همکاری با Tournesol Siteworks و کمک به ایجاد تفاوت!

در حال حاضر بیش از هر زمان ارتباط با مردم و مراقبت در مورد جامعه ما بسیار مهم است. همانطور که ما حرکت رو به جل

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

در حال حاضر بیش از هر زمان ارتباط با مردم و مراقبت در مورد جامعه ما بسیار مهم است. همانطور که ما حرکت رو به جلو در این سال ما آرزوی بیشتر هدفمند در اعمال ما و برای انجام کارهای متفاوت است. این شروع می شود با آگاه بودن است که جهان تغییر کرده است و بسیاری از مردم در حال مبارزه. ما می خواهم به همکاری با شما به کار و نسبت به انجام چیزی بزرگتر و بهتر با زمان ما و شما.

معرفی "اتصال + یادگیری = به" ما کمپین جدید برای کمک به دیگران و ارتباط با مردم. در اینجا چگونه کار می کند: ما 25 دقیقه از وقت خود را برای یک جلسه مجازی (به جای ناهار-و-یادگیری) و ما به کمک مالی از $25 در نام خود را به یکی از دو گرسنگی متمرکز موسسات خیریه از انتخاب شما درست در زیر.

وقت خود را و سخاوت را به کمک خوراک کسانی که گرسنه هستند و بهبود زندگی بسیاری از نیاز.

بیشتر بدانید: https://mailchi.mp/tournesol/helpingothers

Tournesol Siteworks تولید کننده محصولات تجاری مناظر برای بیش از 30 سال و آن را تبدیل به برتر ارائه دهنده راه حل های محصولات برای پشت بام, تراس, streetscapes عمومی موسسات و مهمان نوازی پروژه ها در سراسر کشور. ما با ارائه کامل چشم انداز راه حل برای محیط زیست شهری. پشت بام های سبز لازم نیست که پیچیده باشد و ما مدولار سینی را نصب و راه اندازی در مکان های موجود آسان است. از سیستم های آبیاری به سایت مبلمان ما می توانیم سبز هر ساختمان!

بازدید Tournesol Siteworks در Greenroofs.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن