Netmarble را نخستین حیوان خانگی مجموعه موبایل مدیای جهان تکامل می یابد نسبت به راه اندازی تاریخ 17 ژوئن

ماقبل تاریخ راه زندگی است هرگز به این پرماجرا با آینده راه اندازی مدیای جهان در ژوئن 17 برای App Store و Googl

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

ماقبل تاریخ راه زندگی است هرگز به این پرماجرا با آینده راه اندازی مدیای جهان در ژوئن 17 برای App Store و Google Play. به عنوان آخرین بازی در Netmarble را در سطح بین المللی شناخته شده Stone Age IP مدیای جهان طول می کشد مفهوم حیوان خانگی-مجموعه و نقش بازی بازی (RPG) مکانیک و یکپارچه می آمیزد و آنها را با هم با لذت و متهور MMO تجربه در یک whimsically الهام را در جوامع ماقبل تاریخ.
 
به عنوان یک به نوبه خود مبتنی بر تلفن همراه reimagining از Netmarble آنلاین عصر حجر RPG مجموعه در زمین Tectonika بازیکنان را در آغوش نقش "مربی" یک جنگجوی قدرتمند که جمع آوری tames و آموزش حیوانات خانگی برای محافظت از زمین را از دشمنان. با بیش از 250 حیوانات خانگی اعم از, دایناسورها, ماموت لباس پشمی خوک و گرگ و بیشتر بازیکنان خواهد شد و دست خود را کامل با دفاع از Tectonika از دشمنان ناشناخته از بالا و آمدن ماشین تمدن و کاوش ماقبل تاریخ جامعه و منحصر به فرد آن خصلت.
 
همه بازیکنان که قبل از ثبت نام به دانلود مدیای جهان در وب سایت رسمی دریافت خواهد کرد 1,000,000 سنگ (مدیای اصلی جهان در ارز). بازیکنان که قبل از ثبت نام در App Store و Google Play را نیز دریافت خواهد کرد 50,000 پوسته (مدیای جهانی ارز حق بیمه). قبل از محبوبیت شروع در ژوئن 16, یک روز قبل از بازی با مراجع و راه اندازی. همچنین حیوان خانگی رویداد برگزار می شود رسمی پیش ثبت نام سایت.
 
اطلاعات بیشتر در مدیای جهانی را می توان در وب سایت رسمی (https://stone.netmarble.com/en) و در بازی های رسمی Facebook.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب