در طول COVID-19 بازیابی 'کاهش' پاک کردن هزینه های انرژی می تواند کمک به اقدام آب و هوا

گزارش جدید روند جهانی در انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری سال 2020 یک همکاری برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNE

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

گزارش جدید روند جهانی در انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری سال 2020 یک همکاری برنامه محیط زیست سازمان ملل (UNEP), مکتب فرانکفورت-UNEP همکاری مرکز انرژی و تامین مالی شرکت ed schultz.

در برابر پس زمینه از دولت تزریق مقدار بسیار عظیمی از پول را در اقتصاد برای جبران تاثیر coronavirus مستندات, UNEP رئیس Inger Andersen; Nils استیگلیتز رئیس مکتب فرانکفورت از امور مالی و مدیریت; و جان مور اجرایی ed schultz, حفظ, در پیش گفتار که "قرار دادن این دلار به انرژیهای تجدید پذیر را به خرید بیشتر ظرفیت تولید از همیشه قبل از" و کمک به کشورهای در حال تحویل قوی تر در آب و هوا.

ارسال به تمام شماره های

این گزارش نشان می دهد که جدا از بزرگ برق آبی نسل در سال 2019 انرژی تجدید پذیر رشد یک رکورد 184 گیگاوات (GW). \

اگر چه این 12 درصد پرش را بیش از گذشته در سال 2019-دلار سرمایه گذاری شد و تنها یک درصد بالاتر است.

در ضمن فن آوری بهبود اقتصاد مقیاس و رقابت شدید باعث شد که هزینه های بادی و خورشیدی برق به ادامه افت بیش از دهه گذشته و در نتیجه و 83 درصد افت قیمت برق از نیروگاه های فتوولتائیک خورشیدی در نیمه دوم سال 2019.

اگر چه این نشان دهنده پیشرفت خوب این گزارش اشاره می کند که "وجود دارد اتاق را برای انجام خیلی بیشتر".

نگاه به آینده

ملت ها و شرکت های بزرگ ساخته شده اند انرژی پاک تعهدات دهه آینده برای 826GW جدید غیر آبی تجدید پذیر برق تا سال 2030 در به احتمال زیاد هزینه در حدود $1 تریلیون.

اما این تعهدات سقوط به مراتب کمتر از آنچه مورد نیاز است به منظور محدود کردن افزایش درجه حرارت جهانی به خوبی زیر 2 درجه سانتیگراد زیر توافق پاریس و همچنین می افتد کوتاه از دهه گذشته دستاوردهای دیدم که حدود 1200 GW از ظرفیت های جدید در هزینه $2.7 تریلیون.

"این عدم جاه طلبی تصحیح می تواند در بهبود اقتصادی بسته" مطمئن باشید خانم اندرسن آقای استیگلیتز و آقای مور اضافه کرد که "به سادگی تکرار سرمایه گذاری در دهه گذشته بیش از بعدی می خرید به مراتب بیشتر از انرژی پاک نسبت به قبل از آن".

این COVID عامل

این رکود که coronavirus ایجاد شده در سوخت های فسیلی بخش همراه با انعطاف پذیری از انرژی های پاک را روشن ساخته است که انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری هوشمند است ،

"گروه کر از صدای خواستار دولت خود را به استفاده از COVID -19 بازیابی بسته های برای ایجاد پایدار اقتصاد در حال رشد است" نگهداری خانم اندرسن.

و یافته های این گزارش برجسته است که انرژی های تجدید پذیر یکی از باهوش ترین مقرون به صرفه ترین سرمایه گذاری رفتن.

"اگر دولت امکان استفاده از همیشه در حال سقوط برچسب قیمت از انرژیهای تجدید پذیر برای قرار دادن انرژی پاک در قلب COVID -19 بهبود اقتصادی به جای پرداخت یارانه بهبود سوخت فسیلی در صنایع آنها می تواند یک گام بزرگ به سوی انرژی های پاک و سالم و طبیعی جهان که در نهایت بهترین بیمه نامه در برابر بیماری های همه گیر جهانی" نتیجه UNEP رئیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب