Condé Nast راه اندازی پایدار مد

واژه نامه - معتبر جهانی منبع برای درک پایدار مد و صنعت مد را نقش بر آب و هوا اورژانس - طراحی و توسعه در همکاری

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399
واژه نامه

- معتبر جهانی منبع برای درک پایدار مد و صنعت مد را نقش بر آب و هوا اورژانس

- طراحی و توسعه در همکاری با مرکز به صورت پایدار مد (CSF) در لندن کالج, مد, دانشگاه هنر لندن (UAL)

Condé Nast اعلام کرد راه اندازی پایدار مد Glossary توسط Condé Nast معتبر جهانی منابع پایدار مد و صنعت مد را نقش بر آب و هوا اضطراری است. این واژه به شکل بخشی از تعهد این شرکت برای تبدیل شدن به یک صدا برای تغییر و طراحی شده است برای تقویت و توسعه پایداری سواد با ارائه راهنمایی در کلید پایداری شرایط و موضوعات در حال ظهور.

پایدار مد واژه نامه محصول یک همکاری با مرکز به صورت پایدار مد (CSF) در لندن کالج, مد, دانشگاه هنر لندن (UAL) با ورودی از رواج سردبیران ارشد و مرور توسط شبکه ای از دانشگاهیان و پایداری محققان از سراسر جهان است. این یک تبلور جهان پیشرو آموزشی و پژوهشی شیوه های ساخته شده در علمی ظلم و Condé Nast منحصر به فرد و بی نظیر چشم انداز در صنعت مد است.

پایدار مد Glossary توسط Condé Nast است:

  • آسان برای استفاده از راهنمای تقسیم بندی که مربوط به پایداری در مد: فرهنگ آن, مواد, تولید, خرید, عادات و شیوه های مراقبت از.

  • دیجیتال منابع, به روی همه باز و در دسترس condenast.com.

  • نوشته شده با بیش از 250 عبارات به طور کامل اشاره شده برای مطالعه بیشتر. شکسته به چهار موضوع کلیدی: آب و هوا اورژانس; اثرات زیست محیطی مد; اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی اثرات مد و عناصر کلیدی از مد و پایداری به علاوه 10 زیر تم که پوشش باید بدانید جنبه های مد و پایداری.

  • به طور منظم به روز با تعاریف جدید به منعکس کننده تکامل بحث در مورد آب و هوا اضطراری, مد و اجتماعی را تغییر دهید.

"به منظور بالا بردن آگاهی برای بحران جهانی آب و هوایی بسیار مهم است اما از آن است که در حال حاضر به همان اندازه مهم است برای حرکت جهانی آب و هوا بحث رو به جلو و به تمرکز بر روی راه حل های ممکن است. که برای بحث در مورد چگونه به مد بیشتر پایدار صنعت ما نیاز به یک زبان مشترک و یک مجموعه علمی و سرپرستی تعاریف ما همه می توانند با مراجعه به. ما را حفظ خواهد کرد به روز رسانی اطلاعات با کمک علمی ما شرکای" گفت: Wolfgang Blau جهانی افسر ارشد عامل & جمهور, بین المللی, Condé Nast.

واژهنامه توسعه داده شد به عنوان رواج سردبیران ارشد شناسایی نیاز به قوی تر سرمقاله رهنمودها و منابع آموزشی برای پوشش پایدار مد. Condé Nast قابل اعتماد, رسانه برندهای از جمله رواج GQ سیمی و غرور نمایشگاه متمرکز در گزارش مسائل مربوط به تغییر آب و هوا و آموزش خوانندگان در مورد چگونه برای زندگی پایدار تر زندگی می کند. این واژه کمک می کند تا برای کمک به این تیم تحریریه و مخاطبان در سراسر جهان تقویت شرکت اقتدار به عنوان trusted voice در پایداری بحث است.

"آنچه ما ایستادن در, باید منعکس کننده آنچه ما ایستاده است. از آن زمان به این سوال که آیا ما در حال به خوبی نشان داده و همچنین این که آیا ما به خوبی ارائه شده است. ما می توانیم ایجاد یک دوره جدید از زیبایی و سبک منتقله از درک و ارتباط صمیمی با ما با ارزش ترین دارایی; زمین بزرگترین طراح جهان تا به حال شناخته شده است. با کار کردن با جهان پیشرو سردبیران مد-در ارشد در وگ ما شده اند قادر به توسعه حیاتی glossary of terms اعتماد نقطه مرجع در مورد مد به عنوان وسیله ای برای نمونه ما وابستگی متقابل با طبیعت و یکدیگر" اظهار نظر Dilys ویلیامز استاد مد طراحی برای پایداری و مدیر مرکز پایدار مد.

اینجا را کلیک کنید برای خواندن پایدار مد Glossary توسط انتشارات کوند نست.

دنبال ما راه اندازی رسانه های اجتماعی کمپین #CondeNastGlossary بیش از ما Instagram account – @condenast.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب