این گلدان باعث می شود پخت و پز ماکارونی ساده تر از آن است که در حال حاضر

قرنطینه قطعا بالا برده من کربوهیدرات مصرف. و اگر یکی از چیزهایی که من آموخته ام این است: هیچ چیز مانند وجود دا

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

قرنطینه قطعا بالا برده من کربوهیدرات مصرف. و اگر یکی از چیزهایی که من آموخته ام این است: هیچ چیز مانند وجود دارد به عنوان بیش از حد پاستا. ماکارونی یک نیروی زندگی برای من در حال حاضر. این ساده ترین چیزی که به, در عین حال آن را تقریبا غیر ممکن است به راستی استاد. آن را بزرگ برای غذا prepping و وجود دارد هیچ چیز مانند نشستن برای جمعه شام و خوردن یک بشقاب اسپاگتی و شامی کباب لا بانو و ولگرد. در حالی که وجود دارد هزاران راه برای تهیه پاستا, شما باید واقعا تنها بود با استفاده از این گلدان است.

این صدا ممکن است احمقانه اما آنچه باعث می شود این 5 لیتر قابلمه خاص این است: آن را به یک قفل یکپارچه صافی درب. این بدان معناست که نه تنها این یک قابلمه مناسب برای جوش و تنها مقدار مناسبی از آب در (همیشه نمک را آب پاستا!), آن را نیز دو برابر به عنوان یک صافی. بیشتر فریاد در دیگر قابل توجه خود را برای پیدا کردن صافی پنهان در زیر سینک ASAP همه شما باید انجام دهید این است که اتصال بر روی درب بریزید و آن را بیش از نزول. به علاوه گلدان است بیضی شکل که جای تعجب است که لازم است. شما می دانید زمانی که شما در یک کیسه قرار داده ماکارونی و نیمی از آن چسبیده است راست است ؟ این گلدان از بین می برد که مشکل بیش از حد. داخل ساخته شده از ماده نچسب مناسب برای پاکسازی آسان و دسته مقاوم در برابر حرارت به دلیل Bialetti فکر می کردم از همه چیز.

من شده است با استفاده از معدن برای ماکارونی, اما آن را نیز با این نسخهها کار بزرگ برای سیب زمینی و دیگر سبزیجات است که نیاز به پخته می شود. هنگامی که شما یک Bialetti ماکارونی گلدان شما تعجب که چرا شما نمی باید یکی دیر. ساخت ماکارونی بوده است هرگز خیلی آسان است.

Bialetti 5.5 لیتر دیگ ماکارونی

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از macy's, خارج شده, Nordstrom Rack, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب