Coronavirus قرار می دهد فشار بر هند خصوصی امنیتی

بسیاری از این محافظان امنیتی خصوصی در شهرهای بزرگ در حال کارگران مهاجر. همه گیر شده و بسیاری از آنها بیکار و ک

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بسیاری از این محافظان امنیتی خصوصی در شهرهای بزرگ در حال کارگران مهاجر. همه گیر شده و بسیاری از آنها بیکار و کسانی که هنوز هم در محل کار در صورت خطرات بهداشتی با هیچ امنیت اجتماعی است. Aditya Sharma گزارش.

در اواسط ماه ژوئن بعد از ظهر با افزایش درجه حرارت گذشته 40 درجه سانتیگراد (105 درجه فارنهایت) و 55 سال Rakesh Jha می ایستد هشدار در خارج از دروازه بزرگ خانه مجلل, دهلی نو, محله. از اوایل صبح Jha دریافت شده بازدید کنندگان, خرید و فروش با تحویل پسران و البته امنیت خانه.

برای محافظت از خود را از رمان coronavirus Jha است ملبس به یک ماسک های پارچه ای که او در شروع این بیماری همه گیر.

این ویروس تغییر نکرده طبیعت کار خود را. او همچنان به کار 12 ساعت در روز و هفت روز هفته بدون هیچ قرارداد کتبی یا امنیت اجتماعی است.

Jha است ترس او می تواند گرفتن coronavirus اما او نیز رها به پشت در محل کار. او بیکاری به مدت دو ماه در سراسر کشور مستند که نارندرا نخست وزیر هند اعمال شده در مارس شامل گسترش COVID-19.

او یک مهاجر کارگر مانند بسیاری دیگر از ماموران امنیتی در پایتخت. پس از وقوع COVID-19 در هند او و خانواده اش تصمیم به یک سفر پر مخاطره بازگشت به روستای خود را در هند در ایالت بیهار.

"من چیزی برای بازگشت, برای," جها گفت: DW. "حداقل در دهلی نو وجود دارد شانس است که من می تواند به نام بازگشت به کار دیر یا زود. که بهتر از گرسنه در خانه."

جها را بدست آورده و تنها 9,000 روپیه هند (€105, 118 دلار) در هر ماه به سختی به اندازه کافی به پایان می رسد دیدار. "این سخت است برای زنده ماندن در زمان عادی; در حال حاضر همه چیز در حال بدتر," او گفت:.

ادامه مطلب: Coronavirus: کشورهای هند رها حفاظت کار برای احیای اقتصاد

شرایط سخت کار

ماموران امنیتی در هند شهرهای بزرگ معمولا بی سواد, مردان میانسال. آنها عمدتا کارگران مهاجر که فاقد حقوق هستند و اغلب مورد سوء استفاده توسط کارفرمایان خود را.

راجی Ram, 32-ساله گارد اغلب به کار دو یا سه شیفت در مورد همکار خود را در آینده تغییر نمی کند به نوبه خود.

"در مورد من به شما با coronavirus من باید به پرداخت هزینه برای درمان من. همچنین من نمی شود پرداخت می شود روز من از دست در محل کار," او گفت: DW.

Om Prakash یک نپال گارد امنیتی مواجه است مشابه مصیبت. نپال ارائه شده به بازگرداندن آن رشته شهروندان در هند اما Prakash آن را.

Prakash آثار 12 ساعت در روز. بر خلاف Jha و رم او دریافت کرده است دنده محافظ از کارفرمای خود. "من اصلا نگران بیمار شدن به عنوان آن است که رفتن به من کمک کند. من برای تغذیه خانواده من," او گفت:.

ادامه مطلب: هند می تواند چندین coronavirus قله'

آنهایی که خوش شانس

Joga سینگ که با این نسخهها کار به عنوان نگهبان در یک ساختمان دولتی در مرکز دهلی نو است امن تر و بهتر کار پرداخت. او را بدست آورده و نزدیک به پنج برابر بیشتر از نگهبانان شاغل در بخش خصوصی است.

در حالی که او نیز کار می کند 12 ساعت در روز او حق دارد به تعطیلات اضافه کاری, پرداخت, تامین اجتماعی و پرداخت برگ که او استفاده می کند به بازدید از روستای خود در شمال state of Uttarakhand.

"در طول مستند من صرف دو ماه در این ساختمان," او گفت:, و اضافه کرد که با حمل و نقل عمومی بسته شده و او نمی تواند رفت و آمد به محل کار هر روز. "از آنجا که بسیاری از ساختمان و کارکنان مشغول به کار بودند از خانه من تا به حال قرار گرفتن در معرض کمی به مردم," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب