ببخشید دونالد اما صفحه اصلی-تحصیل واقعیت است و در حال حاضر

هیلاری کلینتون درست بود در مورد یک چیز است. واقعا یک روستا به منظور بالا بردن یک کودک است. من این درس در بهار

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

هیلاری کلینتون درست بود در مورد یک چیز است. واقعا یک روستا به منظور بالا بردن یک کودک است. من این درس در بهار گذشته که من کبوتر سر به جدی مدرسه در منزل زمانی که جهان تعطیل و مدارس بسته شده است.

دیگران ممکن است flirted با مدرسه در منزل—من از آن به پارگی کیسه آب. نه تنها بچه های من' نمرات بهبود, بنابراین من دانش (و قدردانی برای ما مربیان). اما به من اعتماد کن. آن آسان نبود. در زمان من احساس مقیم ادم سفیه و احمق در ما بین خانه و مدرسه ایجاد کرد.

خبر خوب برای بسیاری از ما این است که آکادمی اطفال آمریکا می خواهد بچه ها در مدرسه در این پاییز. بنابراین آیا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال حاضر تهدید به قطع فدرال کمک به غیر سازگار مدارس. "آموزش مجازی ثابت کرده بود وحشتناک نسبت به در مدرسه و یا در محوطه دانشگاه, یادگیری" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در روز جمعه.  

اما چه اتفاقی می افتد اگر بچه ها رفتن به مدرسه تنها بود مجبور به بازگشت به خانه توسط یک موج دوم COVID-19?

در برخی از نقاط کشور, این به نظر می رسد مانند یک سناریو به احتمال زیاد. پدر و مادر نیاز به آماده شدن برای این احتمال که آنها خواهد بود مسئول برای مدرسه در منزل این سال است. آن را نمی خواهد بود آسان ردیف به کج بیل زدن. من یاد گرفتم که درس راه سخت است.

من انجام داده ام تعداد زیادی از مربیگری و یک بار پس از یک زمان من حتی در نظر گرفته تبدیل شدن به یک معلم است. آن را طبیعی تر برای من مناسب است که فرض کنیم که نقش با بچه های من پس از من. تلاش من را اهمیت نمی کرده اند اگر بچه های من' معلمان کار کرده بود به ارائه برنامه درسی و اگر شوهر تا به حال شده است قادر به حرکت سنگین چهل تکه از گوگل کلاس درس, زوم, جلسات, فیلم های یوتیوب, فیزیکی, کتاب, کتابهای, و وب سایت های آنها ارائه شده است.

یک پاورپوینت به ما ایمیل هفتگی در خدمت به عنوان یک مرکز و فرستاده ما careening از یک مقصد (XtraMath) به دیگری (SpellingCity)—همه با های مختلف باری و کلمه عبور (که البته نمی صرفه جویی) و روش های مختلف به نوبه خود در تکمیل کار آنلاین. (و خدا به شما کمک کند اگر شما تا به حال به چاپ آن پس از آن می تواند اسکن شده و یا در دست تحویل داده شده است.)

"دیگران ممکن است flirted با مدرسه در منزل—من از آن به پارگی کیسه آب. "

بچه ها من رفتن به مدرسه مذهبی, بنابراین این کیفرخواست در سیستم مدارس دولتی. اما بار ها و بار ها من در بر داشت گیج کننده دهید که رک و پوست سخت بود برای من (یک کالج تحصیل نویسنده حرفه ای) برای پاسخ به. یک چنین سریع رفت مثل این بود: "شاد کودکان لبخند ____." چهار پاسخ های بالقوه شامل: "لیموناد" "لذت" "پدربزرگ و مادربزرگ" و "لذت بخش است." نمی تواند همه آنها بود درست است ؟ من هنوز مطمئن نیستم. اعتماد به من وقتی که من می گویم این بود که نه تنها چنین dumbfounding سوال من 7 ساله خواسته شد.

جالب است که گذشته از تدارکات و مبهم دهید بسیاری از مشکلات شد و در نتیجه از مدرسه در منزل بودن foisted ما با تعجب (به عنوان مخالف به انتخاب به homeschool خانواده). به همین دلیل آن را هوشمند برای شروع برنامه ریزی امکان از مدرسه در منزل در حال حاضر.

"جدی homeschoolers بسیار آگاه در مورد برنامه درسی محدوده و دنباله ای از سخنرانی چگونه شما برنامه سخنرانی و چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر می گوید:" اندی Rotherham از بنیانگذاران و شریک Bellwether آموزش همکاران (غیر انتفاعی جایی که من قبلا انجام برخی از نوشتن مربیگری). "این کار از آموزش" او می گوید. "این برای آماتورها اما بسیاری از ما به طور ناگهانی شد تازه homeschoolers."

در مورد من این بود تازه ساعت. مورد در نقطه: من 7 و 9 ساله و پسران بودند در یادگیری به طور کامل موضوعات مختلف فیزیکی شان در مدرسه. عملکرد چه این به معنای این بود که من تا به حال با هر آموزش آنها را به طور جداگانه و یا فرانکشتاین یک روش برای آموزش آنها را با هم. من تصمیم سابق که در زمان من دو بار به عنوان طولانی به عنوان آن را باید.

واقعی مدرسه در منزل پدر و مادر من بعد از کشف ندارد و این مشکل است. من صحبت با Jayme Metzgar یک homeschool مادر چهار بچه که حضور همان کلیسای پروتستان به عنوان خانواده من. او نسل دوم homeschooler (پدر مایک Farris تاسیس مدرسه حقوقی انجمن دفاع). به جای آموزش چهار کلاس های جداگانه برای دختران (که سنین span پنج سال) او مانند اکثر واقعی homeschoolers (حداقل آنهایی که من خواسته ایم در ما انجیلی جامعه)—"آموزش داده و آنها را هر چهار با هم."

این کار نمی کند برای موضوعاتی مانند ریاضی, او می گوید, اما آن را برای آزمایش های علمی تاریخ و یا تکالیف خواندن (که در آن پدر و مادر است که خواندن را به فرزندان خود). و نکته مهم این است که این روش پرورش همکاری. بیایید می گویند این موضوع است که جنگ داخلی. همه (بدون در نظر گرفتن سن) متمرکز شده است که موضوع برای چند ساعت در هر روز.

بچه ها همه می توانند به تماشای فیلم و یا فیلم در مورد موضوع گوش دادن به مامان یا بابا خوانده شده در مورد این موضوع را زمینه سفر به یک موضوع-مکان مناسب و بحث و گفتگو در مورد این موضوع. آنها درک خواندن, نوشتن و تست در سطوح مختلف اما همه آنها که در همان گفتگو است. این روش بیشتر احساس ارگانیک و سالم برای همه درگیر.

آن را نیز بزرگ زمان محافظ. اما حتی بدون اجرای این ترفند مدرسه در منزل می تواند بسیار کارآمد—حداقل از چشم انداز کودک. اکثر بچه ها در یک اتوبوس مدرسه, رفتن به مدرسه به مدت شش ساعت و سپس انجام یک زن و شوهر ساعت های اضافی از مشق شب. "بسیاری از افرادی که عادت به نهادی مدرسه در حال تعجب به یاد بگیرند که آن را تقریبا به عنوان بسیاری از ساعت از روز به homeschool به خصوص در اوایل نمرات" Metzgar به من می گوید. "احساس نمی مانند شما باید برای پر کردن یک روز تمام دانشگاهیان."

در نهایت فرزندان من و من امانتی بیش از یادگیری مشترک داستان ما با هم خوانده و سالم مسخره از یک برنامه آموزشی است که می پرسد مبهم سوال از بچه های کوچک. آن را در زمان چند جهنمی هفته برای ما برای به دست آوردن از آن آویزان است اما به طور کلی آن را یک تجربه مثبت.

"بچه ها شما نیاز به مدرسه در این سال است. تنها سوالاتی هستند که در آن است که اتفاق خواهد افتاد و شما آماده می شود ؟ "

البته مال من است داستان از چه دشوار است آن را به صورت نسبتا مبارک دو خانواده پدر و مادر با انعطاف پذیر(ish), مشاغل, juiced-up Wi-Fi و فراوان دستگاه های کامپیوتری برای زنده ماندن و حتی یاد بگیرند که به لذت بردن از مدرسه در منزل.

اما آنچه در مورد بچه ها که پدر و مادر ندارد و این تجملات? چه در مورد کودکان و نوجوانان که نمی توانید خوب ناهار در خانه به اینترنت دسترسی دارند و یا احساس بی خطر است ؟ اگر چه آنها حتی بیشتر به احتمال زیاد به مورد آزار قرار گرفته توسط قلدر در خانه از آنها توسط قلدر در مدرسه ؟

اینها سوالات جدی است که سیاستگذاران خواهد بود با.

آنچه من می توانم به شما بگویم این است که حتی در بهترین شرایط که مدرسه در منزل جدی در تغییر شیوه زندگی است. نه fainthearted. که احتمالا به همین دلیل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد در کنار بازگشایی. او در تلاش برای بهره برداری از والدین تمایل به بازگشت به حالت عادی اما بزرگ سیاسی (و بهداشت عمومی) خطر در ارتباط با این. ما را پیدا خواهد کرد قبل از نوامبر 3, آیا خود شرط می پردازد اما این سوال که آیا ما باید بازگشایی مدارس است که در نهایت مشروط بر این که آیا ما در واقع حاوی ویروس است. و متاسفانه من فکر می کنم ما می دانیم که پاسخ به آن یکی.

به جای اعمال فشار سیاستمداران به بازگشایی مدارس جلوتر از علم توصیه من به والدین این است که برای شروع به آماده شدن برای بهترین ها را از وضعیت بد. و بله, این بدان معناست که گرفتن آماده به homeschool. حدس من این است که ما حتی ممکن است دیدن یک مدرسه در منزل رونق پس از این است که بیش از همه. وجود دارد یک منفی کلیشه ای که این همه رندی ویور انواع. اما "جمعیت در حال گسترش" راترهام تایید می کند به من و من گمان می کنم که در پی COVID-19 این روند ممکن است سرعت بخشیدن به.  

بچه ها شما نیاز به مدرسه در این سال است. تنها سوال ها که در آن که اتفاق خواهد افتاد و شما آماده می شود ؟

ببینید شما در ماه سپتامبر ؟ شاید. شاید نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن