هیلتون CleanStay جدید به ارمغان می آورد استاندارد پاکیزگی به چین

امروز هیلتون اعلام کرد که این شرکت اجرا کرده است یک برنامه جدید برای ارائه یک صنعت تعریف استاندارد از نظافت و

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

امروز هیلتون اعلام کرد که این شرکت اجرا کرده است یک برنامه جدید برای ارائه یک صنعت تعریف استاندارد از نظافت و ضد عفونی در تمام خواص آن در سراسر جهان است. هیلتون CleanStay ایجاد شده در همکاری با Dettol ساز RB و کلینیک مایو شامل روش های جدید برای کمک به هیلتون مهمان لذت بردن از حتی پاک تر و امن تر باقی بماند.

پس از اولیه اعلام همکاری RB کرده با هیلتون به استقرار برنامه های جهانی برای اجرای هیلتون CleanStay و گسترش این همکاری با اعتماد RB خانواده از محصولات مانند شماره 1 در جهان ضد عفونی کننده - Dettol برای استفاده در بازارهای مختلف در سراسر جهان از جمله چین بیشتر است.

"برای بیش از یک قرن اولویت ما بوده است ایمنی و امنیت مهمانان ما و اعضای تیم. به عنوان صنعت مهمان نوازی تکامل می یابد به آدرس مسافران تغییر در انتظارات – به خصوص در پی بیماری همه گیر کوروناویروس – هیلتون CleanStay آخرین تکامل از تعهد ما به ارائه صلح از ذهن و اعتماد به نفس مهمانان ما نیاز به سفر آزادانه در حالی که حفاظت از اعضای تیم ما" گفت: Chris Nassetta, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت هیلتون.

"توجه ویژه به بهداشت شخصی و ایمنی کاملا حیاتی در طول این زمان. با هیلتون CleanStay برنامه های اجرا شده در سراسر تمام خواص ما در چین, ما به خوبی آماده شده برای استقبال از مهمانان با افزایش استاندارد و بهداشت و همراه با ما استثنایی امضا هیلتون مهمان نوازی یک بار دیگر گفت:" کیان جین جمهور چین و مغولستان هیلتون.

هیلتون CleanStay از چک به چک کردن

  • آنلاین: حتی قبل از آنها سفر مهمانان پیدا کردن یک صفحه فرود در Hilton.com/cleanstay که جزئیات آنچه آنها انتظار می رود در طول اقامت خود را. علاوه بر این ملک در وب سایت به روز خواهد شد نشان می دهد که تمیز کردن پروتکل ها و روش های پیاده سازی شده اند.
  • لابی: فاصله فیزیکی از اقدامات خواهد بود در محل کارگردانی مهمانان در مورد چگونه به حرکت از طریق بررسی و چک کردن فرایند را در یک راه امن.
  • اتاق مهمان: اولین نقطه تماس با اتاق مهمان خواهد بود با هیلتون CleanStay اتاق مهر و موم قرار داده شده بر روی درب را به نشان می دهد که اتاق شده است به طور کامل تمیز شود. اتاق را فوق العاده ضد عفونی اغلب لمس مهمان اتاق مناطق – سوئیچ نوری دستگیره های درب کنترل از راه دور تلویزیون ترموستات و بیشتر.
  • فضاهای عمومی: وجود خواهد داشت افزایش تمیز کردن حوزه عمومی است. به عنوان مثال مراکز تناسب اندام ممکن است بسته به تمیز کردن چندین بار در روز. تجهیزات خواهد بود به درستی تنظیم شده و قرار داده شده برای فعال, فیزیکی, فاصله و تعداد مهمانان در مرکز ممکن است محدود باشد. استخر, استخر, مناطق تمیز خواهد شد اغلب در طول روز و فیزیکی فاصله اقدامات خواهد بود در محل. ایستگاه با دست ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب در دسترس خواهد بود در سراسر ملک در اصلی ورودی و کلیدی را در مناطق ترافیک بالا.
  • مواد غذایی و آشامیدنی: در هتل و رستوران ها و میز و صندلی خواهد بود فاصله برای اطمینان از مناسب فیزیکی فاصله. زیست تخریب پذیر ظروف یکبار مصرف/ظروف در دسترس خواهد بود بنا به درخواست. در صبحانه رستوران ها را ارائه می دهد طیف وسیعی از گزینه های است که شامل بوفه (که در آن در دسترس) à la carte خدمات و همچنین گرفتن و رفتن به گزینه های. هنگام سفارش سرویس اتاق مهمان باید این گزینه از تجربه تماس تحویل.

علمی تخصص RB است دوم به هیچ کدام است و استفاده از محصولات آن اطمینان مصرف کنندگان در سراسر جهان از امن باقی بماند. با توجه به یافته های اخیر از یک مطالعه منتشر شده توسط مجله آمریکایی کنترل عفونت مواد تشکیل دهنده فعال در Dettol موثر در شکستن زنجیره ای از عفونت COVID-19.

"حفاظت از مردم از بیماری است که هسته به RB و جهانی ما جوانه پیشگیری نمونه کارها" گفت: Rahul Kadyan, EVP جهانی کسب و کار راه حل های RB. "ما مارک های ساخته شده بر روی اعتماد و علمی اثر و تمایل ما به آموزش مصرف کنندگان در سراسر جهان برای کمک به شکستن زنجیره ای از عفونت است. این است ایده آل برای مشارکت RB برای کمک به درایو بالاترین استانداردهای بهداشت و مصرف کنندگان اعتماد به نفس به لذت بردن از هیلتون تجربه است."

در طول توسعه هیلتون CleanStay مایو کلینیک ارائه شده خود را در تخصص های پزشکی به توصیه هیلتون در, آموزش روش های تمیز کردن پروتکل ها و تضمین کیفیت. علاوه بر این کلینیک مایو توصیه شده است در فن آوری های جدید و روش ها از صنعت بهداشت و درمان است که می تواند به نفع نظافت و ضد عفونی برنامه ها در هتل هیلتون.

"ایمنی شخصی بسیار حیاتی است که ما دوباره باز کردن کسب و کار و فعالیت های تفریحی در سراسر جهان گفت:" استیسی ریزا M. D. یک کلینیک مایو متخصص بیماری های عفونی. "ما مفتخریم به کلینیک مایو تخصص و دانش به COVID-19 دیدگاه ملی و در مقیاس جهانی. مایو مفتخر است به کار با هیلتون کارکنان و به آنها توصیه می کنند در برنامه پروتکل و آموزش."

امروز هیلتون نیز معرفی هیلتون EventReady با CleanStayجهانی صنعت پیشرو نظافت و خدمات به مشتریان برنامه خاص برای جلسات و رویدادهای آن را نشانی ایمن سفر گروه شیوه و تکامل رویداد امروز را تجربه کنند. شکل با تحقیقات گسترده و بازخورد هر جلسه و تجربه رویداد خواهد بود حمایت هیلتون مهمان نوازی اختصاصی ارائه شده توسط اعضای تیم که با هدف به overdeliver در انتظارات مشتری اعم از رویداد حرفه ای به شرکت کنندگان از رزرو به صدور صورت حساب.

"نشست ها و رویدادهای بخش بزرگی از عملیات روز به روز در هتل ما در سراسر آسیا و اقیانوس آرام است و ما می دانیم رویداد برنامه ریزان و حتی بیشتر داشته باشیم در حال حاضر حدود دقیقه جنبه های است که تاثیر سلامت و ایمنی از شرکت کنندگان. آن را کاملا ضروری است که ما آماده برای دیدار با نیازهای همکاران و مشتریان زمانی که آنها را انتخاب کنید به نگه داشتن خود را از حوادث در هتل ما و هیلتون EventReady با CleanStay تعهد ما است به آنها که آنها را در دست های امن را با ما صرف نظر از اندازه یا مقیاس جلسات خود را. ما آماده برای خوش آمد آنها را با همان سطح از مهمان نوازی هیلتون شناخته شده برای بیش از گذشته قرن: با افزایش تجربه است که به آنها آرامش خاطر و اعتماد به نفس در طول فرایند" گفت: Alexandra Jaritz معاون ارشد رئیس جمهور, نام تجاری, مدیریت, آسیا و اقیانوسیه, هیلتون.

کلید اصول هیلتون EventReady با CleanStay برنامه عبارتند از:

  • پاکیزگی پروتکل: برنامه گسترش در بالا استانداردهای بهداشت به تازگی اعلام کرد هیلتون CleanStay برنامه پرداختن به لمس هر نقطه از تجربه نشست. این شامل اتاق مهر و موم برای مهمان و اتاق ملاقات مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در مناطق عمومی و جلسه فضاها و یک EventReady اتاق چک لیست.
  • کتاب-به-حسابداری انعطاف پذیری: درک اهمیت انعطاف پذیری هیلتون تیم را از کار دست در دست با مشتریان به چین در اهداف مشترک ارائه:
    - قیمت گذاری انعطاف پذیر, فضا, گزینه ها و شرایط قرارداد;
    - پاسخگو ارائه می دهد برای دیدار با نیازهای مشتریان ساده مانند موافقت نامه برای جلسات کوچک;
    - هیلتون EventReady راهکار که ارائه می شود کارشناس راهنمایی و سرپرستی منابع برای راه حل های مانند هیبرید جلسات که یکپارچه ترکیب در محل شرکت کنندگان با کسانی که در مکان های از راه دور اتاق مجموعه و خلاق شبکه.
  • امن و مسئولیت اجتماعی راه حل: به مسئولانه میزبان جلسات و رویدادهای هیلتون اعضای تیم همکاری را با مشتریان خود را برای رسیدن به این جلسه اهداف در حالی که پرداختن به هر دو سلامت و نگرانی های زیست محیطی.
    این شامل ارائه خلاق فیزیکی فاصله نشست مجموعه و خدمات غذا در حال توسعه, الهام بخش, مواد غذایی و نوشیدنی منوها و های زیست محیطی راه حل های اندازه گیری شده توسط LightStay هیلتون برنده جایزه مسئولیت شرکت اندازه گیری پلت فرم.

عناصر هیلتون CleanStay خواهد مهمانان خوش آمد می گوید از لحظه ای که وارد هتل خواهد شد و در حال حاضر در سراسر هر جنبه ای از تجربه حصول اطمینان از رفاه مهمانان و اعضای تیم بدون به خطر انداختن هتلداری هیلتون شناخته شده است.

به عنوان بخشی از هیلتون در استاندارد جدید از هتل تمیزی و مایع, آموزش طراحی شده برای اطمینان از تمام اعضای تیم آگاه هستند از مراحل آنها می توانید به نگه داشتن خود و دیگران سالم در حالی که در محل کار است. در طول اقامت مهمانان ممکن است روبرو می شوند اعضای تیم با استفاده از راه های خلاق به استقبال آنها و نشان دادن مهمان نوازی خود را در حالی که با پوشیدن تجهیزات حفاظتی و اقامت احترام از فاصله فیزیکی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در هیلتون EventReady با CleanStay بازدید www.meetings.hilton.com/eventready.

در مورد RB

RB* رانده است هدف خود را برای محافظت از, التیام و پرورش در یک متصديان پاک و سالم در جهان. ما را از دسترسی به بالاترین کیفیت و بهداشت و سلامتی و تغذیه یک حق و نه یک امتیاز برای هر کس. RB مفتخر است به ثبات مورد اعتماد خانواده مارک های موجود در خانواده ها در بیش از 190 کشور جهان است. این شامل Enfamil Nutramigen, استفاده, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, شول, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Cillit Bang Mortein, پایان, ناپدید Calgon, Woolite, Air Wick و بیشتر. 20 میلیون RB محصولات یک روز خریداری شده توسط مصرف کنندگان در سطح جهان است.

RB شور و شوق برای قرار دادن مصرف کنندگان و مردم به دنبال فرصت های جدید را به تلاش برای تعالی در همه است که ما انجام می دهیم و به ساخت موفقیت های مشترک با همه شرکای ما در حالی که انجام کار درست همیشه چیزی است که راهنماهای کار ما 40,000+ متنوع و با استعداد همکاران در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر www.rb.com.

*RB است که این نام تجاری از Reckitt Benckiser گروه شرکت های

در مورد کلینیک مایو

کلینیک مایو یک سازمان غیر انتفاعی متعهد به نوآوری در کار بالینی ، آموزش و پژوهش و ارائه دلسوزی و تخصص و پاسخ به هر کسی که نیاز به درمان. بازدید از کلینیک مایو اخبار شبکه های اضافی کلینیک مایو اخبار و نگاه کردن به درون در کلینیک مایو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مایو.

در مورد هیلتون

هیلتون (NYSE: HLT) یک پیشرو جهانی مهمان نوازی شرکت با مجموعه ای از 18 مارک های جهانی متشکل از بیش از 6,100 خواص با بیش از 977,000 اتاق در 118 کشور و سرزمین. اختصاص داده شده به انجام ماموریت خود را به جهان ترین مهمان نواز شرکت هیلتون استقبال بیش از 3 میلیارد مهمانان در آن 100 سال سابقه به دست آورده یک نقطه بالا در 2019 جهان بهترین محل های کار لیست بود و به نام 2019 جهانی رهبر صنعت در داو جونز شاخص پایداری. از طریق برنده جایزه مهمان برنامه وفاداری هیلتون افتخارات بیش از 106 میلیون عضو که کتاب به طور مستقیم با هیلتون می توانید درآمد امتیاز برای اقامت در هتل و تجارب پول نمی توان خرید, فوری به علاوه لذت بردن از مزایای از جمله دیجیتال چک در با انتخاب کلید دیجیتال و متصل به اتاق. بازدید newsroom.hilton.com برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با هیلتون در Facebook, Twitter, LinkedIn Instagram و یوتیوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب