چه همه گیر? Melania و Ivanka Trump ژوئیه 4 مد نشان می دهد, همه چیز در مورد آنها

همه ما باید آن دسته از دوستانی که همچنان به زندگی می کنند زندگی خود را آنلاین به اشتراک گذاری خود را از صبحانه

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

همه ما باید آن دسته از دوستانی که همچنان به زندگی می کنند زندگی خود را آنلاین به اشتراک گذاری خود را از صبحانه و جولای 4th cookouts نادیده گرفتن فاجعه افت جهانی همه گیر و سراسری شد. تعداد Melania و Ivanka Trump در میان چنین رسانه های اجتماعی showboats.

بازتاب مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژی جدید برای دست زدن به coronavirus بحران—"ما باید با آن زندگی می کنند"—هر دو زنان با استفاده از تعطیلات آخر هفته به رژه برخی از زرق و برق دار لباس پس از ماه تلخ پانسمان. ماسک صورت که Ivanka بنابراین performatively ترویج در گذشته پیدا نمی شد در عکس های گرفته شده از غرب تعطیلات.

شد Ivanka را هایدی-on-the-محدوده getup—ruffled لباس جین و بازدید از نوارهای—ذوق به پوشیدن تنها چند روز پس از اجرای قانون فلفل اسپری گروه عمدتا بومیان آمریکا تظاهرات مسالمت آمیز راهپیمایی علیه پدرش رنگ ورو رفته Mt. Rushmore غرور پروژه ؟ اما حداقل او داشتن سرگرم کننده است.

"مقدار زیادی از عشق و خاطرات به عنوان خورشید مجموعه در ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته!" Ivanka زیر نویس یک عکس نشان cozying تا به Jared کوشنر که شانس خوبی ایستاده در زیر آفتاب داغ برای یک مرد که به طور کلی زیبایی شناسی مظهر ذوب یخ مخروط کرم.

یک کلاه است که باید برای هر آلن ... ماجراجویی—به عنوان به خوبی به عنوان نامحدود وجوه در طول زمان هنگامی که بیش از 11 درصد از آمریکایی ها از کار هستند. در یک عکس نشان دادن Ivanka اواسط پیک نیک او عینک های لبه پهن کلاه سیاه و سفید مناسب برای جلوگیری از آفتاب و مسابقه مجسمه کریستف کلمب.

او همچنین قرار است در کلش فدورا و تگزاس لباس رسمی برای سوار شدن—یا دقیق تر عکس opp—در بالای یک اسب است. از به نظر می رسد از حیوانات فقیر را شکست داد چشم بسیار شبیه به ماست او بخواهید برای هر یک از این دو.

جای تعجب نیست برای کسی که آخرین کار پرداخت شد و به عنوان یک تاثیر گذار, Ivanka عکس به نظر می رسید در ابتدا به دنیا بگویید که او است که با داشتن یک زمان خوب است. در غیر pandemic بار او را به دنبال خود شیفته اگر خوش خیم ضربه: دیده می شود. اما به عنوان ما' coronavirus مرگ عوارض موج گذشته 130,000, flaunting یک unmasked, بی خیال, آخر هفته ایجاد "خاطرات" می آید که به خصوص سنگدلانه.

چه چیز دیگری می تواند, باید, Ivanka انجام شود دیگر از ایستاده با دست خود طرف یک لبخند سیلی بر چهره او با پوشیدن لباس های خارج از وظیفه یک percenter?

Melania بیش از حد لذت می برد یک آخر هفته از پانسمان از جمله پوشیدن یک لباس سفید در تعطیلات مترادف با رنگ لباس خود را با سس باربیکیو. در جولای 4, او با حضور در کاخ سفید جشن cinching کمر خود را با $1,370 کرست کمربند از Alaia. عملی نبود اما آن را نگه داشته او را به دنبال سفت و سخت مانند یکی از محبوب مؤتلفه مجسمه.

یک روز قبل از, Melania با حضور Mt. Rushmore آتش بازی در سفید الکساندر مک کوئین لباس های سیاه و سفید طرح به عنوان الگو. برخی در توییتر بود سریع به دوبله آن "Sharpie لباس" را به عنوان آن به نظر می رسد به عنوان اگر تهمت کشید روی پارچه در امضای خود را خط. در واقع آن را فقط شما اجرا از آسیاب $2,400 الکساندر مک کوئین شماره.

عجیب و غریب توییتر شایعه شناور در اطراف آن نقاشی ساخته شد "با قربانیان کودک آزاری برای توصیف احساسات خود را." که کاملا خلاف واقع است—مک کوئین طراح سارا برتون با استفاده از طرح های از طراحی مد دانش آموزان به زر و زیور اراستن ، هنوز هم وجود دارد پچ پچ آنلاین که midi می تواند اشاره ای به بازداشت های اخیر از Ghislaine ماکسول. این مورد نیست, مهم نیست که چگونه با صدای بلند QAnon حامیان فریاد زد در مورد آن آنلاین.

بنابراین می رود معمول درک عمومی در مورد هر چیزی Melania می پوشد—ما پروژه ما برنامه بر روی لباس و پیدا کردن نماد در چند سیاه squiggles صفحه-چاپ بر روی پارچه.

معمول انتقاد از هر چیزی بانوی اول می پوشد بازدید متفاوت در سراسر جهان در طول یک تراژدی و البته مهم تر از همه چیز به نگرانی در مورد از آنچه Ivanka یا Melania تصمیم به قرار دادن در.

و در عین حال مثل همیشه زنان ارسال کدگذاری سیگنال با لباس خود را. همه خوبیهای بازیگوش لباس جین عینک Ivanka در تعطیلات می گوید. برگشت به حالت عادیمی خواند Melania گیلاس قرمز شبکه کرست, نشسته بر روی باسن خود مانند بسیاری از دیگر رفتن به کمربند.

اما همه چیز البته نه به عنوان آنها استفاده می شود. با خیالی پانسمان این هفته Ivanka است و نه فقط cosplaying یک گاوچران. Melania است و نه فقط طرح ریزی میهن پرستی. هر دو در حال تلاش برای برقراری ارتباط با آن زندگی می کنند در چگونه آنها لباس. به عنوان واکنش به لباس های خود را ثابت می کند بسیاری از ما به خرید آن نیست. و ما که علاقه مند در زندگی با آن است یا نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن