حامل و برایانت اعلام برندگان توزیع کنندگان' آموزش و پرورش بنیاد

حامل و برایانت اعلام کرده اند 25 دریافت کنندگان این حامل & برایانت توزیع کنندگان' آموزش و پرورش بنیاد کمک

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

حامل و برایانت اعلام کرده اند 25 دریافت کنندگان این حامل & برایانت توزیع کنندگان' آموزش و پرورش بنیاد کمک هزینه تحصیلی است. دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی دریافت این حمایت خود را به کالج و یا فنی و حرفه ای آموزش و پرورش در طول 2020-2021 سال تحصیلی. حامل و برایانت رهبران جهان در فن آوری بالا گرمایش و تهویه مطبوع و تبرید حل بخشی از حامل های جهانی شرکت (NYSE: CARR) پیشرو در ارائه دهنده جهانی از نوآورانه حرارت, تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری.

"ما با خوشحالی به ارائه پشتیبانی به ما پیمانکاران به عنوان آنها خود را آماده دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی برای موفقیت از طریق حامل & برایانت توزیع کنندگان' آموزش و پرورش پایه و گفت:" دیوید مایرز معاون رئیس جمهور و فروش و توزیع حامل و برایانت. "پیمانکاران ما در خدمت یک نقش حیاتی در کسب و کار ما این است که یک راه خاص برای ما قادر به اذعان همه است که آنها انجام می دهند و می گویند "متشکرم" برای تخصص خود و پشتیبانی است."

تاسیس در سال 1981 حامل & برایانت توزیع کنندگان' آموزش و پرورش پایه و اساس ایجاد شد به مناسبت اواخر William A. Blees برای بسیاری از سهم قابل توجهی به حامل توزیع کنندگان. امروز پایه و همچنان به خدمت به فرزندان و نوه و کارکنان نمایندگی ها و پیمانکاران در حالی که همچنین با گرامیداشت صنعت بنیانگذار دکتر ویلیس کریر.

متوسطه بورس صندوق اتصالات یادبود چون دکتر حامل با حضور در دانشگاه کرنل در تمام چهار سال کمک هزینه تحصیلی شایستگی. او مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی برق شد موفق مخترع و فرد کسب و کار و در سال 1902 اختراع موسس اصول مدرن تهویه مطبوع. دکتر حامل یک کمال دانشمند و یک مربی اما ممکن است حتی با حضور در دانشگاه بدون کمک های مالی.

کمک هزینه تحصیلی از این بنیاد در دسترس هستند به فرزندان و نوه و کارکنان حامل و برایانت فروشندگان و پیمانکاران و کارکنان خود را در سراسر ایالات متحده و کانادا است. بورس فینالیست انتخاب شده بر اساس خود را نشان داد عملکرد در مدرسه است. رهبری انگیزه و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه نیز در نظر گرفته شود.

2020 حامل & برایانت توزیع کنندگان' بنیاد آموزش دریافت کنندگان کمک هزینه تحصیلی شامل:

الکساندرا Valentino سلن اوهایو
اندرو Seman Morgantown, West Virginia
براندون Shaw, Boise, Idaho
Bryson Penn, Benton, کنتاکی
Casandra Rausch دریاچه در تپه ایلینوی
Cathleen شانس Rincon, گرجستان
داکوتای ریچموند Pekin, ایلینوی
دانیل اونز Columbus, می سی سی پی
الیزابت پل Stoutsville اوهایو
امیلی Brettschneider North Bend, اوهایو
ایمان دوئر Elkhart, ایلینوی
هیلی Johnson, Woodbury, مینه سوتا
جیمز Petrolle دمشق مریلند
جاشوا Ratesic North Huntingdon, پنسیلوانیا
Kaelyn واتکینز Overbrook کانزاس
Kaitlyn نواک Hampshire, ایلینوی
Katelyn کان پارک ریج, ایلینوی
لین نی کلان شهر ایلینوی
Madelyn پیترز کوئینسی, ایلینوی
مریم Kulis کنت اوهایو
Michaelyn راسل اندلس آلاباما
Reece Petrolle دمشق مریلند
سارا نفره Edison, گرجستان
ویلیام Kulis کنت اوهایو

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حامل یا برایانت لطفا https://www.carrier.com/residential/en/us یا www.bryant.com

در مورد حامل
تاسیس شده توسط مخترع مدرن تهویه مطبوع, حامل یک رهبر جهان در فن آوری بالا گرمایش و تهویه مطبوع و تبرید راه حل. حامل کارشناسان ارائه راه حل های پایدار یکپارچه سازی انرژی-کارآمد محصولات ساختمان کنترل انرژی و خدمات مسکونی و تجاری و خرده فروشی حمل و نقل و مواد غذایی خدمات به مشتریان. حامل تهویه مطبوع کسب و کار است که بخشی از حامل های جهانی پیشرو در ارائه دهنده سیستم های نوین تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری. برای اطلاعات بیشتر www.carrier.com یا follow @حامل در توییتر.

در مورد برایانت Heating & Cooling Systems
برایانت اختصاص داده شده به ارائه بالاترین کیفیت در مشتری راحتی و رضایت پس از سال 1904. علاوه بر آن بهترین در کلاس شبکه ای از توزیع کنندگان و فروشندگان برایانت استثنایی را ارائه می دهد قابلیت اطمینان و بهره وری انرژی از طریق یک خط گسترده ای از با دوام گرمایش و سرمایش محصولات. برایانت بخشی از حامل های جهانی شرکت جهانی پیشرو در ارائه دهنده سیستم های نوین تهویه مطبوع, تبرید, آتش, امنیت و اتوماسیون ساختمان فن آوری. برای اطلاعات بیشتر www.bryant.com و یا به دنبال برایانت راحتی خانه در Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن