خرده فروشی Zipline پرده جدید انطباق ویژگی های به نگه داشتن خرده فروشی کارگران امن و به روز و کار در همگام سازی به عنوان فروشگاه بازگشایی

خرده فروشی Zipline پیشرو ارتباطات و اجرای پلت فرم برای فروشندگان امروز اعلام کرد جدید انطباق امکانات در پاسخ ب

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

خرده فروشی Zipline پیشرو ارتباطات و اجرای پلت فرم برای فروشندگان امروز اعلام کرد جدید انطباق امکانات در پاسخ به همه گیر و تاثیر آن بر خرده فروشان. با این ویژگی های جدید خرده فروشی Zipline تضمین می کند که سیاست ها و روش های از HQ دیده می شود درک کرد و در زمان تکمیل توسط فروشگاه با گزارش HQ نیاز برای انطباق. L. L. Bean پیشرو چند کانال های تجاری با کیفیت دنده در فضای باز و پوشاک است که در میان شرکت برای اولین بار به اتخاذ این فن آوری جدید در سراسر آن 54 فروشگاه در 18 متحده در سراسر ایالات متحده است.

برای پنج سال گذشته منجر خرده فروشان از جمله Hy-Vee, BevMo!, شکوه لوازم آرایشی کول هان های لگو و TOMS استفاده کرده اند خرده فروشی Zipline به آرامی اجرا در فروشگاه ، در حال حاضر برندهای همچنین به راحتی می توانید مطمئن شوید که مقررات ایمنی و بهداشت در حال اجرا به فروشگاه شروع به بازگشایی شده است.

"بهداشت و ایمنی مشتریان و کارکنان اولویت ما است" گفت: کوری Bouyea مدیر ارشد عملیات ذخیره در L. L. Bean. "خرده فروشی Zipline به ما داده است یک راه بدون درز برای برقراری ارتباط فرآیندهای جدید سیاست ها و پروتکل ها به فروشگاه ما به آنها بازگشایی شده است. علاوه بر آن ما قادر به راه اندازی یک قوی, فروشگاه راه اندازی مجدد فرآیند صدور گواهینامه است که اهرم Zipline را بررسی عملکرد ما اجازه می دهد برای پیگیری پذیرش گرفتن عکس و "گواهی" فروشگاه های ما برای بازگشایی از خانه ما در مین است. به عنوان یک نتیجه توانایی ما برای برقراری ارتباط, آموزش تیم ما و پیگیری آنچه در واقع انجام شده است در فروشگاه های بهبود یافته ده برابر – حصول اطمینان از رکورد انطباق است."

جهانی COVID-19 همه گیر باعث خرده فروشان به اتخاذ عملیات جدید تقریبا یک شبه. هر روش جدید همراه با دقیق مقررات ایمنی و بهداشت, ترک خرده فروشان تقلا برای اطمینان از انطباق در فروشگاه ها. اما حتی قبل از همه گیر آمار تنها 29 درصد از جهت ارسال به فروشگاه بود که به درستی اجرا شده توسط فروشگاه تیم است. امروز آن را مهم تر از همیشه است که فروشگاه همکاران در حال دریافت اطلاعات دقیق از HQ و حفظ استاندارد است که می تواند در نهایت صرفه جویی در زندگی می کند.

توسعه یافته با بازخورد از عملیات و فروشگاه های خرده فروشی رهبران خرده فروشی Zipline ویژگی های جدید اطمینان از خرده فروشان می تواند به سرعت و به راحتی به برقراری ارتباط به سرعت در حال تغییر بهداشتی محلی و اقدامات ایمنی با فروشگاه ها و آهنگ های خود را مطابقت.

پلت فرم ارائه می دهد:

  • آسان نشر. ارسال پیام به ناوگان در ثانیه آزاد کردن وقت با ارزش برای ارتباطات مدیران به خیاط پیام برای نقش های خاص و یا مکان. آسان هدف قرار دادن و لیست توزیع مدیریت (محل و نقش) به معنای تنها تیم های که نیاز به دانستن آنها هشدار داده بدون منحرف بقیه ناوگان.
  • بهداشت و ایمنی نظرسنجی. درخواست کارکنان به تایید آنها را خوانده و درک انتقادی ارتباطات است. و یا با استفاده از نظرسنجی ها به عنوان یک ابزار برای همکاران به گزارش سلامت شخصی و اینکه آیا آنها شده اند در معرض ویروس. این پاسخ در زمان مهر و نورد تا به مرکزی برای اطمینان از انطباق.
  • HQ-سطح دید. یک دید چشم پرندگان برای ستاد مرکزی نشان می دهد که فروشگاه جلسه COVID-19 استانداردهای ایمنی و آنهایی که ممکن است نیاز به حمایت اضافی و یا آموزش.
  • منابع کتابخانه. کارکنان می توانید به سرعت کردهاید در فروشگاه پروتکل های مانند فضای فیزیکی برای اجتماعی فاصله و فایل های آموزش بهداشت در یک محل مرکزی. فایل های خودرو-فیلتر بر اساس منطقه جغرافیایی بنابراین افراد تنها دیدن آنچه که مربوط به خاص خود را پناهگاه در محل قوانین اما به راحتی می توانید جستجو برای مدارک اضافی, از بین بردن سر و صدا و ساخت آن آسان برای ارائه هر دولت آنها نیاز به اطلاعات در مورد ایمنی و بهداشت دستورالعمل های بدون درهم و برهمی.
  • وظیفه و رعایت مدیریت: مدیران می توانید به اشتراک گذاری اطلاعات در یک قابل هضم و جذاب و شخصی راه به طوری که کارکنان می دانید آنچه آنها نیاز دارید و هنگامی که. حسابرسی امکانات مسیر پیروی از فروشگاه ها و حتی می توانید بررسی کنید که به عنوان خوانده شده پیام های مهم.

"اکثر برندها در حال مبارزه به خاطر آنها به اشتراک گذاری اطلاعات حیاتی در سراسر فروشگاه ها با روش های کهنه مانند ایمیل و یا غیر مجاز برنامه های پیام رسانی. آنها واقعا هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا خاص دستورالعمل های ایمنی هستند که به دنبال. در قبل از COVID آن ممکن است خوب به دست یک یادداشت اما در حال حاضر مشتری و کارمند ایمنی بستگی به فروشگاه و دریافت پس و در حال اجرا هستند را از اولویت اطلاعات" گفت: ملیسا وانگ مدیر عامل و بنیانگذار شرکت خرده فروشی Zipline. "ما می دانیم که شرکت ها صورت قابل توجهی خطرات اگر آنها نمی تواند ارسال اطلاعات مهم به ناوگان و اعتبار است که وظایف در حال انجام است – بنابراین ما تا به حال برای کمک به."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرده فروشی Zipline جدید انطباق ویژگی ها و دیدن یک ویدیو سریع, بازدید: https://info.retailzipline.com/product-compliance

در مورد خرده فروشی Zipline:
خرده فروشی Zipline پیشرو ارتباطات و اجرای پلت فرم برای خرده فروشان. ساخته شده با پیچیدگی های خرده فروشی در ذهن خرده فروشی Zipline کمک می کند تا HQ ساده کردن و هماهنگ کردن ارتباطات با این زمینه در راه است که باعث می شود ذخیره تیم شادتر و سازنده تر است. هدف این شرکت این است که برای بهبود زندگی یک میلیون کارکنان خرده فروشی تا سال 2025 و پلت فرم است که در حال حاضر مورد استفاده توسط مارک های پیشرو مانند L. L. Bean, Hy-Vee, Inc., شکوه لوازم آرایشی BevMo!, LL کف کول هان The Lego Group, TOMS دامداری و دیگران. خرده فروشی Zipline 100% توزیع شرکت با کارکنان در سراسر شمال امریکا و اروپا است. آنها با حمایت پیشرو سرمایه گذاران از جمله ظهور سرنا سرمایه گذاری و Hillsven سرمایه است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید retailzipline.com.

در مورد L. L. Bean, Inc.:
L. L. Bean, Inc. پیشرو در چند تاجر از کیفیت دنده در فضای باز و پوشاک. تاسیس در سال 1912 توسط Leon Leonwood باقلا این شرکت شروع به عنوان یک اتاق عملیات فروش یک واحد محصول مین شکار کفش. هنوز هم متعلق به خانواده شان گورمن بزرگ نوه لئون Leonwood, لوبیا, بود, نام رئیس هیئت مدیره در سال 2013. در حالی که کسب و کار خود را بیش از سال افزایش یافته L. L. Bean همچنان به رعایت ارزش های بنیانگذار آن از جمله تعهد خود را به کیفیت و خدمات به مشتریان و عشق خارج از منزل. در پنج سال گذشته, L. L. Bean اهدا کرده است بیش از 6 میلیون دلار نسبت به حفاظت و پاسداشت زمین. L. L. Bean عمل 34 فروشگاه در 16 ایالت در سراسر ایالات متحده همراه با 25 فروشگاه در ژاپن است. این 220,000-sq. ft. L. L. Bean فروشگاه های خرده فروشی پردیس در Freeport من باز است 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال و استقبال بیش از 3 میلیون بازدید کننده در هر سال است. L. L. Bean را می توان در سراسر جهان در www.llbean.com, Facebook, Twitter, YouTube Pinterest و Instagram.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن