چرا طنزهای پدران هنوز مانند Doofuses?

اریکا Scharrer گفتگواز هومر سیمپسون به Phil Dunphy, طنزهای تلویزیونی, پدران مدت طولانی است که شناخته شده بودن

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

اریکا Scharrer گفتگو

از هومر سیمپسون به Phil Dunphy, طنزهای تلویزیونی, پدران مدت طولانی است که شناخته شده بودن bumbling و بی منطق.

اما آن را همیشه در این راه. در 1950s و 1960s, طنزهای پدران تمایل به جدی, آرام و عاقلانه اگر کمی جدا شده است. در یک شیفت است که رسانه های دانشمندان مستند تنها در دهه بعد آیا پدران شروع به تبدیل شدن به احمق و بی کفایت.

و در عین حال در دنیای واقعی نقش ها و انتظارات از پدران تغییر کرده در سال های اخیر است. امروز پدران قرار دادن زمان بیشتری به مراقبت از کودکان خود را و ببینید که نقش به عنوان مرکزی بیشتر به هویت خود را.

باید امروز کمدی نگه داشته است ؟

من مطالعه جنسيت و رسانه ها و من تخصص در توصیفاتی از مردانگی. در یک مطالعه جدید من نویسندگان و من به طور سیستماتیک به نگاه راه هایی که در آن تصاویر از طنزهای پدران و تغییر نکرده.

چرا طنزهای تصاویر زمینه

داستانی سرگرمی می تواند به شکل دیدگاه ما از خودمان و دیگران است. به درخواست تجدید نظر به گسترده مخاطبان کمدی اغلب تکیه بر مختصر مفروضات است که بر اساس کلیشه. این که آیا آن را راه آنها را به تصویر بکشد گی مردانگی در ویل و گریس و یا طبقه کارگر در Roseanneکمدی اغلب معدن طنز از برخی هنجارها و انتظارات در ارتباط با جنسیت و هویت جنسی و کلاس.

زمانی که کمدی کلیشه پدران آنها به نظر می رسد نشان می دهد که مردان هستند به نحوی ذاتا بد-مناسب برای پدر و مادر. که مبادرت به فروش واقعی پدران کوتاه و علاقمند به جنس مخالف, دو پدر و مادر زمینه را برای تقویت این ایده که مادران باید در سهم شیر از مسئولیت پدر و مادر.

آن تیم آلن در نقش به عنوان تیم "ابزار مرد" تیلور از 1990s سری صفحه اصلی بهبود (persian) که الهام بخش من علاقه اولیه در طنزهای پدران. تیم مسخره و کودکانه در حالی که جیل همسرش بود و همیشه آماده—با انتقاد اخم کردن یک روح سخن گفتن و به ظاهر بی پایان از فروشگاه های صبر—او را در خط. الگوی همسان, مشاهده شده توسط راهنمای تلویزیون تلویزیون منتقد مت Roush که در سال 2010 نوشت: "از آن استفاده می شود که پدر می دانست و پس از آن ما شروع به تعجب اگر او می دانست هر چیزی در همه."

من چاپ اول من کمی مطالعه در این تصویر از طنزهای پدران در سال 2001 با تمرکز بر جوک مربوط به پدر است. من در بر داشت که در مقایسه با کمدی های پدران در اخیر کمدی بودند لب به لب از شوخی بیشتر. مادران از سوی دیگر کمتر شد اهداف مسخره در طول زمان است. من بازدید این به عنوان شواهد به طور فزاینده ای فمینیستی تصاویر از زنان که همزمان با رو به رشد خود را از حضور در نیروی کار است.

مطالعه تحقیر پدر

در مطالعه جدید ما ما می خواستیم به تمرکز بر روی طنزهای پدران تعامل با فرزندان خود با توجه به نحوه پدری اتحادش را تغییر در فرهنگ آمریکایی است.

ما با استفاده از آنچه به نام "كمي تحليل محتوا" مشترک روش پژوهش در مطالعات ارتباطات. برای انجام این نوع از تجزیه و تحلیل محققان توسعه تعاریف مفاهیم کلیدی به درخواست برای یک مجموعه بزرگ از محتوای رسانه. محققان استخدام چند نفر به عنوان coders که رعایت محتوا و به صورت جداگانه پیگیری که آیا یک مفهوم خاص به نظر می رسد.

برای مثال محققان ممکن است مطالعه نژادی و تنوع قومی از تکرار کاراکتر در Netflix بکشد اصلی برنامه. و یا آنها ممکن است سعی کنید تا ببینید که آیا تظاهرات به عنوان "تظاهرات" و یا "شورش" در اخبار ملی.

برای ما در مطالعه ما مشخص 34 top-rated خانواده محور کمدی که پخش از 1980 تا سال 2017 و به صورت تصادفی انتخاب شده دو قسمت از هر یک از. ما جدا شده 578 صحنه های که در آن پدران درگیر شدند در "disparagement طنز" که به معنای پدران یا سرگرم کننده ساخته شده از شخصیت دیگری بودند و یا سرگرم کننده ساخته شده از خود را دارند.

سپس ما مورد مطالعه چگونه اغلب طنزهای پدران نشان داده می شد با بچه های خود را در این صحنه در سه کلیدی پدر و مادر تعاملات: مشاوره در تنظیم قوانین و یا مثبت یا منفی تقویت کودکان خود رفتار. ما می خواستیم ببینیم که آیا تعامل ساخته شده پدر نگاه "طنز آمیز احمقانه"—نمایش قضاوت ضعیف بودن بی کفایت و یا اقدام کودکانه.

جالب پدران نشان داده شد در کمتر پدر و مادر در شرایط اخیر کمدی. و زمانی که پدران بودند و پدر و مادر آن را به تصویر کشیده شد به عنوان طنز آمیز احمقانه در بیش از 50 درصد مربوط به صحنه در 2000s و 2010s در مقایسه با 18 درصد در سال 1980 و 31 درصد در دهه 1990 کمدی.

حداقل در صحنه های disparagement طنز, طنزهای مخاطبان بیشتر از نه هنوز در حال تشویق به خنده در پدران' پدر و مادر اشتباه و اشتباهات.

سوخت احساس حقارت?

درجه که سرگرمی رسانه ها منعکس و یا تحریف واقعیت است پایدار سوال در ارتباطات و مطالعات رسانه. به منظور پاسخ به این سوال مهم است به نگاهی به داده ها.

نظر سنجی های ملی توسط مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که از سال 1965 تا سال 2016 مقدار از زمان پدران گزارش هزینه های مراقبت از کودکان خود را تقریبا سه برابر شده است. این روزها پدران تشکیل 17 درصد از اقامت در خانه پدر و مادر از 10 درصد در سال 1989. امروز پدران هستند فقط به عنوان به احتمال زیاد به عنوان مادران می گویند که پدر و مادر است "بسیار مهم است که هویت خود را." آنها نیز فقط به عنوان به احتمال زیاد برای توصیف پدر و مادر به عنوان پاداش.

در عین حال شواهدی وجود دارد در پیو داده است که این تغییرات در حال حاضر با چالش های, و همچنین. اکثر پدران احساس آنها نه وقت کافی با فرزندان خود اغلب با استناد به مسئولیت کار به عنوان دلیل اولیه. تنها 39 درصد از پدران احساس آنها در حال انجام یک کار بسیار خوب" بالا بردن فرزندان خود را.

شاید این نوع از انتقاد از خود شده است توسط احمقانه و عدم پدر تصاویر در طنزهای محتوا.

البته نه همه کمدی به تصویر کشیدن پدران به عنوان بی پدر و مادر. نمونه مورد بررسی قرار می دهیم متوقف در سال 2017, در حالی که تلویزیون راهنمای ارائه شده "7 طنزهای پدران تغییر چگونه ما فکر می کنم در مورد پدری در حال حاضر" در سال 2019. در مطالعه ما لحظات مشکل پدر و مادر اغلب در محل در یک چارچوب وسیع تری از یک به طور کلی کاملا دوست داشتنی تصویر.

هنوز هم در حالی که تلویزیون تصاویر خواهد شد به احتمال زیاد هرگز مطابقت با محدوده و پیچیدگی پدری, طنزهای تلویزیونی, نویسندگان می توانید انجام دهید بهتر است توسط پدران با حرکت از این به طور فزاینده ای منسوخ احمقانه پدر استعاره.

اریکا Scharrer یک استاد ارتباطات در دانشگاه ماساچوست امهرست



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب