زیستگاه برای بشریت به ساخت و تعمیر 350 خانه با ولز فارگو بنیاد اعطای

زیستگاه برای بشریت بین المللی و Wells Fargo & شرکت (نیویورک: WFC) اعلام کرد که 8 میلیون دلار کمک مالی از و

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

زیستگاه برای بشریت بین المللی و Wells Fargo & شرکت (نیویورک: WFC) اعلام کرد که 8 میلیون دلار کمک مالی از ولز فارگو بنیاد است که به حمایت از ساخت و ساز و تعمیرات امن و مقرون به صرفه مسکن ساخته شده در همکاری با 350 خانواده در حدود 50 متحده است.

ولز فارگو می سازد را فراهم می کند بشردوستانه حمایت مالی از ولز فارگو بنیاد هنگامی که ولز فارگو اعضای تیم کمک به ساخت و نوسازی رنگ و یا تعمیر یک خانه برای پایین-به-متوسط درآمد خانوار. از طریق ولز فارگو ایجاد زیستگاه برای بشریت وابسته داوطلبان خواهد کار با مالکان برای ساخت و تعمیر خانه های خود را با کم و متوسط درآمد خانواده. همکاری با زیستگاه برای بشریت است بخشی از $1 میلیارد بشردوستانه تعهد توسط ولز فارگو به ایجاد بیشتر قیمت مسکن راه حل های سال 2025.

"بیش از حد بسیاری از مردم در حال مبارزه از نظر مالی و مسکن رو بی ثباتی که تنها شده است برافروخته شده توسط COVID-19 همه گیر" گفت آیلین فیتزجرالد از قیمت مسکن دوستی با ولز فارگو پایه و اساس است. "ولز فارگو دارای یک تعهد عمیق برای پیشبرد قیمت مسکن راه حل. ما مفتخریم به حمایت از زیستگاه برای بشریت بین المللی و وابسته به آن و کار با کم و متوسط درآمد خانواده ها برای ایجاد بیشتر قیمت مسکن راه حل های سراسر ایالات متحده"

در سال 2019 به تنهایی ولز فارگو کارکنان داوطلب بیش از 1.9 میلیون نفر ساعت خدمات خود را برای تقویت جوامع از جمله ساختمان و تعمیر و بهبود 674 خانه در سراسر ایالات متحده با سازمان های مختلف از طریق ولز فارگو می سازد.

"ما سپاسگزار برای ولز فارگو را حمایت سخاوتمندانه بیش از دهه گذشته گفت:" جاناتان Reckford مدیر عامل شرکت زیستگاه برای بشریت بین المللی است. "حمایت خود را از طریق ولز فارگو می سازد و طرح های دیگر مفید است در حال حاضر بیشتر از همیشه طول زمان هنگامی که بسیاری از خانواده ها بیشتر به آنها نیاز دارید از یک مکان به نام خانه."

از سال 2010 ولز فارگو اهدا کرده است 85 میلیون دلار به طور مستقیم به زیستگاه وابستگان و 15 میلیون دلار برای حمایت از ملی زیستگاه برای بشریت تلاش از جمله ساخت و ساز خانه جدید و تعمیرات و احیای محلات و کمک به افراد مسن باقی می ماند در خانه های خود. علاوه بر این بودجه کمک کرده است تا با ارائه انتقالی پناهگاه نوشیدن آب و سایر خدمات برای بیش از 120 خانواده در هند نهفته طوفان Amphan را پشتیبانی ساخت زیستگاه خانه با جانبازان در سال آینده همراه با زیستگاه هزینه صفحه اصلی کارزار مدنی است که هدف آن پیدا کردن راه حل و ایجاد سیاست ها در هر سطح از دولت است که به بهبود قیمت مسکن.

در مورد زیستگاه برای بشریت

رانده شده توسط چشم انداز است که هر کس نیاز به یک محل مناسب برای زندگی, زیستگاه برای بشریت آغاز شد و در سال 1976 به عنوان تلاش های مردمی در یک جامعه مزرعه در جنوب گرجستان است. مسیحی مسکن سازمان از سال رشد کرده است برای تبدیل شدن به یک پیشرو جهانی غیر انتفاعی مشغول به کار در جوامع محلی در تمام 50 ایالت در ایالات متحده و در بیش از 70 کشور جهان است. خانواده ها و افراد در نیاز به یک دست کردن شریک زندگی با زیستگاه برای بشریت به ساخت و یا بهبود آنها می توانند خانه تماس بگیرید. زیستگاه مالکان کمک به ساخت خانه های خود را در کنار داوطلبان و پرداخت وام مسکن مقرون به صرفه. از طریق حمایت مالی داوطلبانه, و یا اضافه کردن یک صدا به حمایت از مسکن مقرون به صرفه هر کس می تواند کمک به خانواده های رسیدن به قدرت و ثبات و اعتماد به نفس آنها نیاز به ساختن زندگی بهتر برای خود است. از طریق پناهگاه ما توانمند سازی. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید habitat.org.

در مورد ولز فارگو

Wells Fargo & شرکت (NYSE: WFC) است متنوع جامعه مبتنی بر خدمات مالی شرکت با $1.97 تریلیون دلار دارایی دارند. ولز فارگو چشم انداز است که برای جلب رضایت مشتریان ما نیازهای مالی و کمک به آنها برای موفقیت مالی. تاسیس در سال 1852 و مقر آن در سان فرانسیسکو, ولز فارگو, فراهم می کند, بانکداری سرمایه گذاری و وام مسکن محصولات و خدمات و همچنین به عنوان مصرف کننده تجاری و سرمایه گذاری از طریق 7,300 مکان های بیش از 13000 خود پرداز و اینترنت (wellsfargo.com) و بانکداری تلفن همراه و دفاتر در 31 کشور و منطقه برای حمایت از مشتریان که انجام کسب و کار در اقتصاد جهانی است. با حدود 266,000 اعضای تیم ولز فارگو در خدمت یک در سه خانوار در ایالات متحده است. Wells Fargo & شرکت رتبه شماره 30 در فورچون 2020 رتبه بندی از امریکا بزرگترین شرکت های بزرگ. اخبار بینش و دیدگاه از ولز فارگو نیز در دسترس هستند در ولز فارگو ،

اطلاعات اضافی ممکن است در بر داشت در www.wellsfargo.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن