آتلانتا رئیس پلیس واریز آتشین اعتراضات پس از فوران مرد سیاه پوست به ضرب گلوله کشته

پلیس تیراندازی یک مرد سیاه و سفید سقوط آتلانتا به آشفتگی در روز شنبه با رئیس پلیس استعفا و اعتراض خاموش کردن د

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

پلیس تیراندازی یک مرد سیاه و سفید سقوط آتلانتا به آشفتگی در روز شنبه با رئیس پلیس استعفا و اعتراض خاموش کردن دو بزرگراه ها و تنظیم به آتش وندی رستوران که در آن اتفاق افتاده است.

این آخرین تشنجات از ناآرامی در آتلانتا که در آن وجود داشته است تظاهرات برای هفته اول قتل Ahmaud Arbery توسط مردان سفید در جنوب شرقی گرجستان و پس از آن بیش از مرگ جورج فلوید در دست یک پلیس سفید پوست در مینیاپولیس.

مانند Arbery و فلوید slayings فیلمبرداری از Rayshard بروکس در شب جمعه دستگیر شد بر روی تلفن همراه تصویری. در ساعت تظاهرکنندگان جمع شده بودند و بعد از ظهر شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد استعفای رئیس اریکا سپر و محکوم به ماموران اقدامات است.

"من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که وجود دارد این است که یک تمایز روشن بین آنچه شما می توانید انجام دهید و آنچه که شما باید انجام دهید. من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار و خواستار پایان دادن فوری به افسر" کف به خبرنگاران گفت:.

که سرکوب خشم. پس از شب هنگام معترضان چندین آتش سوزی در خارج از وندی و بعد شعله های آتش دیده می شود می تواند در منطقه ناهار خوری. در ضمن دیگر تظاهرکنندگان جریان به من-85 و I-75 بستن 14 خطوط ترافیک در هر دو جهت تا زمانی که ماموران ضد شورش شروع به ساخت بازداشت.

رویارویی با بروکس گشوده حدود 10:30 بعد از ظهر روز جمعه زمانی که پلیس گفت: آنها دریافتند بروکس کردن در یک ماشین در درایو-از طریق خط. پس از تجویز یک میدان آزمون هوشیاری ماموران اقدام به دستگیری او برای DUI اما او مقاومت کرده و برداشت یک تیزر از یکی از آنها آتلانتا اداره پلیس گفت:.

در ویدئو منتشر شده توسط گرجستان دفتر تحقیقات بروکس است که دیده می شود در حال اجرا به دور از افسران وندی پارکینگ قبل از اخراج كرد. GBI مدیر ویک رینولدز گفت: افسر اخراج در بروکس تنها پس از او با هدف او را با تیزر اما معلوم نیست چرا که حکم استفاده از نیروی کشنده.

حتی قبل از بروکس' مرگ هزاران نفر تا به حال نام برای سپر برای استعفا به عنوان رئیس پلیس.

"ما برای اولین بار تقاضا مواجه شده است" یکی از معترضان آنتونیو لوئیس گفت: روزانه وحش به عنوان خبر استعفای فیلتر از طریق یک جمعیت جمع آوری شده در خارج از رستوران مواد غذایی سریع در شنبه شب.

کف نام موقت رئیس پلیس موفق به سپر. در بیانیه ای سپر گفت که او تا به حال ارائه شده برای استعفا "از یک عشق عمیق و جاودانه برای این شهر و این گروه است."

"من ایمان شهردار و وقت آن است که برای شهر به حرکت رو به جلو و ایجاد اعتماد بین اجرای قانون و جوامع آنها در خدمت" او گفت:.

شهردار گفت: شهر خواهد شروع به جستجو برای یک رهبر جدید برای نیروی خود را و اجرای اصلاحات در 45 روز.

"به خانواده آقای بروکس وجود دارد هیچ کلمه ای به من ارائه می دهند که شما می توانید از دست دادن. من امیدوارم که شما را پیدا خواهد کرد برخی از راحتی و در سریع اقدامات صورت گرفته و امروز اصلاحات ما شهر را پیاده سازی" پایین گفت.

به عنوان صدها نفر از تظاهرکنندگان با شب زنده داری برای بیش از 12 ساعت وندی زودتر شنبه آتلانتا و عضو شورای شهر Andre دیکنز گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد بروکس باید فوت کرده اند.

"پلیس باید د-تشدید موقعیت های شبیه به این قبل از آنها به نوبه خود مرگبار" او در بیانیه ای گفت. "هنگامی که مشکوک به فرار غیر مسلح و مست از طریق یک پارکینگ بسیاری از تماشاگران این می تواند تبدیل به یک بررسی به جای تیراندازی است."

بروکس " پسر عموی Kedaro جکسون که زندگی در آتلانتا و توصیف خود را جوانتر نسبت به عنوان "یکی دیگر از جوان سیاه که در تلاش بود خود را دریافت کنید با هم." بروکس نقل مکان کرده بود به شهرستان از اوهایو کمتر از سه ماه پیش برای یک کار در ساخت و ساز. او اغلب به جکسون برای مشاوره و نزدیک این دو قرار گرفتند.

بروکس در پشت سمت چپ یک خانواده بزرگ از جمله پنج خواهر و برادر—دو برادر و سه خواهر. او تا به حال یک کودک در این سال چهارم خود را با همسر خود را با توجه به جکسون.

جکسون که استقبال از یک نوزاد جدید خود را در روز جمعه برای اولین بار در خانواده به یادگیری از بروکس' مرگ اگر تصویری از آن را در حال حاضر شروع به گردش آنلاین.

"من در اشتباه هستم. این تا حد زیادی به روند در حال حاضر. همه چیز در یک زمان," او گفت: روزانه وحش. "آخرین چیزی که من به او گفتم به ماندن متمرکز و در ادامه کار درست انجام می دهند."

جکسون دیدم تصویری از درگیری بین بروکس و افسران متفاوت از GBI انجام داد.

"اگر شما نگاه کنید در این ویدئو او نمی گرفتن تیزر تا زمانی که افسر بود و در حال حاضر در تلاش برای تلآویو او. او سعی کرد به چنگ زدن به آن پس مرد می تواند متوقف شود با تنبیهبدنی او. او هل دادن ماموران او را و در حال اجرا و گفت: "آیا به من شلیک کنید! اصلا به من شلیک کنید!' زمانی که پلیس سه عکس آنها گفت: "من او شدم با او را!" او گفت:.

Seanny Georgie یک موزیسین است که راهپیمایی برای اجرای قانون پاسخگویی پس مارس 30 روز پس از آتلانتا در آخرین موجی از سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات لگد کردن, گرفتار, باد افسر-درگیر تیراندازی حدود نیمه شب. او بلافاصله شروع به دور تا همکار معترضان به سر به وندی.

"وجود دارد مانند 50 معترضان و چهار پلیس در پشت سر ما با اسلحه های خود را آماده فقط به دنبال ما واقعا عجیب و غریب در تلاش برای ترساندن ما خاموش" Georgie گفت: از صحنه زمانی که او وارد است. صبح زود وضعیت تشدید به عنوان تظاهرکنندگان شعار می دادند که پلیس بودند "خوک" و "قاتلان."

آتلانتا رپ کلیفورد "T. I." هریس ساخته شده ظاهر مختصر در این تجمع خواستار اعتراض به رای با کیف پول خود را به عنوان به خوبی به عنوان در صندوق های رای. "شرکت های بزرگ صرف پول در سیاستمداران مبارزات تا زمانی که شما پیدا کردن که یک شرکت است که حمایت خاصی سیاستمدار را پشتیبانی نمی کند نگرانی های خود را متوقف صرف پول خود را وجود دارد," او گفت:.

خواسته در مورد شایعاتی که تظاهرات برنامه ریزی شده برای از بین بردن وندی که در آن بروکس به ضرب گلوله کشته شد هریس گفت: "من صادقانه فکر نمی کنم وندی است 'جامعه ما است.' اما من فکر نمی کنم که از بین بردن اموال شخصی است ، به همین دلیل سوزاندن این ساختمان به پایین اگر افرادی که به انجام این است که در ساختمان؟"

آتلانتا و عضو شورای شهر Antonio Brown گفت: او نزدیک به خواب هنگامی که او در بر داشت در مورد این حادثه. 1:30 a. m. او بر روی گوشی با سپر اطمینان او می خواهم به عنوان یک بافر بین اجرای قانون و رشد جمعیت. "به من گفت: رئیس سپر من کمک خواهد کرد سعی کنید به deescalate جمعیت و نگه داشتن آنها را در نظم و صلح آمیز" او گفت:.

براون گفت که او برنامه ریزی شده به زمین قانون به شورای شهر در روز دوشنبه که نوار این شهر نیروی پلیس از استفاده از گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور علیه معترضان.

در واکنش به ناآرامی های آتلانتا شاهد در اوایل روز از تظاهرات کف راه اندازی یک نیروی کار برای ارزیابی دولت استفاده از نیروی سیاست. و اگر مهلت مقامات توصیه هایی را به صورت بالقوه اصلاحات است مجموعه ای برای ژوئن 18, قهوه ای گفت: "ما نمی توانیم صبر کنید." سپس او گفت: "شخص دیگری می تواند از دست دادن زندگی خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن