پایدار نام تجاری شاخص: Rabobank بیشتر پایدار بانک در هلند

مصرف کنندگان باید رای دادند Rabobank به عنوان پایدار ترین بانک در هلند. پایدار نام تجاری شاخص اروپا بزرگترین پ

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

مصرف کنندگان باید رای دادند Rabobank به عنوان پایدار ترین بانک در هلند. پایدار نام تجاری شاخص اروپا بزرگترین پایداری بررسی نام تجاری ساخته شده با اعلام این خبر در روز شنبه, مارس 12.

رشد یک دنیای بهتر با هم

با توجه به پایدار با نام تجاری شاخص (SBI), Rabobank بالا و عملکرد قابل توجه است چرا که مصرف کنندگان باید دارای Rabobank به عنوان پایدار تر از "سبز" بانک ها در هلند. "ما سپاسگزار به رسمیت شناخته شود برای تلاش های ما را هم با ما اعضا و مشتریان به عنوان یک پایدار تعاونی بانک می گوید:" بس Rüter, Rabobank را پایداری مدیر. "در سال های اخیر ما با تمرکز بر تعبیه پایداری در سراسر سازمان است. ما با مشتریان ما را به جایی که آنها هستند و کمک به آنها را به خانه های خود کسب و کار و یا سرمایه گذاری در اوراق بهادار پایدار گام به گام."

Rüter: "پایداری است ماندن در دستور کار است. ما با استفاده از دانش شبکه و راه حل های مالی برای نفوذ در اهداف مهم مانند انرژی و مواد غذایی انتقال. ما در حال کار با هم به سمت پاریس آب و هوا اهداف و همچنین کار بر روی ساخت جهانی سیستم غذایی پایدار است. این است که در خط با موضع ما به عنوان یک پایدار, بانک تعاونی و ماموریت ما 'در حال رشد یک دنیای بهتر با هم.'"

SBI کشور مدیر Annemarije Tillema: "از طریق نام تجاری پایدار شاخص ما می خواهیم برای افزایش اهمیت صدا پایداری سیاست و آن را شفاف نسبت به پایان دادن به کاربران و مصرف کنندگان است. ما همچنین بر این باورند که این بحران کنونی ارائه می دهد فرصت ها در بخش های بسیاری است که می تواند سرعت بخشیدن به تغییرات سیستمیک به سمت پایداری بیشتر و دوری."

175 برندها

پایدار نام تجاری شاخص منتشر شد برای 10 بار در این سال و 58,000 مصرف کنندگان شرکت کردند. بررسی صورت گرفت و برای چهارمین بار در هلند و بیش از 7,700 مصرف کنندگان خواسته شد برای رای دادن به مارک های شناخته شده برای پایداری. در مجموع 175 برندها از 14 بخش در هلند مورد بررسی قرار گرفتند و بر اساس سازمان ملل متحد اهداف جهانی برای توسعه پایدار.

پایدار نام تجاری جوایز

تونی Chocolonely شده است رای پایدار ترین نام تجاری در هلند به طور کلی. علاوه بر برندگان در هر صنعت نیز اعلام کرد: IKEA (خرده فروشی), Albert Heijn (سوپر مارکت ها), Greenchoice (انرژی), ANWB (تحرک) تسلا (خودرو), Landal Greenparks (سفر و اوقات فراغت), تونی Chocolonely (مواد غذایی), KPN (مخابرات) و Rabobank (بانک ها).

مسئول انتخاب مصرف کننده

هدف از این نام تجاری پایدار شاخص است و تاکید بر ارزش پایداری به مصرف کنندگان و برای ایجاد آگاهی به طوری که مصرف کنندگان می توانند بهتر و بیشتر مسئول انتخاب در زندگی روزمره است. پاسخ دهندگان تشکیل شده از یک نمونه در سراسر کشور نماینده مردم هلند. مارک های انتخاب شده بر اساس یک سری از پارامترهای مستقل یعنی: سهم بازار گردش مالی و به طور کلی آگاهی نام تجاری.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد پایداری در Rabobank: https://www.rabobank.com/en/about-rabobank/in-society/sustainability/index.html

کسب اطلاعات بیشتر درباره نام تجاری پایدار شاخص: https://www.sb-index.com/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن