پیرسون گروه رسانه ای همکاران با نیزه Figgins به عنوان او ریخته او برنده جایزه کار را هر چند تحریک معضل

"کشنده میل" یک نیزه Figgins ایجاد خواهد شد خوانندگان در یک suspenseful سوار coaster غلتکی به عنوان داستان پرده

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

"کشنده میل" یک نیزه Figgins ایجاد خواهد شد خوانندگان در یک suspenseful سوار coaster غلتکی به عنوان داستان پرده لانه فتنه. نویسنده شلاق برای ایجاد همهجانبه داستان نا امید نمی کند و قطعا القای یک پیام قوی با تاثیر ماندگار. همکاری با پیرسون رسانه های گروهی این کتاب تریلر در دسترس خواهد بود به زودی. مشارکت همچنین شامل در نظر گرفتن کار به صفحه نمایش بزرگ و خواهد بود ثبت شده به جشنواره های فیلم.
 
لنس کار برنده 2020 ادبی پرستیژ جایزه. "نثر است واضح و فوق العاده به عنوان خوانده شده, طرح های بسیار چشمگیر تبدیل می شود و " Aha " لحظات است که نگه داشتن خوانندگان به دنبال به جلو به چه اتفاقی می افتد بعدی" گفت: Lyttle A. کادر, C. E. O. ادبی پرستیژ جایزه. "گفت و گو است که باور و حرکت در یک صفحه طراوت."
 
این کار داستانی به تصویر می کشد حقیقت از ضعف انسان به عنوان مردم روبرو می شوند و تهدید کننده زندگی و اغلب اخلاقی-شکستن معضل است. یک ایده است که می آید به ذهن باید به دقت ارزیابی و یا دیگری آن نکات مقیاس در جهت اشتباه و سپس سقوط تحقیق و بحث. چنین است در مورد جو و لوگان.
 
جو می یابد در مورد وضعیت کی که گرفته شده در بیابان های مکزیک و wrings گذشته از عقل خود را به شکل یک احمق ضد استراتژی است. نا امیدی را پر می کند و او دوباره و او تصمیم می گیرد برای تماس با دولت مکزیک برای پیدا کردن افرادی که پشت این دارو در حال اجرا و قاچاق انسان است. تقریبا پیدا کردن خود را در کیش و مات او تماس مرد او اعتماد برای به انجام رساندن وظایف بدون شکست لوگان. فقط یک مشکل وجود دارد: لوگان است در یک رابطه جدید.
 
چه اقداماتی خواهد آن را به سرپیچی از قریب الوقوع سرنوشت کی – سرنوشت بدتر از مرگ خود را? توسط لوگان حاضر به خطر رابطه امیدوار کننده برای صرفه جویی کی? وجود دارد تنها یک راه برای پیدا کردن: گرفتن کپی خود را در حال حاضر از "کشنده میل" توسط Lance Figgins و تجربه تعلیق مانند قبل از هرگز.
 
"کشنده میل"
نوشته شده توسط Lance Figgins
منتشر شده توسط صفحه چاپ و نشر
تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2020
شومیز: $16.95
 
درباره نویسنده:
لنس Figgins, نویسنده, شاعر و بیش از این جاده راننده کامیون علاقه مندان به ماشین و مشتاق outdoorsman. شعر او را به چنگ زدن قلب خود را و خود داستان را به شما افسون نگه دارید. بین حمل و نقل و عشق خارج از منزل زمانی که او می نویسد در مورد یک منطقه او شده است وجود دارد. آنچه او را توصیف چیزی است که او دیده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب