یک لیست در حال اجرا از آنچه را به اعتراض به باقی ماندن به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است

ناآرامی های این کشور قابل لمس است. تظاهرات در حال گسترش از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک که بدان معنی است که وجود

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

ناآرامی های این کشور قابل لمس است. تظاهرات در حال گسترش از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک که بدان معنی است که وجود خواهد داشت مقدار زیادی از مردم وجود دارد راهپیمایی برای اولین بار. این تظاهرات مسالمت آمیز حرکت می کند از طریق این کشور بیشتر و بیشتر مردم در حال پیوستن به در. اگر شما در حال شرکت در یک تظاهرات برای اولین بار وجود دارد چند چیز شما می توانید به ارمغان بیاورد که می تواند کمک به شما را امن نگه دارید. این لیست می آید از منابع متعدد از روزنامه نگاران گزارش از خط مقدم تظاهرات. از کسانی که وجود داشته اند, این چند مورد را به نگه داشتن در فرد خود را به عنوان شما مارس در خیابان.

نکات دیگر شامل ترک کارت های اعتباری در صفحه اصلی و چسبیده به پول در آوردن یک sharpie به نوشتن شماره تلفن (خانواده و وکلا و غیره.) در سلاح های خود را در مورد شرایط اضطراری و مطمئن شوید که برای ساختن یک برنامه با دوستان شما با حضور در این صورت شما از هم جدا کنید.

بنفش ماسک صورت

COVID-19 هنوز هم شایع در این کشور که بدان معنی است که همه ما نیاز به پوشیدن ماسک صورت در حالی که در خارج از. این ماسک می تواند کمک به جلوگیری از گسترش این بیماری به عنوان شما صرف زمان در مجاورت نزدیک با دیگران است. این ماسک به راحتی ژل باند برای کمک به جلوگیری از التهاب است.

Anker PowerCore باریک

تظاهرات مدت زمان طولانی گذشته که بدان معنی است که شما خواهید بود در گوشی های بسیاری است. آوردن یک شارژر خارجی می توانید مطمئن شوید که گوشی خود را نمی خواهد بمیرد در مورد هر چیزی اتفاق می افتد و یا شما می توانید جدا از دوستان است.

KT نوار بورس تاول پیشگیری نوار

حتی راحت ترین کفش ویران می تواند روی پای خود را. این باند جلوگیری از هر گونه سایش است که می تواند منجر به تاول. فقط پوست و چوب در مکان هایی مانند انگشتان پا و مچ پا.

Topo طرح های کلاسیک رور کوله پشتی

یک کوله پشتی می تواند کمک به نگه داشتن دست های خود را رایگان به حمل نشانه ها و یا کمک به دیگران که به آنها نیاز دارید. شما می توانید هر چیزی که شما را با شما در کوله پشتی خود را از جیب خود.

مردان خشک خدمه گردن کوتاه آستین تی شرت

آن را داغ کردن. شما در حال رفتن به عرق و در برخی موارد اعتراضات تبدیل به آشفته و گاز اشک آور مستقر است. داشتن فوق العاده تی شرت اجازه می دهد تا شما را به تغییر چیزی است که بلافاصله پس از به عنوان گاز اشک آور باقی می ماند می تواند بر روی پارچه و پس از آن از بین می رود در هوا.

فولاد ضد زنگ حق بیمه بطری آب (مجموعه 2)

استفاده مجدد بطری آب می تواند فوق العاده مفید باشد به خصوص که آب و هوا گرم تر می شود. شما می توانید دوباره پر کردن آن را هنگامی که شما در خارج از آن می مانم سرد و طولانی تر از متوسط پلاستیکی بطری آب.

هنر طبیعی ضد عفونی کننده دست بوی رایگان

میخوای در تماس نزدیک با افراد دیگر دست زدن به نشانه اعتراض دست در دست, و بیشتر. شما باید به ارمغان بیاورد ضد عفونی کننده دست با شما برای مطمئن شوید که دست خود را به عنوان پاک که می توان آنها را بر روی بروید.

Clif Whole Lotta آلی Protein Bars

راه رفتن برای ساعت ها در پایان را هر کسی که گرسنه است. را به همراه یک نوار اسنک برای کمک به سیر هر غذا چنگال را بدون نیاز به رفتن در داخل یک فروشگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن