مصر تلاش می کند به راه اندازی مجدد گردشگری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

شروع 1 ژوئیه مصر را بازگشایی اقامتگاههای تفریحی را انتخاب کنید و سایت های باستان شناسی به گردشگران خارجی است.

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

شروع 1 ژوئیه مصر را بازگشایی اقامتگاههای تفریحی را انتخاب کنید و سایت های باستان شناسی به گردشگران خارجی است. اما با یک واکسن جدید کروناویروس هنوز دور این کشور را فلج بخش گردشگری چهره یک راه طولانی.

مصطفی شده است کاوش دریای سرخ آب غردقه برای 15 سال به عنوان یک freelance مربی غواصی. او در خوش بینانه پس از مقامات مصری اعلام کرد که بازگشایی در شهر خود و دیگر عمده beachside مقصد — از جمله شرم الشیخ مرسی علم و مرسی مطروح — بین المللی گردشگری در ژوئیه 1.

"هنگامی که تاج آمار آن وحشتناک بود — نه فقط برای ما در اینجا, اما در سراسر جهان" مصطفی گفت. در حال حاضر اپراتورهای او با این نسخهها کار در حال حاضر شروع به مصرف بین المللی رزرو و او گفت: تا به حال شاهد افزایش فروش خود را از تجهیزات غواصی و کسب و کار. او sanitizes خود دنده و زیر ویژه اقدامات ایمنی به عنوان توصیه شده توسط حرفه ای جهانی انجمن مدرسان غواصی.

برخی منابع در مصر شده اند حساس در مورد اظهار نظر در این بیماری همه گیر کوروناویروس پس از یک تعداد زیادی از مردم دستگیر شدند برای انتقاد از دولت در پاسخ. DW استفاده کرده است یا اول نام و یا اجتناب از شناسایی افرادی که در این داستان برای محافظت از هویت خود است.

ادامه مطلب: مصر پوزبند انتقادی روزنامه نگاران در coronavirus

مقامات به تدریج بازگشایی مصر را بسیار مهم بخش گردشگری حتی در حالی که روزانه تعداد زیادی از عفونت های جدید در داخل کشور قراردادن موشواره در حدود 1,400 با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز. مصر دیده می شود بسیار کمتر از موارد این ویروس در مقایسه با کشورهای مشابه اندازه جمعیت مانند آلمان است. اما کادر پزشکی در مراکز شهری باید گله و شکایت از یک ضعف سیستم مراقبت های بهداشتی و کافی تست, در حالی که مقامات صحبت از نیاز به "همزیستی" با این ویروس.

وقتی که می آید به گردشگری همراه به نظر می رسد به معنی توازن دقیق از سرگیری کسب و کار و نیاز به راه اندازی مجدد یک صنعت است که حدود 15 درصد از اقتصاد به گفته تحلیلگران به نقل از رویترز،. همراه با نرمتر-آمار رفت و آمد مکرر شهرستانها عمده سایت های باستان شناسی را به آرامی بازگشایی با محدودیت ها و فرودگاه ها و بسیاری از هتل ها خواهند شد در حالی که نظارت بر سلامت از بازدید کننده های ورودی. اما مصر نیز در تلاش برای افزایش محدود بازگشایی توسط waiving ویزای توریستی مورد نیاز برای مناطق رفت و آمد مکرر ارائه شیب دار تخفیف به شرکت های هواپیمایی و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید.

The beach at Hurghada (picture-alliance/dpa/B. Schwinghammer)

غردقه در دریای سرخ, یکی از شهرهای ساحل میله میله برای اصلاح بازگشایی

در مسیر بازگشت?

در آغاز سال, سازمان ملل متحد, سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) گزارش داد که مصر در بخش گردشگری بود رونق گرفت در سال 2019 ضبط 21% پرش در رشد با بیش از 13.5 میلیون توریست. مصر و حتی در صدر چند "بهترین مقصد توریستی" لیست برای سال 2020 از جمله یکی با ما کسب و کار مجله فوربس.

ادامه مطلب: تونس نزدیک صفر coronavirus موارد آن را به عنوان چشم گردشگری

"پس از [2011] انقلاب آن را در زمان حدود هفت سال برای کسب و کار برای ساخت تا به آرامی دوباره گفت:" صاحب یک کسب و کار ارائه می دهد که کشتی های کوچکتر سنتی نور-پیش نویس قایق به نام dahabiyas.

زمانی که همه گیر اقدامات اعلام شد و در ماه مارس, آثار باستانی و گردشگری وزیر Khaled al-Anani گفت: مصر می تواند ریختن تا 1 میلیارد دلار (€890 میلیون دلار) در هر ماه از دست داده گردشگری درآمد. در اقصر در رود نیل که در مصر عمده افزایش موارد ثبت شده در میان گردشگران در رودخانه کروز در ماه مارس انتظارات از یک سال خوبی پیش رو بالا بوده.

گفت: ال-Batouti های مصر, مشاور اقتصادی UNWTO گفت: دولت اجرای میانه, اخبار آژانس که مصر می تواند انتظار می رود بیش از 15 میلیون بازدید کننده رهبری موجی از علاقه از گردشگران آلمانی. همه گیر طرح میتوانست به کسانی که بینی.

ادامه مطلب: از اسوان به اقصر توسط قایق

"هر کس به خوردن گوشت و فکر می کنم از جشن ها و هر چیز دیگری که [گیر] آمار" کروز اپراتور گفت. او تا به حال موفق به نگه داشتن خود را پرداخت 150 خدمه او گفت: اما بسیاری دیگر از کروز اپراتور شروع تخمگذار کارکنان به عنوان به زودی به عنوان مقامات اعلام ورود ویروس.

Boats on the Nile (picture-alliance/R. Hackenberg)

بسیاری از قایق بادبانی شرکت های تور بر روی رود نیل در اقصر را گذاشته کارکنان خود را

یک سختی صعود'

مصر با بازگشایی تدریجی در نظر گرفته شده است به سرسخت چنین آسیب. اما در غردقه, برخی از اپراتورهای گردشگری مشکوک هستند که آن را در مورد بهبود سریع.

ادامه مطلب: پس از انقلاب مصر از صنعت گردشگری ترس برای آینده

"من هنوز برای دیدن چگونه این اتفاق خواهد افتاد گفت:" فیصل که صاحب یک غواصی شرکت و همچنین منشور قایق از ناوگان خود را. "اگر شما یک کسب و کار و شما عامل در 50 درصد ظرفیت شما در حال از دست دادن پول تا شاید من می خواهم به جای نمی تواند باز کردن و راه اندازی مجدد موتور در صورتی که هر گونه محدودیت در ظرفیت و غیره: که رفتن به دشوار خواهد بود."

بازگرداندن کارکنان خود و آماده شدن قایق خود را به صورت کوتاه و ضعیف فصل قبل از آرام زمستان سال هزینه خواهد شد فیصل و تقاضای کم از گردشگران بین المللی که از دست داده اند خود را در معیشت به معنی وجود خواهد داشت هیچ "V شکل بازیابی," او گفت:. "من فکر می کنم از آن خواهد بود بسیار دشوار صعود."

Karnak, Luxor (picture-alliance/VisualEyze/Felbert+Eickenberg)

این معبد کرنک در اقصر یکی از سایت های است که به تدریج بازگشایی شروع ژوئیه 1

گردشگری داخلی را افزایش می دهد

که در آن گردشگران از محدود خواهد شد و سرعت هر بازیابی. برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تدریج در حال بلند کردن اجباری قرنطینه داخلی مسافران که در بازگشت به خانه به عنوان آنها بازگشایی مرز اما دولت آلمان هشدار سفر خارج از اتحادیه اروپا را در محل باقی می ماند تا زمانی که حداقل اوت 31, وزیر امور خارجه Heiko Maas گفت.

شرایط مشابه برای مصریان قادر به سفر به خارج از کشور کمک کرده و به افزایش گردشگری داخلی فیصل گفت. "کسب و کار شاهد رونق چرا که مصر نمی تواند در هر نقطه در حال حاضر و در واقعیت وجود دارد بیشتر مصریان که نمی تواند پرواز از قاهره برای گردشگری به خارج از کشور از گردشگران که به مصر" فیصل گفت. "در واقع این آخر هفته شما می توانید پیدا کردن یک آپارتمان برای اجاره در ال Gouna," او گفت: با اشاره به یک شهر درست در شمال غردقه.

در دراز مدت مصر در بخش گردشگری خواهد بود متکی بر بهبود جهانی گفت: کروز اپراتور در اقصر که دیده است او 20 سال از کسب و کار گشته مختلف تحولات. "کرونا در سراسر جهان و در نتیجه موانع در حال مسافرت هوایی و اگر آنها پیدا کردن یک درمان یا پیشگیرانه" او گفت:. "اگر آنها می آیند از طریق که در یک سال — یک بار مردم برخی از اطمینان آنها در حال رفتن برای مردن — پس از آن من فکر می کنم آن را انتخاب کنید تا اگر آنها پول است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب