شرکت کارگیل پیشرفت های حفاظت از کودکان تلاش مستقیم کاکائو زنجیره تامین در سطح جهان

• پیشرفت به سوی ایجاد کودکان کار نظارت و بازسازی سیستم های (CLMRS) روش در تمام کشورهایی که شرکت کارگیل منابع ک

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

• پیشرفت به سوی ایجاد کودکان کار نظارت و بازسازی سیستم های (CLMRS) روش در تمام کشورهایی که شرکت کارگیل منابع کاکائو به طور مستقیم توسط 2025.
• شرکت کارگیل و بین المللی کاکائو ابتکار (ICI) گسترش CLMRS به غنا. همچنین معرفی اولین رویکرد صنعت به کار کودکان خطرات در کامرون است.
• * * * در ساحل عاج, شرکت کارگیل راه اندازی برنامه جدید با نجات کودکان برای ترویج آموزش و کارآفرینی برای جوانان در معرض خطر از کار کودکان.
• در اندونزی شرکت کارگیل همکاران با نجات کودکان برای ایجاد یک محلی اقتباس CLMRS.

به عنوان بخشی از تلاش های مداوم برای مقابله با کار کودکان در کاکائو بخش شرکت کارگیل است ساختمان در همکاری های موجود برای گسترش رسیدن به آن کودک کار نظارت و بازسازی سیستم های (CLMRS).همراه با بین المللی کاکائو ابتکار (ICI), مشکل در شروع برنامه در غنا و کامرون تکمیل کار در حال حاضر در جریان است در ساحل عاج. شرکت کارگیل نیز آغاز شده و برنامه های اضافی با شریک سازمان نجات کودکان. پس از انجام مناسب ارزیابی ریسک شرکت است که ایجاد یک محلی اقتباس CLMRS در اندونزی. در ژانویه سال 2020 برنامه ای نیز راه اندازی شد در ساحل عاج در آموزش و کارآفرینی برای جوانان در معرض خطر در کاکائو جوامع است. اینها اضافی نقاط عطف در شرکت کارگیل را در سفر به سوی ایجاد کودکان کار نظارت و اصلاح روش ها در تمام پنج تن از آن مستقیم کاکائو منابع کشور تا سال 2025. به تاریخ این تلاش ها رسیده اند 58,000 کشاورزان در غرب آفریقا است.

شرکت کارگیل با این نسخهها کار با کاکائو-جوامع کشاورزی به شناسایی آلودگيها و جلوگیری از کار کودکان از طریق مداخلات اجتماع محور دسترسی به آموزش و پرورش, آموزش و کارآفرینی طرح. شرکت خیاط CLMRS برای دیدار با نیازهای منحصر به فرد هر جامعه برای افزایش تاثیر است.

"جامعه سلامت است که با هدف دراز مدت و پرداختن به کودکان کار است یک بنای ما چشم انداز توسعه پایدار در کاکائو زنجیره تامین" می گوید تاکو Terheijden, شرکت کارگیل مدیر کاکائو و شکلات پایداری. "ما نیاز به مطمئن شوید که راه حل های ما در حال معرفی هستند مربوطه مناسب و مقیاس پذیر است. همکاری با سازمان های غیر دولتی همکاران که تجربه دیرینه در این منشاء کشورهای کلیدی برای تضمین این که تلاش های ما موثر هستند و این که هیچ کودکی پشت سر گذاشت."

در سال گذشته شرکت کارگیل در همکاری با همکاران متخصص بر روی زمین راه اندازی چندین طرح های جدید برای شناسایی و مقابله با علل ریشه ای کار کودکان در کاکائو-جوامع در حال رشد که از آن به طور مستقیم منابع کاکائو.

در کامرون, شرکت کارگیل کار کرده است از سپتامبر سال 2019 با دیرینه شریک ICI برای ایجاد یک CLMRS در کشور – ساخت آن کاکائو برای اولین بار تولید کننده به انجام این کار. پشتیبانی شده توسط یک هلندی دولتی اعطای یک برنامه آزمایشی در حال حاضر رسیده 4,000 کشاورزان با برنامه ای برای گسترش این بیشتر تا پایان سال 2020 است.

"کار به طور مستقیم با کشاورز مربیان و تعاونی های آزمایشی برنامه طراحی شده است به عنوان بخشی از یک رویکرد مبتنی بر ریسک بر نظارت همه خانواده ها و کشاورزان در جامعه در برابر خطر شاخص مانند حضور در یک مدرسه محلی یا تعداد فرزندان در خانواده" توضیح می دهد که ماتیاس Lange, مدیر سیاست ها و برنامه های بین المللی کاکائو ابتکار. "این رویکرد به ما اجازه خواهد داد برای شناسایی جوامع در بالاترین خطر ابتلا کودکان کار و توسعه برنامه های بازسازی درآمده است."

در غنا, شرکت کارگیل کار کرده است با ICI و دیرینه NGO شریک مراقبت را به شما معرفی مبتنی بر جامعه رویکرد به CLMRS که شامل آموزش زنان و جوانان به انجام نظرسنجی در کودکان کار و هماهنگی داده های سیستم های جمع آوری در جوامع خود. بر اساس این اطلاعات خاص بازسازی برنامه را می توان توسعه یافته برای رسیدگی به حوادث از کودکان کار. در حال حاضر تلاش می رسد بیش از 8000 کشاورزان در 56 جوامع است. گام بعدی این است که به مقیاس ابتکار عمل را به همه 150+ کاکائو جوامع در حال رشد در غنا از جایی که شرکت کارگیل به طور مستقیم منابع کاکائو.

در اندونزیبا هم شریک نجات کودکان شرکت کارگیل است اجرای جدید CLMRS برنامه در سولاوسی جنوبی جوامع استخوان و Wajo. این برنامه یک پیگیری به اولیه ارزیابی ریسک از کار کودکان در اندونزی زنجیره تامین است. شکل جامعه مبتنی بر حفاظت از کودکان کمیته (CBPC) این برنامه خواهد بود یک نظارت قوی و بازسازی رویکرد طراحی شده برای محافظت از کودکان و ارتقای حقوق خود.

[من"به مقابله موثر با کودکان کار ضروری است ما با کار نهفته خانواده به درک چرا و چگونه آنها تکیه بر کار کودکان"[/i] متحده پری Yeatman رئیس شرکت مشارکت در نجات کودکان. "با کمک جوامع محلی که در تعامل مستقیم با کشاورزان ما به امید رسیدن به 20,000 اندونزی کشاورزان ظرف مدت سه سال."

همچنین در همکاری با صرفه جویی در کودکان, شرکت کارگیل در ساحل عاجاست اجرای یک برنامه برای جوانان (سنین 14-17) برای دریافت مربیگری و آموزش فنی و حرفه ای. مشکل در شناسایی بیش از 500 خارج از مدرسه جوانان در معرض خطر از کار کودکان از طریق آن CLMRS در ساحل عاج اجرا شده در همکاری با ICI. این برنامه خواهد شد در نتیجه کاهش کار کودکان در میان جوانان و ارائه آنها را با مهارت های زندگی با ارزش برای بزرگسالی است.

به عنوان بخشی از شرکت کارگیل کاکائو و شکلات جامعه تندرستی هدف کسب و کار متعهد به تضمین این که کودکان کار سیستم های مانیتورینگ بر اساس منطقه ای و محلی در محل هستند در برزیل, کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی تا سال 2025 همراه با اصلاح سیستم ها و مداخلات اجتماع محور است که به طور مستقیم در بهبود کودکان تندرستی است. افزایش جامعه تندرستی برای ایجاد رونق کاکائو جوامع که در آن کودکان ایمن ماندن تکمیل تحصیلات خود و تحقق توانایی های بالقوه خود یکی از کسب و کار پنج پایداری اهداف است. این بخشی از گسترده تر شرکت کارگیل کاکائو وعده و تعهد این شرکت برای بهبود زندگی یک میلیون کاکائو کشاورزان و جوامع خود را تا سال 2030.

در مورد شرکت کارگیل

شرکت کارگیل را 160,000 کارکنان در سراسر 70 کشور کار خستگی ناپذیر برای رسیدن به هدف ما از تغذیه جهان در امن و مسئول و پایدار. هر روز ما ارتباط کشاورزان با بازار مشتریان با مواد تشکیل دهنده و مردم و حیوانات با مواد غذایی آنها نیاز به رشد. ما ترکیب 154 سال تجربه با فن آوری های جدید و بینش به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای مواد غذایی, کشاورزی, مالی و صنعتی به مشتریان در بیش از 125 کشور جهان است. Side-by-Side ما در حال ایجاد یک قوی تر و آینده ای پایدار برای کشاورزی است.

در مورد شرکت کارگیل جهانی کاکائو و شکلات کسب و کار

شرکت کارگیل را در کاکائو و شکلات کسب و کار ارائه می دهد صنایع غذایی طیف گسترده ای از هر دو استاندارد و سفارشی کاکائو و شکلات مواد لازم برای استفاده در شیرینی خوشمزه شیرینی و لبنی برنامه های کاربردی در سراسر جهان است. محصولات این شرکت شامل طیف با کیفیت بالا Gerkens® پودر کاکائو, شکلات, پوشش پر کردن کاکائو سبز و کره کاکائو. با سالها تجربه در ویژگی های مواد غذایی تخصص شرکت کارگیل پشتیبانی از مشتریان خود در دستور العمل های جدید و توسعه محصول جدید.

شرکت کارگیل پردازش گیاهان در بلژیک, برزیل, کانادا, ساحل عاج, فرانسه, آلمان, غنا و اندونزی و هلند و انگلستان و ایالات متحده آمریکا هستند و در انطباق کامل با بالاترین استانداردهای ایمنی مواد غذایی.

برای تضمین کیفیت خوب و پایدار عرضه دانه های کاکائو کارگیل خود کاکائو منابع عملیات خرید حمل و نقل و صادرات کاکائو در برزیل, کامرون, ساحل عاج, غنا و اندونزی است. حضور در همه پیشرو کشورهای تولید کننده اجازه می دهد تا شرکت کارگیل برای نظارت بر زنجیره تامین از لوبیا در مبدا به کاکائو و شکلات محصولات خود به مشتریان تحویل. علاوه بر گسترده تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل ثابت می شود یک منبع ارزشمند از اطلاعات برای مشتریان.
اطلاعات بیشتر در دسترس است www.cargillcocoachocolate.com/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن