مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع یک فاجعه است.' اما آن را حتی خود یکی از بزرگترین.

مدت کوتاهی پس از شنبه شب کمتر-از-بسته بندی رالی در اوکلاهما جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل داده شد ق

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

مدت کوتاهی پس از شنبه شب کمتر-از-بسته بندی رالی در اوکلاهما جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحویل داده شد قطعه از کاغذ چاپ شده که دستیاران فکر خواهد او را تشجیع کردن.

صفحات با توجه به یک فرد درگیر در این موضوع شامل يک مجموعه های مختلف کپی و جا به جا توییت زنده توسط برخی از رئيس جمهور برجسته ترین متحدان و طرفداران جان سخت در تمجید تهمت سخنرانی و تجلیل از این رویداد به عنوان یک پیروزی کامل در برابر جو بایدن.

تلاش در نفس-تسکین دهنده آن است که با وجود متعدد تهمت کمپین و مقامات کاخ سفید بخش خصوصی اذعان که تولسا جمع آوری شده بود روشن افتضاح نیست که در آن نتیجه مورد نظر. رئیس جمهور به سختی گذاشتم مقالات. و او مشخصه بدبینی به عنوان او سوار بازگشت به واشنگتن دی سی روی نیروی هوایی یکی پس از آمدن به تحقق است که توسط خیلی از معیارهای تعیین شده توسط خود و انتخاباتی خود را—راهپیمایی خود را شکست خورده بود.

با توجه به سه نفر با آگاهی از این موضوع رئیس جمهور و خوی شده بود ناپاک حتی قبل از او به مرحله—به عنوان او در زمان انبار گسترده ای در فضای خالی در این عرصه است. برخی از مشاوران شد واقعا شگفت زده بود که او قادر به به نظر می رسد به عنوان شناور که او در طول سخنرانی خود را.

به زودی پس از این تجمع به پایان رسید نما بود کاهش یافته است. رئیس جمهور تهمت شکایت به بالا مشاوران در مورد قرار دادن در یک موقعیت که در آن رسانه ها می تواند او را مسخره. او دستور داد تیم خود را بلافاصله پس از پیدا کردن چه چیزی اشتباه رفت. و دو تا از این منابع گفت: به رئیس جمهور پیشنهاد می شود وجود دارد پیامدهای عمده ای برای مبارزات انتخاباتی کارکنان اگر این نبود "ثابت" و اگر او را دیدم بیش از حد بسیاری از صندلی های خالی در آینده coronavirus-عصر مگا رالی.

در میان انواع تهمت همکاران و کارکنان و همچنین عربستان جانبازان—سرزنش بود به کارگردانی مایکل در Glassner کمپین را افسر ارشد عامل و براد Parscale کمپین مدیر.

"این یک فاجعه بود و من فکر می کنم این واقعیت است که آن را یک راه خوب برای شروع یک انتخابات گفت:" اد رولینز جانباز استراتژیست جمهوری خواه که منجر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه بزرگ امریکا تایید شده که او نیز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال "هیچ پیام" و "درهم و برهم" در طول سخنرانی. "اگر من رئیس جمهور...من می خواهم یک مدیر کمپین که در حال اجرا است یک کمپین نه شرکت های خارج از آن...حس من است [براد Parscale را] ساخت راه پول بیش از حد...این سبک من نیست برای انتقاد از یک مدیر کمپین داشتن اجرای یکی خودم می دانم چقدر دشوار می توان آن را, اما در این مورد چیزی کار نمی کند و چیزی را تغییر دهید."

اما منابع متعدد آشنا با واکنش از مغلوب ساختن پیشی جستن و پسرش در قانون Jared کوشنر که دارای قدرت فوق العاده ای در طول مسیر از کمپین گفت که Parscale و Glassner شغل در امان بودند و از دوشنبه.

که در سمت چپ مغلوب ساختن پیشی جستن مسئولان با وظیفه تظاهر که رئیس جمهور نبود عصبانی کردن در همه. روز یکشنبه تهمت کمپین comms مدیر تیم Murtaugh را محکوم کرد "دیوهای تفکر آنها هک رالی" بلیط دوخته و پایین سرشماری در "media-stoked ترس" برای خانواده هایی که می خواستم برای حضور در. روز دوشنبه کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany کاهش یافته بود به مباهات در مورد این تجمع را در رتبه های تلویزیون. و یک منبع آشنا با این وضعیت در تلاش برای توضیح متخلخل حضور و غیاب مجبور شد به تن است که این کمپین تا به حال ساخته شده است یک اشتباه عظیم در نسبتا اساسی برنامه ریزی رویداد ، به گفته این منبع رئیس جمهور تیم نیست به صرف مقدار معمول از پول انجام تبلیغات و توسعه برای این تجمع به دلیل آن فکر بلیط تقاضا شد ارگانیک بالا—ظاهر غافل که مغلوب ساختن پیشی جستن-چرخش و طرفداران K-Pop و Tik Tok کاربران به طور افراطی و مصنوعی باد آن است.

اما حتی با آن اشتباه را بدون زرق و برق تجمع حضور در آمد و به عنوان ترک به نظر می رسد تشکیل در یکی از رئیس جمهور را کلید سیاسی دارائی های خود را توانمند و برای یک زمان بی همتا مردمی تجدید نظر شود و خود را به عنوان دموکرات رقیب سبقت او را در یک منطقه تحت سلطه مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016: کوچک-دلار جمع آوری کمک های مالی.

به عنوان برگ برنده شد و در مرحله در Tulsa, مبارزات انتخاباتی خود ثبت آن در تازه ترین گزارش مالی دولت فدرال کمیسیون انتخابات آشکار است که آن را آورده بود در کمتر از 25 میلیون دلار در ماه گذشته به خوبی از حدود 37 میلیون نفر در سال رسید و تقویم اقتصادی بایدن مبارزات انتخاباتی. این نگرانی واقعی برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین هر چند در جزئیات. برای دومین بار در سه ماه بایدن انتخاباتی گزارش ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن را در دلار کمک های مالی هم از نظر ناخالص رسید—بایدن بیش از سه برابر $5.4 میلیون که مغلوب ساختن پیشی جستن در آورده در ماه مه از کمک های مالی از زیر $200—و به عنوان یک سهم از کل کمک های فردی. تمام گفته 38.2 درصد از کمک های مالی فرد به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین در ماه مه آمد از طریق مشارکت کمتر از 200 دلار در مقایسه با 47.2 درصد بایدن

حتی به عنوان یک coronavirus ناشی از رکود اقتصادی با چکش آمریکایی pocketbooks بایدن کوچک دلار جذب سرمایه منفجر شد. مبارزات انتخاباتی خود در آورده نزدیک به 20 میلیون دلار از کمک های مالی از زیر $200 در ماه مارس با توجه به آن FEC براده. که بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تا کنون گزارش بردن از کوچک-دلار سهم در یک دوره گزارش. و بایدن تا حد زیادی نگه داشته تا حرکت. در ماه مارس یک مشاور گفت: متوسط خود را اهدا شد $40; توسط مه آن شد $32 و ممکن است آن را 30 دلار. این کمپین تا به حال سه برابر تعداد آنلاین اهدا کنندگان از فوریه.

مغلوب ساختن پیشی جستن در دستگاه سیاسی رانده شده است تا حد زیادی توسط کسانی که کوچک-دلار اهدا کنندگان پس از او اعلام کرد خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 2015. که برای اولین بار اجرا تهمت خود را ارائه ده ها میلیون دلار از پول خود را اما به حدی که کمپین تکیه بر آن اهدا کنندگان در طول اجرا خود را در برابر هیلاری کلینتون کسانی اهدا شد به شدت به مبالغ کوچک.

که در تضاد کامل با کلینتون که متکی بزرگتر "جزء به جزء" کمک مالی بیش از $200. در تمام اما یک گزارش مالی دوره کلینتون در مبارزات انتخاباتی در آورده کمتر از یک سوم آن فرد کمک های مبارزات انتخاباتی از کمک های مالی که در زیر آستانه. مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن به طور مداوم در آوردن بیش از شصت درصد از کمک های مالی فرد از کوچک-دلار همکاران.

مغلوب ساختن پیشی جستن در کمپین رسمی گفت: در روز دوشنبه که آنها تا به حال "قوی دیجیتال جمع آوری کمک های مردمی عملیات ساخته شده پس از سال 2016 و آن را تنها ادامه به رشد می کنند" و افزود که "بایدن کمپین ساختار کاملا متفاوت و مقايسه disregards فوق العاده ای میزان حمایت از ما دریافت کرده اند از دلار اهدا کنندگان در طول سال است." رسمی اشاره کرد که بالغ بودن منعکس شده در گزارش مالی را شامل نمی شود "هر کسی که خرید یک آیتم از فروشگاه ما یا درگیر با یکی از ایمیل های ما."

مغلوب ساختن پیشی جستن و روحانی ماموت های مردمی جمع آوری کمک های مردمی hauls شده است یک نقطه از غرور و قابل صحبت کردن نقطه برای رئیس جمهور و lieutenants که آن را استفاده کرده اید و بیش از بیش به هم زدن از یمن به عنوان یک ضعیف نامزد با شدت ضعیف شور و شوق در میان حتی سخت دموکراتیک رای دهندگان. همچنین در عین حال یکی دیگر از نقطه داده که رئیس جمهور دستیاران آنها می گویند چاپ بر روی کاغذ به عنوان آنها را با خود فن-توییتهایی به دست به تهمت به کمک سکته مغزی نفس خود.

در حال حاضر رئیس جمهور و مقامات ارشد را نیز باید به حل و فصل برای لاف زدن در مورد تهمت را یافته برای آنلاین بینندگان.

"رئیس جمهور تهمت مشتاق به نگه داشتن ضربه زدن به مبارزات انتخاباتی و برگزاری بیشتر تظاهرات به صحبت می کنند به طور مستقیم به مردم آمریکا" Murtaugh در بیانیه ای گفت به The Daily Beast در روز دوشنبه. "هزاران نفر از حامیان معلوم در تولسا حتی در مواجهه با رسانه ها دامن زده هیستری در مورد کوروناویروس و پتانسیل های خشونت. همانطور که از صبح روز دوشنبه بیش از 11.3 میلیون نفر از مردم در حال تماشا رئیس جمهور رالی آنلاین که نیست و حتی تعداد بینندگان تلویزیون. این است که مخاطبان زیادی را که جو بایدن حتی نمی تواند شروع به رویای خود را از زیرزمین."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب