سیسیل میلر منتشر حمل و نقل هوایی خاطرات "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی"

"حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" (2018) توسط سیسیل میلر باعث می شود یک کتاب به عنوان خوانده شده در حالی

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

"حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" (2018) توسط سیسیل میلر باعث می شود یک کتاب به عنوان خوانده شده در حالی که انتظار برای پرواز (اعلام می شود و یا به زمین) و یا در هواپیما. نوشته شده توسط بازنشسته کنترل ترافیک هوایی این خاطرات می آمیزد حساب شخصی با سابقه حمل و نقل هوایی.

در "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی," نویسنده در مورد او می نویسد نیروی هوایی خدمات (1955-1959) که اختصاص داده شده به پایگاه نیروی هوایی ادواردز. پس از تخلیه از نیروی هوایی او پیوست و اداره هوانوردی فدرال (FAA) جایی که او باقی مانده برای 30 سال کار در برج کنترل در Indianapolis, لانسینگ, کانزاس, شهرستان های بین المللی و دالاس/ فورت ورث (DFW). او همچنین مشغول به کار در FAA ستاد در سی و ارائه پشتیبانی برای کنترل ترافیک هوایی اینده شعبه دارد. بازنشسته شد در سال 2013. بعد از مدتی او تصمیم به نوشتن کتاب خود را.

نویسنده بیش از فقط اسباب سرگرمی خوانندگان با داستان ها و خاطرات خود را از 58 سال زندگی حرفه ای در کنترل ترافیک هوایی. او همچنین فراهم می کند خوانندگان را با یک بیت از حمل و نقل هوایی, تاریخ شروع از برادران رایت و پوشش اوایل روز از سازندگان هواپیما, هواپیما, آغاز هوایی و کنترل ترافیک هوایی, خلبان, قهرمانان دوران جنگ, تست خلبانان جت سن X-Planes (تجربی هواپیما) از قرن سری جت, اولین جت خطوط هوایی و مسابقه به فضا است.

"کتاب من خواهد بود جالب به عنوان خوانده شده برای هر کسی" نویسنده گفت. "آنها خواهد یادگیری بسیاری از چیزها است. کسی متصل به حمل و نقل هوایی و دوستداران تاریخ و به ویژه مورخان."

خرید سیسیل میلر "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" در آمازون و Barnes & Noble.
 
 
حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی
نویسنده | سیسیل میلر
| تاریخ انتشار دسامبر 29, 2018
ناشر | به طور مستقل منتشر شده
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
سیسیل میلر متولد شد و در تاریخ 8 دسامبر سال 1937 در یک خانه رعیتی در ایندیانا است. او سه خواهر و برادر و جوانترین عضو خانواده است. او هنوز هم می تواند به یاد چند خاطره از خانه. او به خاطر صرف وقت بر روی یک نهر است که اجرا می شود در امتداد خط اموال. در سن پنج سالگی او به مدرسه رفت. او قدیمی ترین برادر Joed کمک او کراوات کفش خود را و در نهایت به او آموخت که چگونه به آن را انجام دهد. آنها راه می رفت graveled مسیر culvert و او را به عمل گره زدن بند کفش خود را زیر آن. هنگامی که جنگ جهانی دوم را شکست, او هنوز هم می تواند به یاد بیاورید هواپیما پرواز در شکل گیری و مکرر خاموشی. پدرش نگران بود که پیش نویس هیئت مدیره ممکن است طلب کردن او به این دلیل که آنها تنها کشاورزان مستاجر. بقیه سیسیل داستان خوانده می شود در کتاب خود. در سراسر متن از کتاب خود او استفاده می شود جنس نر اما به گفته او این فرد در دو طرف mic-به-میکروفن ارتباطات ممکن است زن به دلیل, در حمل و نقل هوایی وجود ندارد و فرد متخلف ،
 
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب