ICG: منطقه ای ارتش باید سهم هوش' برای مقابله با بوکوحرام

ارتش مبارزه با بوکوحرام در اطراف دریاچه چاد نیاز برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات برای پایان دادن به شورش است که

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

ارتش مبارزه با بوکوحرام در اطراف دریاچه چاد نیاز برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات برای پایان دادن به شورش است که آواره 2 میلیون نفر گزارش گروه بین المللی بحران می یابد.

چهار کشور از حوضه دریاچه چاد — کامرون چاد و نیجر و نیجریه به همراه کشور بنین با تشکیل یک عملیات مشترک نظامی در اوایل سال 2015 برای مقابله با جهادی شورش در منطقه است.

چند ملیتی نیروی کار مشترک (MNJTF) است که مجاز توسط اتحادیه آفریقا است پس از انجام دوره ای عملیات نظامی علیه بوکوحرام و دیگر گروه های تروریستی عامل در اطراف دریاچه چاد.

"تهاجمی موفق به کسب پیروزی و کمک به القای یک رفاقت در میان شرکت نیروهای" می یابد گروه بین المللی بحران (ICG) که یک نهاد مستقل و غیر انتفاعی اختصاص داده شده به حل و فصل درگیری در یک ارزیابی از نیروی کار نقش در هفته جاری منتشر شد.

این گزارش اشاره می کند که دستاوردهای نیروی مشترک شامل کمک به جلوگیری از گسترش بوکوحرام در سال 2015 و 2016 آزادی شهروندان یا اسیر شده توسط داعش و یا به دام افتاده در قلمرو کنترل شده توسط این گروه و کاهش تحویل کمک های انسان دوستانه.

ادامه مطلب: نظر: بوکوحرام — هیچ پایانی در چشم

این MNJTF اثربخشی اما مانع "متناقض تعهد به نیروی مشکلات مالی و بی ربط برنامه ریزی" با توجه به این گزارش چه نقش های چند ملیتی نیروی کار مشترک در مبارزه با بوکوحرام?.

Burnt out cars line the road after an attack

جهادگران احتمالا دولت اسلامی غرب آفریقا استان به کشته شدن حداقل 30 نفر و ربوده شدن زن و فرزندان در یک حمله در Auno در نیجریه برنو دولت در ماه فوریه سال 2020

کمی هماهنگی

همکاری های منطقه ای کلیدی برای مبارزه با بوکوحرام و دیگر گروه های شبه نظامی که ثابت کرده اند سازگار مداوم و قادر به رشد از راه دور در مناطق مرزی اطراف دریاچه چاد.

حداقل سه گروه های شبه نظامی در حال حاضر فعال در دریاچه چاد حوضه در زمان همکاری با هم در رقابت هستند و گاهی اوقات مبارزه با یک دیگر به طور مستقیم.

بیشتر بخوانید: افزایش حملات تروریستی در آفریقا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

"نظامی پاسخ می توان با هماهنگی به ویژه به دلیل بوکوحرام و جناح های مختلف فعالیت در مناطق مرزی. بنابراین همکاری های منطقه ای از طریق نظامی بسیار مهم است" گفت: Richard Moncrieff, ICG آفریقای مرکزی مدیر پروژه در مصاحبه با دویچه وله.

"در برخی از موارد, شما در واقع نمی دانند که در زمین آیا نیروهای عملیاتی در نیروی مشترک و یا فقط به عنوان نیروهای ملی. وجود دارد نه به اندازه کافی وضوح. و این بدان معنی است که عملیات آنها انجام نمی به عنوان موثر به عنوان آنها می تواند" Moncrieff گفت.

"آنها نمی به اندازه کافی هوش و آنها پایدار نیست و برای مدت طولانی به اندازه کافی یا," او اضافه شده است.

جبرئیل عمر یک عملیات تحلیلگر در نیجریه موافقت با گروه بین المللی بحران ارزیابی کرد.

"ما را دیده اند بسیاری از مستقل حملات انجام شده توسط مختلف ارتش بدون پشتیبانی مشترک," او گفت: DW.

ادامه مطلب: بوکوحرام کشته شدن ده ها تن از سربازان در چاد و نیجریه

نیجریه که به فرمان MNJTF اشاره می کند که تعادل بین نیازهای پنج کشور مختلف یک موضوع حساس است.

"این مهم است که باید به کار گرفته با مقدار زیادی از توجه به دلیل وجود مسائل دیپلماسی که شامل کشورهای آمدن از زمینه های مختلف از" ریاست جمهوری نیجریه سخنگوی Garba شهو گفت: DW.

Arial view of Lake Chad,

درگیری در دریاچه چاد منطقه باعث شده است که جابه جایی از 2.3 میلیون نفر در نیجریه, کامرون چاد و نیجر

بودجه تاخیر

اختلاف میان اتحادیه آفریقا و دریاچه چاد متحده بیش از پرداخت بودجه اتحادیه اروپا تعیین شده برای نیروی کار مشترک است و تنها در آخرین در یک سری از تفاوت ها و سوء تفاهم ها با توجه به ICG.

اتحادیه اروپا بودجه جریان از طریق AU, که به نوبه خود توزیع پول است. اما با توجه به مسائل با AU روش این بودجه اتحادیه اروپا شروع نمی شود برای رسیدن به نیروی کار تا سال 2017 — دو سال پس از افتتاح آن.

به این دلیل در دو سال اول عملیات نیجریه مجبور به پرداخت برای MNJTF.

MNJTF کشور نیز امیدوار است برای کمک های مالی از سازمان ملل متحد است که برگزار می شود جلسات در بوکوحرام اما نمی رفته تا آنجا که به قول حمایت مالی.

کمبود بودجه به علاوه تاخیر به رهبری ایالات شرکت به پین سرزنش برای MNJTF را شکست و آنچه آنها را به عنوان غرب را شکسته و وعده حمایت مالی.

Garba شهو نیجریه ریاست جمهوری سخنگوی اذعان دارد که برخی از اعضای مشترک نیروی کار هستند در کشورهای فقیر اقتصاد با هزاران مشکلات داخلی است.

"حتی نیجریه شده است که گفته می شود عمده حامی و حامی مالی این برنامه دارای چالش های خاص خود را," او گفت:. "درآمدهای نفتی است که باید کاهش یافت و اثرات coronavirus را تحت تاثیر نیجریه اقتصاد. بنابراین مهم است که برای شرکای بین المللی ما به این وضعیت و به حمایت بیشتر."

Children fight to fill up water bottles at a water point

این شورشیان بوکوحرام در norheastern نیجریه موجب ویرانگر بحران انسانی

مداخله نظامی کافی نیست

با توجه به Moncrieff از گروه بین المللی بحران های چند ملیتی نیروی کار مشترک یک ابتکار خوب و اگر به درستی از منابع آن می تواند کمک به مبارزه با شورشیان در این منطقه است.

"اگر دولت های ملی در حال آماده به اجازه [MNJTF] طرح کار می کنند و برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات به درستی و سپس آن را می تواند منجر به موثر عملیات است که می تواند کمک به" Moncrieff گفت.

اما او تاکید کرد دولت همچنین نیاز به یک مقدار بهتر غیرنظامی پاسخ به ویژه در نیجریه برنو دولت است که شده است متصلب با خشونت و جنگ برای بیش از یک دهه است.

بعضی از آنها فرار به نیجر چاد و کامرون, اما بسیاری از افراد به خصوص زنان و کودکان آواره شده اند و زندگی در تراکم اردوگاه و اسکان غیررسمی.

Ubale موسی در ابوجا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن