راش Limbaugh: مغلوب ساختن پیشی جستن 'باهوش' به فروختن بی پایه و اساس توطئه قتل

مجری رادیویی محافظه کار و اخیر ریاست جمهوری و مدال آزادی دریافت کننده Rush Limbaugh ستایش رئیس جمهور دونالد مغ

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

مجری رادیویی محافظه کار و اخیر ریاست جمهوری و مدال آزادی دریافت کننده Rush Limbaugh ستایش رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه به عنوان "هوشمندانه" را به دروغ متهم MSNBC میزبان جو Scarborough قتل ادعا جمهور است "فقط پرتاب بنزین بر روی آتش" او را به خاطر "داشتن سرگرم کننده است."

بیش از چند هفته گذشته رئیس جمهور بارها پیشنهاد شده است که اسکاربورو—در حالی که او یک عضو کنگره در سال 2001 خود را کشته دستیار لری Klausutis. مرگ او رخ داده است که در سکربروق را فلوریدا در کنگره دفتر رد شد یک حادثه با توجه به ریتم غیر طبیعی قلب. علاوه بر این, Scarborough در سی در آن زمان است.

با وجود Klausutis' مرد زن مرده التماس رئیس جمهور برای توقف کشیدن نام خود را از طریق گل به منظور حمله یک کابل اخبار میزبان رئیس جمهور پافشاری کرده است. Limbaugh, برای یک تحسین رئیس جمهور برای ادامه دوره گردی توطئه.

"پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می رود در خارج وجود دارد و شروع به tweeting در مورد جف جلسات و پس از آن او شروع به tweeting در مورد Scarborough شاید یک قاتل که من توضیح داد:" دیروز Limbaugh اعلام در رادیو نشان می دهد. "تهمت است و تهمت. آن را سخت به درک او."

جناح راست گوینده در ادامه به توجیه رئیس جمهور اقدامات ذکر است که تهمت تا به حال برای مقابله با Scarborough اول بودن "sycophant" قبل از اینکه به طور ناگهانی تغییر در سال 2016 و تبدیل شدن به صریح تهمت منتقد اضافه کرد که "آن را به فراتر از خسته کننده است."

بعد از آن در بخش Limbaugh دور برگشت برای توضیح به مخاطبان خود چگونه درخشان تهمت بود در جای خود غلت بزنید بی پایه و اساس توطئه.

"چیزی که در اینجا است که شما به تهمت و تئوری های توطئه او آن را در یک واقعا هوشمندانه راه" او اعلام کرد. "و این است که در آن مردم نمی ظرافت از مغلوب ساختن پیشی جستن چرا که آنها فکر نمی کنم او تا به توانایی ظریف است. مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز می گوید که او معتقد است که این تئوری های توطئه که او سیاهی. او به سادگی از آنها عبور."

پرسیده شده توسط تولید کننده خود را که آیا او فکر می کند "مغلوب ساختن پیشی جستن مراقبت که آیا Scarborough به قتل کسی یا نه" Limbaugh پاسخ داد که رئیس جمهور مراقبت می کند اما به tweeting در مورد آن "از آنجا که آن را خارج وجود دارد."

"پس از مغلوب ساختن پیشی جستن است فقط پرتاب بنزین بر روی آتش در اینجا و او را با داشتن سرگرم کننده به تماشای شعله های آتش و او را با داشتن سرگرم کننده به تماشای این holier-than-thou چپ روزنامه نگاران واکنش نشان می دهند مانند اخلاقی خود احساسات شده اند برای همیشه لرزاند و هرگز نمی تواند بهبود می یابند" او به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن