هلندی PM بداند "سیاه پیت" سنت نژادپرستانه

Mark Rutte که یک بار در دفاع از blackface به عنوان سنت در حال حاضر گفت که او می خواهد سفارشی به ناپدید می شوند

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

Mark Rutte که یک بار در دفاع از blackface به عنوان سنت در حال حاضر گفت که او می خواهد سفارشی به ناپدید می شوند. تصمیم می آید را به عنوان همبستگی تظاهرات را نگه دارید در هلند پس از کشتن جورج فلوید.

نخست وزیر هلند روز جمعه اعلام کرد که او دیگر می خواهد هلند به جشن سنت نیکلاس سنت "سیاه پیت" به موجب آن مردم سفید در blackface, افریقایی کلاه گیس و اغراق آمیز رژ لب قرمز به تصویر بکشد متخلف مور بردگان از اسپانیا.

Rutte توصیف جدید خود را به نمایش نقطه در یک مجلس مناظره در روز پنج شنبه در مورد ضد نژادپرستی تظاهرات در همبستگی با ما تظاهرات پس از آمریکا جورج Floyd — گزارشی مرد — درگذشت در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

Rutte گفت: نگرش خود را نسبت به "سیاه پیت" شناخته شده در هلند به عنوان "Zwarte پیت," تغییر کرده بود از سال 2013. در آن زمان نخست وزیر بود گفت: "پیت سیاه است که فقط سیاه و سفید و من نمی تواند انجام دهد که بسیار در مورد آن." Rutte گفت: او در حال حاضر امیدوار است که این سنت را ناپدید می شوند در هلند.

'No more, سیاه, Interracial... در چند سال'

در هلند قبل از کریسمس سنت شناخته شده به عنوان Sinterklaas به احترام سنت نیکلاس — که به تصویر کشیده شده است به عنوان رنگ سفید به ارمغان می آورد هدیه به کودکان همراه با گروه نافرمان یاران — "سیاه Petes."

Rutte گفت که از سال 2013 او ملاقات بسیاری از مردم از جمله "بچه های کوچک که گفت:" من احساس وحشتناکی تبعیض (در برابر) به دلیل پیت سیاه است'... من فکر می کردم که این آخرین چیزی است که ما می خواهیم" در یک روز تعطیل در نظر گرفته شده برای کودکان است.

"من انتظار می رود در چند سال وجود خواهد داشت نه بیشتر سیاه, سکس وحشیانه," Rutte گفت.

حامیان سنت استدلال می کنند که پیت یک شخصیت فانتزی که نیست به تصویر بکشد هر مسابقه.

نژاد پرستی یک مشکل سیستمیک' در هلند

لیندا Nooitmeer, رئیس موسسه ملی برای مطالعه هلندی برده داری و میراث خود را گفت: Rutte را از نظرات مهم در کشور است که دارای یک مشکل با اذعان نژاد پرستی.

"قدر یک رهبر در یک کشور حاکی از این است," او گفت: با توجه به رویترز.

"شما می توانید تمام قوانین شما می خواهید ... اما اگر مردم در قدرت رهبر این کشور به نظر نمی رسد به حمایت از آن — و چه آن را مانند نگاه در سال 2013 زمانی که او گفت که در مورد پیت سیاه — پس از مبارزه سخت تر خواهد شد."

ضد نژادپرستی تظاهرات ارج نهادن فلوید صورت گرفت در آمستردام و روتردام در این هفته با آینده تظاهرات برنامه ریزی شده است.

Rutte اذعان کرد در روز چهارشنبه که تبعیض "مشکل سیستماتیک" در هلند است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب