مردم عبور Melania Trump " در معرض خطر خود را,' بیوگرافی جدید نشان می دهد—از جمله و Ivanka

دونالد و Melania Trump ممکن است در همان اتاق به عنوان گزارش شده است که وقت و زمان دوباره اما واشنگتن پست خبرنگ

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

دونالد و Melania Trump ممکن است در همان اتاق به عنوان گزارش شده است که وقت و زمان دوباره اما واشنگتن پست خبرنگار مریم اردن نشان می دهد یک چیز بانوی اول سهام با: "مدل سازی راهنمایی."

اگر رئیس جمهور به نظر می رسد ژولیده و پف کرده در هر عکس و قدم به قدم با زهوار در رفته راه رفتن نیست برای عدم Melania تلاش اردن می نویسد جدید بیوگرافی هنر او معامله: داستان ناگفته Melania Trump (Simon & Schuster).

"قبل از شلیک عکس او شنیده شده است گفتن مغلوب ساختن پیشی جستن به کمی آسانسور و گسترش چانه اش" این کتاب نشان می دهد. "در 2018 دولت شام او سازمان یافته برای رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی و همسرش, Brigitte او شنید, 'مرحله مدیریت' تهمت ' جنبش به عنوان یک فرد آن را توصیف کرد. Melania همچنین نصب حرفه ای چراغ در کاخ سفید اتاق که در آن عشق و نفرت را به بسیاری از عکس های رسمی."

Melania مه دل پیشنهادات در مورد چگونه تهمت می توانید با استفاده از زبان خود را به "سفت و تعریف" عضلات صورت در حالی که لبخند به لب و چگونه به نگاه نازک تر در عکس. البته همانطور که شواهد نشان می دهد که او ممکن است همیشه به دنبال مدل سابق را honed قوانین. Melania ممکن است اما او گفته است که "به او" به عنوان یک دانش آموز برای ارائه در درس.

برنده جایزه پولیتزر روزنامه نگار گرفته است یک ترک در استخوان پایین مرموز بانوی اول جدید, بیوگرافی, چیدن تا جایی که در سال گذشته رایگان, Melania توسط خبرنگار CNN کیت بنت سمت چپ خاموش. اردن آثار Melania را در زندگی بسیاری از جوانان دانشجو اسلونیایی به کار تجاری مدل و احتمالی ازدواج به مغلوب ساختن پیشی جستن.

گزیده ای از کتاب ساخته شده امواج هفته گذشته زمانی که پست گزارش داد یکی از آن آبمیوه گیری آیات: در 2017, Melania تاخیر در حرکت خود به کاخ سفید در حالی که renegotiating شرایط او prenup. این یکی از بهترین بیت از, بیوگرافی گذاشته جلوتر است.

این prenup

Melania را شدید حفاظت از 14 سال پسر بارون کاملا مشهود است و او نزدیک به سپاه پاسداران حریم خصوصی خود را. یک چیز او همچنین به نظر می رسد برای, با توجه به اردن است که مطمئن شوید که او می شود چه دلیل از مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان است.

"Melania می خواستم برای اطمینان حاصل شود که بارون رو به حق خود سهم ارث به خصوص اگر Ivanka در زمان کمر از خانواده کسب و کار."

"در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری Melania احساس کردم که خیلی تغییر کرده بود پس از او امضا او prenup," اردن می نویسد. "او تا به حال شده است با [تهمت] مدت زمان طولانی—بیش از هر زن دیگر. او بر این باور او ساخته شده بسیار مهم سهم خود را به موفقیت. بحث وجود دارد که تهمت به احتمال زیاد نمی خواهد بازگشت به نظارت بر مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان پس از در حال اجرا در کشور و Melania می خواستم برای اطمینان حاصل شود که بارون رو به حق خود سهم ارث به خصوص اگر Ivanka در زمان کمر از خانواده کسب و کار."

به طوری که بارون به پایان رسید تا 2017 سال تحصیلی در نیویورک در حالی که شوهر او آغاز ریاست جمهوری خود, Melania ماند در نیویورک به کار در تامین امنیت "بیشتر سخاوتمندانه مالی رسیدگی کند."

اردن منابع توجه داشته باشید که آنها مطمئن نیستید از شرایط جدید prenup اما افزود که "در آن بود که به سادگی پول بیشتر است."

Melania که اردن خواستار "تیز مذاکره" می خواستم برای قفل کردن وعده که "بارون درمان خواهد بود به عنوان بیشتر از یک برابر تهمت ترین و سه فرزند. در میان موارد مورد بحث بود و دخالت در کسب و کار خانوادگی مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان و مالکیت تهمت اموال.

"یک فرد آگاه از مذاکرات اشاره کرد که بارون به اسلوونیایی تابعیت بنابراین او می تواند به خصوص به خوبی می چرخاند اگر جوان و نوجوان همیشه می خواستم به درگیر در یک مغلوب ساختن پیشی جستن کسب و کار در اروپا است. Melania می خواستم—و—گزینه برای او است."

با استناد به NYPD را "محافظه کار" برآورد Melania تصمیم به ماندن در این شهر در حالی که مبادله او از نظر هزینه $125,000 یک روز در امنیت هزینه با توجه به اردن.

ارتباط با Ivanka

Melania را فاميلی وفاداری نیست ظاهرا گسترش به گام به کودکان است. اردن گزارش که اشاره به Ivanka به عنوان "شاهزاده خانم" ، به عنوان اردن می نویسد: Ivanka خواهد "[بگویید] همکلاسی که او پدر دختر صحبت کرد تا آنجا که یک نقاشی بر روی دیوار."

زمانی که Ivanka شد مشاور به پدر کتاب یادداشت های او به دنبال فضا در شرق بال که در طول تاریخ خانه های بانوی اول تیم. "در میان دیگر پیشنهادات, Ivanka پیشنهاد تغییر نام 'بانوی اول دفتر به" اول دفتر خانواده,'" اردن می نویسد. "Melania اجازه نمی دهد که به اتفاق می افتد."

ساندرا دیاز, سابق خانه دار در مغلوب ساختن پیشی جستن اقامت در بدمینستر خود را خصوصی باشگاه گلف نیز اشاره کرد: "روابط تیره" بین دو زن.

"[Melania و Ivanka] به نظر می رسید به رقابت با یکدیگر" اردن می نویسد. "دیاز به یاد می آورد Ivanka گفتن او به تمیز کردن خانه خود را دقیقا در همان زمان Melania می خواست خانه اش را تمیز کرد. او گفت: آن را به نظر می رسید مانند یک عمدی قدرت بازی کند."

"مردم عبور Melania خود را در خطر"

به عنوان کتاب متحده مغلوب ساختن پیشی جستن به حال سه نام خود را معاون رئیس جمهور کوتاه ملاقات با Melania درست قبل از انتخاب همسر در حال اجرا. او با کریس کریستی نیوت گینگریچ و مایک پنس.

"بعد از آن او به مغلوب ساختن پیشی جستن است ارزیابی خود را," اردن می نویسد. "مایک به حال یک مزیت بزرگ بیش از گینگریچ و کریستی: او بیش از حد بلند پروازانه. او بر این باور است که او می تواند محتوای در یک شماره و دو نقطه و نه تفنگ برای این کار بالا بود که چیزی که او نمی تواند می گویند در مورد دو نفر دیگر."

"شما از بین رفته اند اگر او دوست ندارد شما."

"آن را فراتر از مشاوره" یک منبع گفت. "او فکر [پنس] خواهد بود وفادار مشاور نه آلفا." Melania همچنین بنا به گزارش مینماید که زمانی که به خواسته "به نظر خود را از دیگر رقیب پنس برجسته نقاط قوت خود را" به جای نقاط ضعف. هر دو گینگریچ و کریستی اشاره کرده بود رقبای خود را' معایب.

"Melania توجه داشته باشید از زمان توانایی خود را برای خالی کردن یک رقیب و خواست شوهرش به انتخاب پنس" اردن می نویسد. "او فکر کرد که او به احتمال زیاد به ماندن در خط کنار و اجازه دهید تهمت تهمت."

"مردم عبور Melania خود را در خطر و در معرض خطر است 'با سر خود'" سابق کاخ سفید گفت: با توجه به اردن. "شوخی نمی کنم... شما از بین رفته اند اگر او دوست ندارد شما."

معاون مشاور امنیت ملی میرا Ricardel این درس دست اول وقتی آتشین بیانیه منجر به اخراج او در سال 2018 است. این دو بنا به گزارش ها تا به حال چندین اختلافات در حالی که برنامه ریزی برای Melania بسیار مورد بحث سفر به آفریقا.

در آن دیدار اولین بانوی کارکنان مست کردم در طول یک شبانه در جزیره قبرس. "کلمه گذرانده بودند از عوامل سرویس مخفی به دیگران در کاخ سفید که حداقل یک جوان کارمند بود به طوری inebriated که او صعود تا بر روی نوار و با توجه به برخی از حساب های انجام شده یک پشتک," اردن می نویسد.

"Ricardel وزن و گفت: افرادی که در قبرس واقع در نزدیکی سوریه و لبنان به خصوص بد جایی برای مقامات ایالات متحده به چکش."

Melania را کارکنان ظاهرا فکر "Ricardel بود از ساختن بیش از حد از این رویداد... آنها بازدید خود را به عنوان مهربان و آنها قدردانی نمی کند او اجازه آن را شناخته شده است که او فکر می کردند که باید تمرکز کمتر بر روی عکس ops برای Melania در آفریقا و بیشتر در ایالات متحده اهداف سیاست خارجی."

در ماه نوامبر استفانی گریشام با صدور بیانیه ای که خواندن "آن است که موقعیت از دفتر بانوی اول که [Ricardel] دیگر سزاوار افتخار خدمت در این کاخ سفید." یک روز بعد او از یک کار.

ناپدید مدل عکس

در ماه جولای سال 2016 New York Post مطرح عکس های برهنه از Melania از یک سال 1996 شلیک با مجله فرانسوی Max. پرتره گرفته شده توسط Jarl Alé د Basseville و برخی از بیشتر تحریک آمیز بزند شامل آنهایی گرفته شده با این مدل سوئدی اما Eriksson. این تصاویر به نظر می رسد در چاپ در کنار لزبین عاشقانه نوشته شده توسط Ann اسکات.

"چند تن از عکاسان که استخدام شدند به ساقه Melania کون, لباس زیر زنانه, و یا کمتر می گویند که آنها هشدار داده شده است توسط افرادی به نمایندگی از مغلوب ساختن پیشی جستن به چاپ و یا فروش عکس."

هر چند این پست پیدا کردم عکس ها نزدیک به 20 سال بعد, تصاویر دیگر از بانوی اول در مدل سال شده اند پاک از اینترنت. تصاویر Melania, مدل سازی, کنکورد, ساعت در کشورهای مختلف از undress "دیگر به راحتی یافت آنلاین" اردن می نویسد.

"روشن است که چرا به نظر می رسد آنها از بین رفته اند اما اغلب مشاهیر استخدام "شهرت مدیران" به حذف و یا دفن unflattering و یا شرم آور, عکس و داستان" او می افزاید. "چند تن از عکاسان که استخدام شدند به ساقه Melania کون, لباس زیر زنانه, و یا کمتر می گویند که آنها هشدار داده شده است توسط افرادی به نمایندگی از مغلوب ساختن پیشی جستن به چاپ و یا فروش عکس است."

متی Atanian یک هم اتاقی از Melania را در '90s و یک عکاس گفت: "او هشدار داد به انتشار عکس های او جامعی در اطراف در آپارتمان خود را حتی اگر در نظر او Melania به نظر می رسد بزرگ در آنها است."

دیلن جونز که در ویرایش British GQگفت: مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تلاش کرده و موفق به دریافت مجله به توقف استفاده از عکس های برهنه آن زمان از Melania در سال 2000 برای "گذر"با مضمون گسترش یافته است. او گفت: اردن کسانی که درخواست شد "بدیهی است که احمق ترین چیزی که برای انجام به دلیل آن را فقط من را تشویق می کند به انتشار."

ویکتور در مقابل دونالد

Melania نزدیک با او اسلوونیایی پدر و مادر ویکتور و Amalija Knavs که تبدیل به تابعیت ایالات متحده حتی در حالی که پسر خود را-در-قانون شدت گرفتن در مورد شر از "زنجیره مهاجرت."

در 78 ویکتور Knavs است که تنها چهار سال مسن تر از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. با توجه به اردن دو "خرس شباهت." اما هیچ عشق مشترک بین این دو کتاب متحده است. با توجه به بدمینستر خانهدار "مغلوب ساختن پیشی جستن و ویکتور Knavs نیست نزدیک است."

آنها به یاد داشته باشید یک بحث بین این دو که زمانی شروع شد که Amalija در بر داشت یک کلاه قرمز "در یک توده ای که در آن تهمت قرار داده بود برخی از موارد او دیگر نمی خواستم به پوشیدن." ویکتور اشتباه از پوشیدن آن را به بازی گلف.

"هنگامی که او را دیدم Melania پدر در کلاه او خشمگین شد و خواست که او آن را خاموش کنید و بگذارید."

"کارکنان می دانستند که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال یک قانون نانوشته است که تنها او می تواند خود را می پوشند و متمایز کلاه قرمز—ساخت او بی تردید در هر نقطه بر اموال" اردن می نویسد. "هنگامی که او را دیدم Melania پدر در کلاه او خشمگین شد و خواست که او آن را خاموش کنید و بگذارید. این ویلچرهای و خانهدار است که شاهد این صحنه اشکار گفت: این یک لحظه فراموش نشدنی."

"که پسر لعنتی," ویکتور این گزارش گفت: وقتی او آمد داخل. "دیاز [جنایت] گفت: Melania مادر سعی در آرام کردن او شوهر اما به یاد می آورد که Melania سکوت."

"سخت ترین لحظات"

در این کتاب آمده است که Melania بود به طور کامل آگاه از مغلوب ساختن پیشی جستن گذشته امور تا Karen McDougal و Stormy Daniels جلو آمد با داستان های خود را در مورد داشتن رابطه جنسی با مغلوب ساختن پیشی جستن.

اردن می گوید این اتهامات به عنوان "سخت ترین لحظات" برای Melania در طول مبارزات انتخاباتی. "در یک نقطه و... او بررسی می شود به یک هتل به دور از شوهرش" اردن می نویسد.

کتاب باز با تهمت و کارکنان خود را گوش دادن به بدنام Access Hollywood نوار کاست منتشر شد درست قبل از انتخابات 2016 که در آن تهمت بالند در مورد "گرفتن" زنان "توسط گربه."

با توجه به کریس کریستی بود که در اتاق Melania "بود فیل در اتاق... او تبدیل red; قرمز میاد تا گردن خود را به گوش او. من فکر می کنم او را درک اوایل شد که آن را به ایجاد انشعابات او را در خانه بیش از حد."

کنترل خسارت به نظر می رسید برای شروع با گرفتن Melania را پشتیبانی می کند. "اگر Melania راه می رفت بیرون مبارزات انتخاباتی بود ولی بیش از" اردن می نویسد. "اگر او نمی تواند تحمل کند شوهرش رفتار, چرا باید زن رای دهندگان؟" مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسید "وحشت زده به بازگشت به چهره همسر خود" بود که تنها یک سوار آسانسور طبقه بالا.

Melania حاضر به نظر می رسد در تلویزیون با شوهرش در حمایت از, به جای او خواستار انتشار بیانیه خود او.

چگونه بسیاری از زبان ؟

با توجه به تیم مغلوب ساختن پیشی جستن, Melania صحبت می کند به پنج زبان (Slovenian, فرانسوی, ایتالیایی, انگلیسی, آلمانی). اما اردن می نویسد که او قادر به به طور مستقل تایید میزان Melania زبان توانایی است." کاخ سفید به او پاسخ نمی دهند درخواست برای شواهد تا Melania را ادعا می کند.

"این ویدئوها که وجود دارد از [Melania] صحبت کردن با کودکان در فرانسه و ایتالیا نشان می دهد او با استفاده از تنها چند پایه و شناخته شده جهانی کلماتی مانند "bonjour" و " ciao,' قبل از تعویض به سرعت به زبان انگلیسی" اردن می نویسد. عکاسان و عوامل است که کار با Melania در طول مدلسازی سال می گویند که آنها تنها صحبت در انگلیسی.

"برخی فکر کرده اید که چرا Melania تا به حال نام برنامه بهترین یا بهترین خود را. اما Melania تا به حال ساخته شده ذهن خود را."

بهترین

معنی دقیق پشت Melania را "بهترین" ابتکار بهت زده کرده منتقدان پس از آغاز به کار خود با مردم گفت: به عنوان گرامر نادرست (نه به ذکر است ریاکارانه با توجه شوهرش bratty و اغلب توهین آمیز توییتهایی). اما Melania نمی خواهد تکان دادن بر روی نام.

ساده به عنوان آن ممکن است آن چیزی است که او خودش است—بر خلاف او جمهوری 2016 ملی کنوانسیون گفتار که شامل قطعات plagiarized از اظهارات میشل اوباما.

تیم او گفته پیشنهاد کودکان اما بانوی اول "[گفت] این صدا بیش از حد مانند شوهرش امریکا برای اولین بار شعار."

"برخی فکر کرده اید که چرا Melania تا به حال نام برنامه بهترین یا بهترین خود را" اردن می نویسد. "اما Melania ساخته شده بود تا ذهن او گفت: "حداقل آنها نمی گویند من plagiarized آن!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن