تهاجم" مادورو گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی نشانی پس از تصویری از Denman پخش شد.

در این ویدئو به ضرب گلوله از محل نامعلومی به ملی آمریکا در پاسخ به سوالات از یک فرد خارج از دوربین صحبت کردن در انگلیسی.

"من در حال کمک به ونزوئلا را به کنترل خود در کشور" گفت: Denman. سابق آمریکا در عملیات ویژه نیروهای عضو و گفته استخدام همکار کهنه سرباز ارتش اردن Goudreau.

Goudreau رئیس Silvercorp ایالات متحده آمریکا, فلوریدا-بر اساس شرکت امنیتی. Denman گفت Silvercorp حال امضا قرارداد با رهبر مخالفان Guaido به دنبال مادورو را حذف چیزی Guaido تیم به شدت تکذیب کرد.

اعلام کرد رئیس جمهور موقت در بیانیه ای گفت که مادورو می دانستم که در مورد این عملیات و این که مقامات نفوذ کرده بود و منتظر آنها به زمین به "آنها را به قتل برسانند."

برای Goudreau تایید کرده است نقش خود را در عمل و در مصاحبه با AP او ادعا کرد که تماس با مخالفان و پیشرو در اردوگاه های آموزشی در امتداد مرز کلمبیا به رهبری عملیات علیه مادورو.

این دولت ونزوئلا گفت: این امر به طور رسمی درخواست Goudreau را استرداد از ما.

Equipment on display that was used in what Venezuela describes as a foiled attempt to topple Maduro (picture-alliance/AA/Miraflores Presidential Palace)

ونزوئلا نیروهای مسلح نمایش داده می شود تجهیزات مورد استفاده در این حمله که آنها می گویند تحریم شد توسط ما

روسیه: ما انکار 'متقاعدکننده'

مادورو-متحد روسیه روز چهارشنبه گفت که آن را باور نمی کند, واشنگتن ادعای عدم دخالت در مزدور طرح.

"واشنگتن اظهارات که" دولت آمریکا هیچ ربطی به آنچه در ونزوئلا در طول چند روز گذشته صدا متقاعدکننده" وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت.

مسکو با اشاره به هشدارهای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که "همه گزینه ها روی میز, در تلاش خود را برای سرنگونی مادورو.

روسیه وزارت گفت: "این اقدامات مزدوران سزاوار صریح و قاطع محکومیت" به خصوص در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"باید وجود داشته باشد هیچ جایی در خاک ونزوئلا برای مزدوران ارسال شده از جاهای دیگر" در این بیانیه اضافه شده است.

علاوه بر این وزارت امور خارجه روسیه را محکوم کرد "برخی کشورها" را "سیاسی تونل چشم انداز و وسواس با از بین بردن قانونی رئیس جمهور ونزوئلا از قدرت است."

jcg/dr (AFP, Reuters, AP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن