وکلا دادخواست به بهار پناهجویان از بازداشت در میان هوستون COVID افزایش

به عنوان تگزاس چهره عظیم افزایش COVID-19 موارد و افزایش انتقاد از کارشناسان بهداشت عمومی برای داشتن باز خیلی ز

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

به عنوان تگزاس چهره عظیم افزایش COVID-19 موارد و افزایش انتقاد از کارشناسان بهداشت عمومی برای داشتن باز خیلی زود و بیش از حد به سرعت هوستون همواره در خط مقدم از وقوع.

بیمارستان در ایالت پرجمعیت ترین شهرستان به سرعت در حال اجرا از تخت—از جمله پزشکی تگزاس و مرکز بزرگترین بیمارستان در جهان که در آن تعداد تخت شد و در بیش از 99 درصد ظرفیت عادی در روز پنج شنبه—به عنوان تعداد موارد تایید شده در کشور را آغاز کرده اند که یک "نمایی افزایش است."

کارشناسان بهداشت عمومی میگویند که هوستون بیمارستان مجهز که مسئولیت رسیدگی به بستری شدن در بیمارستان در کوتاه مدت اما در سر می برند مهاجر بازداشتگاه در نزدیکی شهر کنر وجود دارد هیچ اطمینان است.

از 272 بازداشت شدگان در جو Corley بازداشتگاه متعلق به بخش خصوصی مهاجر بازداشتگاه حدود 45 دقیقه در شمال هوستون, ایالات متحده مهاجرت و گمرک گزارش شده است که وجود دارد بیش از 40 نفر از COVID-19 با حداقل یکی در مرگ بازداشت. مدافعان و وکلای هشدار می دهند که حتی بیشتر نشان داده اند که علائم اما هنوز موفق به دریافت مراقبت های پزشکی.

"بازداشت نباید حکم اعدام" گفت: کارن لوکاس مدیر مهاجرت عدالت انتخاباتی است. "اما در طول همه گیر محله های نزدیک و فاجعه شکست به دنبال حتی احتیاطی اساسی مانند ارائه به اندازه کافی صابون و ماسک را تهدید زندگی هر کس در یخ بازداشت و پرسنل دولتی و خطر قریب به اتفاق به بیمارستان های محلی."

در روز پنج شنبه, قانون شرکت گیبسون Dunn & Crutcher دفتر کار طرفدار بونو با لاس آمریکا مهاجر حمایت مرکز نوآوری های قانون, آزمایشگاه, سانتافه, خیال پروژه و مهاجرت عدالت کمپین ظ گروه حکم تجدید نظر دادخواست در دادگاه منطقه خواستار آزادی کسانی که در حال حاضر بازداشت شده در Corley. درخواست آخرین در یک خط تلاش های حقوقی برای رایگان مستند نشده مردم برگزار شد و در بازداشتگاه های اداره مهاجرت مراکز در سراسر منطقه که در آن بازداشت شدگان هستند بنا به گزارش ها برگزار می شود در شرایط شلوغ با ناکافی دسترسی به درمان پزشکی—و که در آن برخی گفته اند وادار به امضای فرم waiving یخ مسئولیت در صورتی که تبدیل شدن آنها به بیمار است.

درخواست ثبت به نمایندگی از چهار نفر که باید بازداشت شده در یخ بازداشت حداقل به مدت شش ماه هر اعلام کرد که مردان در حال حاضر "به دام افتاده در یک مرکز است که شاهد افزایش در COVID-19 عفونت رقابت که از هر بازداشتگاه در سراسر کشور."

"به عنوان COVID-19 موارد سنبله در تگزاس خطرات که دادخواهان در JCDF حاد تر از همیشه" درخواست متحده است.

"در جو Corley, مشتریان ما [باید] با تجربه خودسرانه و محرومیت از آزادی مشروط خود درخواست و همچنان به زندگی تحت خطرناک بازداشت شرایط گفت:" لیندا <url> مدیر خدمات حقوقی در لاس آمریکا مهاجرت وکالت مرکز اشاره کرد که برخی از گروه غیر انتفاعی مشتریان منتقل شده اند به سایر بازداشتگاه در سراسر کشور به طور بالقوه گسترش این ویروس حتی بیشتر در صحرا.

"مشتریان ما در مواجهه زندگی یا مرگ عواقب ناشی از بازداشت طولانی مدت در طول یک بیماری همه گیر" <url> گفت.

تحت شرایط عادی این مردان در مرکز این مورد را نمی توان بازداشت کرد. همه در همه ، هر یک از مردان—26 ساله کلوین آرماندو Escobar از هندوراس و 35 ساله راجر ارنستو Munoz, 53 ساله خورخه لوئیس مورالس-دیاز و 31 ساله هوگو سانچز-والدس کوبا است که به دنبال پناهندگی در ایالات متحده است. فرار آنها اذیت و آزار سیاسی در کشورهای خود و به طور معمول خواهد بود در آغاز مرحله از فرایند به دنبال پناهندگی سیاسی.

اما تحت مهاجر حفاظت از پروتکل های مصوب مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ماه ژانویه 2019 که بهتر شناخته شده به عنوان "باقی می ماند در مکزیک" طرح آنها در انتظار حذف از ایالات متحده آمریکا با وجود داشتن نشان معتبر ترس از بازگشت به کشور خود را از مبدا.

"یخ امکانات در تگزاس گزارش داده اند که بیشتر موارد مثبت از امکانات در هر کشور دیگر."

در حالی که هر یک از مردان است مبارزه با پتانسیل خود را حذف از کشور بیشتر تهدید فوری خود وکلا می گویند می آید از ویروس در دیوار بازداشتگاه.

"همانطور که از ژوئن 2, 2020, ICE گزارش داد که بیش از نیمی از حدود 2,800 بازداشت شدگان در آن بازداشت شده بودند مورد آزمایش قرار گرفتند تایید کرد که تا به حال مورد ویروس و یخ امکانات در تگزاس گزارش داده اند که بیشتر موارد مثبت از امکانات در هر دولت های دیگر" دادخواست اشاره کرد. "که JCDF پدید آمده است به عنوان یک COVID-19 کانون است که به سختی تعجب آور در نور گزارش از گردابی شرایط در تاسیسات."

یک سخنگوی جغرافیایی گروه خصوصی زندان شرکت است که صاحب این مرکز در بیانیه ای گفت: به روزانه وحش است که در تمام تصمیم گیری های مربوط به آزادی بازداشت شدگان هستند "ساخته شده به طور انحصاری توسط دولت فدرال" اما اشاره کرد که شرکت "گرفته شده جامع مراحل در همه امکانات ما به آدرس خطرات ناشی از COVID-19 به تمام کسانی که در مراقبت از ما و کارکنان ما است."

یخ سخنگوی اشاره The Daily Beast به آن ارشاد در COVID-19 که در آن آژانس ادعا می کند برای منزوی کردن زندانیان با یک تب و یا علائم تنفسی که با معیارهای مشخص و به کاهش ظرفیت در بازداشتگاه حداقل 30 درصد است.

اما برگ برنده دولت قبلا نشان داده شده کمی توجه به پتانسیل گسترش COVID-19 در میان جوامع مهاجر به خصوص کسانی که نیرنگ در به طور فزاینده ای تودرتو مهاجرت قانونی سیستم. به عنوان ویروس در ابتدا در سراسر ایالات متحده در این بهار, مهاجرت دادگاه ابراز سرخوردگی عظيم با عدم راهنمایی در مورد انجام امور مهاجرت رسیدگی بدون قرار دادن شرکت کنندگان در خطر است. دولت متحدان نیز اقدام به کاهش بودجه فدرال برای کشورهای که به وسیلهی مستند نشده ساکنان در طول اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر و فقط این هفته دولت تمدید و گسترش مهاجرت محدودیت با اشاره به این ویروس تهدیدی برای آمریکا شغل خود را به عنوان دلیل.

نگرانی ها در مورد ثبات یخ را تست مهاجر بازداشت شدگان حتی منجر به ترس فراتر از بازداشتگاه. در اوایل این هفته, The Daily Beast گزارش داد که یک پنجم افراد تبعید شده به گواتمالا دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 رغم پس از دریافت لایحه پاک سلامت از دولت ایالات متحده قبل از حذف آنها.

لوکاس گفت: بازداشتگاه ذاتا ناسالم حتی در کنار تنظیم coronavirus بیماری همه گیر.

"در عرف عام راه حل روشن است" لوکاس گفت. "قوی اجرای طولانی و موثر و انسانی مبتنی بر جامعه جایگزین به بازداشت فوری است به عنوان COVID-19 اسپرد را از طریق مراکز بازداشت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب