ما ارائه می دهد $5 میلیون پاداش برای دستگیری ونزوئلا رئیس دادگستری

آمریکا اعمال تحریم های جدید در ونزوئلا رئیس دادگستری Maikel مورنو و ارائه فضل از 5 میلیون دلار برای دستگیری او

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

آمریکا اعمال تحریم های جدید در ونزوئلا رئیس دادگستری Maikel مورنو و ارائه فضل از 5 میلیون دلار برای دستگیری او. واشنگتن را متهم قاضی از گرفتن رشوه — اتهامات مورنو گفت: بر اساس نهفته است.

ایالات متحده روز سه شنبه اعلام کرد یک $5 میلیون (€4.33 میلیون) پاداش برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری ونزوئلا رئیس دادگستری Maikel مورنو او را متهم به گرفتن رشوه و شرکت در جرایم سازمان یافته ،

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo گفت: قاضی متحد رئیس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro بود "شخصا دریافت پول و یا اموال رشوه برای نفوذ در نتیجه موارد مدنی و کیفری در ونزوئلا" در سال های اخیر است.

"مورنو پرز دریافت رشوه در ازای اعمال قضایی" در بیش از 20 مورد و دستور پایین قضات دادگاه برای آزادی متهم یا رد موارد Pompeo گفت.

واشنگتن همچنین تحریم های تحمیل شده بر مورنو که بار او و همسرش از سفر به آمریکا به اتهام خود را "دخالت در مهم فساد است." او تا به حال شده است در خزانه داری آمریکا را تحریم blacklist از ماه مه سال 2017, اما اضافه شد به یک لیست جداگانه در روز سه شنبه.

ادامه مطلب: هزینه انسانی از تحریم های جدید آمریکا علیه ونزوئلا

مورنو رد اتهامات ما

در پاسخ مورنو گفت: ونزوئلا قضائیه را قبول نمی کند "قیمومیت" از یک دولت خارجی. "این اولین بار نیست که این رابط از شمال امپراتوری آمریکا به دنبال حمله به من را با خود دست و پا چلفتی حملات پر از دستکاری و دروغ" او گفت:.

"آنها هرگز موفق نخواهند شد چرا که استقلال و حاکمیت میهن ما است تا برای بحث و گفتگو" او گفت:.

مورنو بود به اتهام پول شویی در ماه مارس تحت یک دور از کیفرخواست علیه مادورو و بیش از یک دوجین دیگر مقامات ونزوئلا.

ادامه مطلب: آنچه که در ونزوئلا وجود دارد ؟

در اوایل سال جاری مغلوب ساختن پیشی جستن دولت راه اندازی یک "حداکثر فشار" مبارزه برای سرنگونی مادورو شارژ او را به عنوان یک "narcoterrorist" و ارائه 15 میلیون دلار برای دستگیری او.

ایالات متحده همراه با ده ها تن از کشورهای دیگر به رسمیت می شناسد و مخالف خوان Guaido به عنوان ونزوئلا را رئيس جمهور مشروع.

adi/nm (AP, AFP رویترز)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن