هیلاری کلینتون: ما باید آماده اگر تهمت نمی کند 'رفتن بی سر و صدا'

Trevor Noah بازگشت از یک هفته دو ژوئیه 4 شکست بسیار بزرگ مهمان: هیلاری کلینتون ، نمایش روزانه میزبان خود را آغ

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

Trevor Noah بازگشت از یک هفته دو ژوئیه 4 شکست بسیار بزرگ مهمان: هیلاری کلینتون ،

نمایش روزانه میزبان خود را آغاز کرد از راه دور مصاحبه با درخواست وزیر سابق امور خارجه که او چه شده است تا در طول قرنطینه. "از آنجا که من می دانم که اگر من در موقعیت شما من صرف بیشتر وقت من به tweeting" من به شما گفته تا "و من می خواهم به راه رفتن در اطراف خیابان فقط به دنبال در مردم گفت:" این می توانست مرا از آن می شده اند به من.'"

"خوب, شما می دانید قبل از مستند من انجام شده بود همه که" کلینتون به شوخی در پاسخ. "منظورم این است که احتمالا وجود دارد تصویری است."

اما تبدیل همه چیز جدی تر زمانی که نوح خواسته کلینتون چگونه او احساس مورد 2020 مسابقه. "به نظر می رسد مانند امریکا است که در یک مسیر شوم به تاریخ نوامبر هنگامی که وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از سوالات در این انتخابات" میزبان گفت. "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به شدت در برابر پست الکترونیکی-در رای گیری. چه چیزی شما را از این و چه چیزی شما فکر می کنم راه برای گرفتن مردم ساده ترین دسترسی به رأی خود?"

کلینتون استدلال کرد که اوباما سعی خواهد کرد که برای "جلوگیری از به عنوان بسیاری از مردم که فکر می کنم آنها نمی خواهد برای آنها رای از رای گیری" به طور خاص افراد جوان آفریقایی-آمریکایی ها و اسپانیایی ها. اما فراتر از آن نوح می خواستم به می دانم که اگر کلینتون فکر می کند تهمت سعی خواهد کرد برای تضعیف مشروعیت کل انتخابات اگر او از دست می دهد.

"من فکر می کنم آن است که یک نقطه نمایشگاه به منظور بالا بردن به اینکه آیا یا نه اگر او از دست می دهد و او را برای رفتن بی سر و صدا و یا نمی," او گفت:. "و ما باید برای آن آماده. اما وجود داشته اند بسیاری از مطالعات علمی و تجزیه و تحلیل آن از نقطه که در آن فقط یک نادرست جعلی ادعا می کنند."

فرمان گفتگو را به "خطر واقعی" از رای دهندگان سرکوب و دخالت خارجی کلینتون گفت: "من می خواهم یک انتخابات منصفانه. اگر مردم به رای دادن و آنها به هر دلیل رای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ما آن را قبول کند. نه خوشبختانه."

"اما من فکر نمی کنم که چه اتفاقی خواهد افتاد" او ادامه داد: "از آنجا که من فکر می کنم بیشتر افرادی که می توانند در واقع به پای صندوق های رای, آیا از طریق پست و یا در فرد و رای آنها شمارش و سپس ما می رویم به نوع انتخابات داریم. و سپس از آن خواهد شد یک پیروزی هر دو در رای مردمی و کالج انتخاباتی است."

بعد کلینتون لعنتی مغلوب ساختن پیشی جستن برای رفت و آمد خود را دوست راجر سنگ حکم زندان. "آن را ادامه می دهد," او گفت:. "از آنجا که یکی از چیزهایی است که مغلوب ساختن پیشی جستن است ترس از زمانی که می آید به خود رئیس جمهور است که در نهایت ما را ببینید که چگونه نامشروع پیروزی او واقع بود. و چگونه او بود که به دنبال از کمک خارجی و استفاده از آن است. و چگونه Roger سنگ حیاتی بود به آن است."

"اما شما می دانید مگر اینکه مغلوب ساختن پیشی جستن است شکست خورده در انتخابات در ماه نوامبر" او به این نتیجه رسیدند: "ما هرگز واقعا می دانیم همه چیز وجود دارد که در مورد این واقعا عمیق و مداوم از بین بردن از موسسات و تضعیف حاکمیت قانون و گناه اصلی از این راه است که او در واقع برنده انتخابات است. بنابراین راجر سنگ در وسط آن است. و به همین دلیل تهمت به حال به پوشش آن است."  



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب